Vraag

Dingen voor mijn kamer

  • 8 April 2020
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik zoek een beetje dingen om mijn kamer leuker/beter/mooier te maken. Denk hierbij aan minikoelkast, ledlampjes etc. Heeft iemand nog ideeën wat ik nog zou kunnen gebruiken?

 

Alvast bedankt,

~ Helping Hand


4 reacties

Hoi Helping Hand,

Het is maar net zelf wat je leuk vindt om in je kamer te plaatsen. Je kan bijvoorbeeld posters ophangen of ledlampjes zoals je al zei. Je kan ook altijd nog plankjes ophangen en daar bijvoorbeeld kaarsjes opzetten, plantjes, boeken of verschillende andere leuke decoraties. 

Ik weet niet of je je hele kamer wilt ombouwen, maar je zou eens voor de verandering je kamer kunnen schilderen. 

Je kan altijd nog inspiratie opdoen op Instagram, Pinterest of gewoon op google afbeeldingen.

Succes met je kamer!

 

Hoi

 

Leuk dat je, zeker nu we zoveel tijd thuis doorbrengen met corona, je kamer gaat opvrolijken. Misschien heb je wat aan volgende ideetjes:

  • een theezetapparaat: op die manier kan je gezellig op je kamer thee zetten, en hoef niet meer met hete thee het huis door te lopen
  • geurkaarsen: stemmig en lekker geurend
  • een bonsaiboompje: beetje natuur in huis, en je kan er nog wat mee ook, zoals de blaadjes bijknippen (informeer je echter goed: niet elk soort boompje is even gelukkig binnen)
  • een cactus: voor als je niet zo’n plantenpersoon bent (wees gerust: een cactus krijg je maar moeilijk dood), maar ze wel leuk vindt als decoratie  
  • een prikbord met allerlei gekke foto’s en gedichtenkaartjes op (een prikbord kan je herschikken zo vaak je graag doet)
  • een meditatie/leeshoekje: gewoon iets kalms met wat kussens, waar je tot rust kan komen
  • een boksbal: even al je overtollige energie eruit gooien
  • een aquarium/terrarium: enkel als je hier goed over nadenkt en je voorneemt grondig voor de diertjes en planten te zorgen

 

Veel plezier :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

@Tessdvx @Kenshin ,

 

Dankjulliewel voor jullie reacties. Dit gaat mij zeker helpen. Ik hoop dat het gaat lukken :)

 

Groet,

~ Helping Hand

Hallo Helping Hand :)

  • Posters
  • Schilderijen
  • Planten (Als je ze altijd dood laat gaan, gewoon kunstplanten)

Enkele ideeen.

-Dr8gon99

Reageer