dingen wat je leuk vondt toen je nog een klein meisje/jongen was

  • 19 September 2018
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
naam: marit
leeftijd: 16
favoriete tv programma van vroeger: tottaly spies en beugelbekkie
favoriete muziek van vroeger: k3 djumbo
favoriete speeltje in happy meal van vroeger: denk smurfen verzameling
wat je nog kon herinneren van vroeger: dat ik in groep 3 een vriendje had en vaak met van die gekke pleisters op mijn oog moest rond wandelen. ook zomers trok ik vaak een bikini topje met spijkerbroek aan naar school

voor iedereen persoonlijk wat hij in vult groeten marit

3 reacties

Heey,

Naam: Faster

Leeftijd: 17.

Favoriete tv progamma van vroeger: Bassie en adriaan en Ernst en Bobbie.

Favoriete muziek van vroeger:
Ernst en Bobbie we zijn ontsnapt, pannekoeken.

Favoriete speeltje happy meal: we gingen vroeger altijd gewoon in onze eigen restaurant eten. En vroeger had je iets van Cars dat vond ik wel gaaf altijd.

Wat je nog kan herinneren van vroeger: Dat toen ik bij opa en oma logeerde dat er toen in de nacht een boom op hun huis viel. En offer die verkeerd ging. En ik heel lange tijd helemaal in het wit gekleed ging. Dus witte shirt witte broek witte schoenen. En daarna een periode dat ik helemaal zwart gekleed ging.

Leuke vragenlijst!

^
Faster
naam: Ronald

leeftijd: 17

favoriete tv programma van vroeger: pff, denk pokemon of dat programma met die 2 tover feen, groen en roze hare idk

favoriete muziek van vroeger: uhm, idk. als vroeger ook voor de depressie tijd mag zijn dan zou ik waarschijnlijk, avicci wake me up zijn maar daarvoor idk

favoriete speeltje in happy meal van vroeger: ging nooit naar de mc

wat je nog kon herinneren van vroeger: toen ik 7,5 was bij volendam mee hebben gevoetbald
Badge +2

Hier komen mijn antwoorden:

Naam: Daniël (bijna iedereen noemt me Daan)

Leeftijd: 17

Favo tv-programma vroeger: Tja moeilijk: Kids Top 20, K3, etc.

Favo muziek vroeger: Luisterde alleen kindermuziek en af en toe andere muziek

Favo speeltje in happy meal: geen idee

Wat herinner ik me nog: Het was 2006 en ik had voor het eerst in mijn hele leven stroomstoring. Dat zal me voor altijd bij blijven.

 

Reageer