Vraag

douchen met kleren aan

  • 13 March 2020
  • 15 reacties
  • 1204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil eens een keer met mijn kleding (een thirt, een grijze legging en witte enkel sokken) onder de douche staan en mijzelf dan afdrogen en dan de rest van de dag ermee rondlopen.

 

Hoe kan ik dit het beste aanpakken, en wie heeft er ervaring in,

 

en miss nig tips voor een outfit?


15 reacties

Hoi

 

Als dit je prettig lijkt, zou je dat gerust kunnen doen. Echter zou ik in dit winterweer niet met natte kledij de deur uitstappen. Da’s namelijk niet goed voor je immuunsysteem, dat je in deze tijden best kan gebruiken. 

 

Als je besluit met kleding onder de douche te stappen, zou ik de dag thuis of op een warme plek doorbrengen. Je zou eventueel kunnen wachten tot de zomer, zodat je in doorweekte kledij de tuin in kan. 

 

Gr. Kenshin

en vind je dit zelf ook prettig?

heb je nog tips voor een leuke outfit?

Je zou een wit hemd kunnen aantrekken. Dat schijnt door, als je dat prettig lijkt. Qua broek zou een jeans zwaar kunnen aanvoelen als die nat wordt, wat misschien bijdraagt aan een speciale sensatie. 

 

Zelf zou ik me graag het opruimwerk van natte kledij besparen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

en wat voor soort sokken?

Witte enkel sokken, zoals je voorstelde, zouden kunnen. Je zou ook wat langere sokken kunnen dragen, of eventueel panty’s. 

 

Gr. Kenshin

en dan welke kleur?

Misschien een kleur waar je het bij ziet als ze nat zijn? Licht blauw bijvoorbeeld, of grijs. 

 

Gr. Kenshin

oke dus een wit thirt met blauwe enkel sokken tijdens de zomer

Dat lijkt me een goed plan :)

 

Gr. Kenshin

ik hou je wel op de hoogte hoe wat was

Reputatie 5
Badge +5

Ik ga ook wel eens met kleren aan onder de douche maar na een paar minuten trek ik wel alles uit onder de douche

en wat voor kleding draag je dan?

Reputatie 5
Badge +5

Spijkerbroek boxer t shirt blouse alleen geen sokken. Of soort lange pyamabroek zonder boxer en t shirt

Hey,

Je zou in de zomer misschien ook een keertje kunnen zwemmen met kleding aan. Dan kun je buiten makkelijker opdrogen en dan wordt je huis niet zo nat. 

Gr. Pin

Badge

Ik zou lekker een lichtblauwe broek pakken, een lichtblauw of rood of wit shirt en een wit vestje, dat zit lekker van katoen en verkleurt mooi.  Als je een meisje bent, als je een jongen bent gwn een spijekrbroek van lichtblauwe kleur, een shirt met lange mouwen die een leuke kleur is en een gewoon vestje. 

Reageer