Hoi allemaal! Ik probeer het zo kort mogelijk te halen maar hier mijn vraag!β¬οΈ
ik heb op mijn 7e verjaardag een auto-ongeluk gehad, toen had ik heel veel hoofdpijn en vermoeidheid. Na een tijdje ging het beter en ging ik weer helemaal naar school. Nu sinds de middelbare gaat het steeds slechter, ik ben op mijn 10e naar de middelbare school gegaan in een klas met jongere kinderen. Dat bleek geen optie te zijn omdat ik daarin al veel verder was dan zei. Ik werd daardoor gepest en kwam thuis te zitten. Ik was heel veel ziek en voelde me niet lekker. Dit was in de 1e. In de 2e heb ik het in de zelfde klas weer geprobeerd dat ging weer niet goed. Toen ben ik naar een andere school gegaan waar ik heel goed werd opgevangen maar daar merkte ik weer dat ik heel veel last van hoofdpijn kreeg ik zat toen in de derde maar ben bijna niet geweest dus ben blijven zitten. Nu zit ik voor de 2e keer in de 3e. Ik heb in een revalidatie centrum gezeten. ( 3 maanden) dit gaf inzicht en ben doorverwezen naar het ziekenhuis, nu zijn we aan het wachten en bellen voor een afspraak. Ik merk dat ik niks te doen Heb heel de dag dus mijn vraag is: hebben jullie ideeen om door de dag te doen? Ik hockey veel en andere sport ga ik niet redden, cognitieve dingen lukken ook niet, dus een boek lezen of tekenen is ook geen optie helaas!
bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie een idee hebben?π«Άπ»