Hallo,
Ik zoek een beetje dingen om mijn kamer leuker/beter/mooier te maken. Denk hierbij aan minikoelkast, ledlampjes etc. Heeft iemand nog ideeën wat ik nog zou kunnen gebruiken?
Alvast bedankt,
~ Helping Hand
Hallo,
Ik zoek een beetje dingen om mijn kamer leuker/beter/mooier te maken. Denk hierbij aan minikoelkast, ledlampjes etc. Heeft iemand nog ideeën wat ik nog zou kunnen gebruiken?
Alvast bedankt,
~ Helping Hand
Hoi Helping Hand,
Het is maar net zelf wat je leuk vindt om in je kamer te plaatsen. Je kan bijvoorbeeld posters ophangen of ledlampjes zoals je al zei. Je kan ook altijd nog plankjes ophangen en daar bijvoorbeeld kaarsjes opzetten, plantjes, boeken of verschillende andere leuke decoraties.
Ik weet niet of je je hele kamer wilt ombouwen, maar je zou eens voor de verandering je kamer kunnen schilderen.
Je kan altijd nog inspiratie opdoen op Instagram, Pinterest of gewoon op google afbeeldingen.
Succes met je kamer!
Hoi
Leuk dat je, zeker nu we zoveel tijd thuis doorbrengen met corona, je kamer gaat opvrolijken. Misschien heb je wat aan volgende ideetjes:
Veel plezier
Gr. Kenshin
Dankjulliewel voor jullie reacties. Dit gaat mij zeker helpen. Ik hoop dat het gaat lukken :)
Groet,
~ Helping Hand
Hallo Helping Hand :)
Enkele ideeen.
-Dr8gon99
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.