Heey allemaal,
Bijna 1,5 week geleden is eindelijk na lang wachten de PlayStation aangekondigd en zoals verwacht is hij WIT! Ik dacht er zal vast wel een topic hier rond gaan, maar helaas.
Voor de mensen die echt geen idee hebben van hé? Heb ik hier de trailer.
En zeg nou zelf die ziet er best vet uit toch! Niet zo vet als de XSX want dat ding is echt dik. Typ ik nou in groen? Ja. Dit is dus exact de reden waarom ik nooit me laptop gebruik voor topics. Volgens het ding is dit zwart. nou ja oke. En nee ik heb deze kleur niet gekozen omdat Xbox ook groen is .
Ja de Xbox lijkt echt op een koelkast of op zo'n asbak haha. En de PlayStation lijkt weer op een wifi router of zo'n ventilator. Maar ik vind hoe die er nu uitziet beter dan het zwarte U achtige ding die we voor lange tijd zagen rond vliegen.
Dus eerst hadden we dit aparte console achtige ding en nu hebben we dus deze reusachtige wifi router!
En zeg nou zelf wit is best cool toch? En een Discord vriend zei van maar ze hebben ook de zwarte versie! Nee dat hebben ze niet!
Er staat ook letterlijk er onder dat het gemaakt is door een fan. Maar deze versie is ook niet echt en gemaakt door een Reddit user en ziet er best cool uit!
Oke nu is het afgelopen met de plaatjes.
Wat vinden jullie nou eigenlijk van de PlayStation 5? En voor welke zouden jullie uiteindelijk gaan? De PS5 of de XSX? Of zijn jullie eindelijk blij om nu dan na 6 jaar de PS4 of XBONE aan te schaffen?
Laten we het hebben over de nieuwe games die uitkomen voor de PS5.
Ik ga ze niet allemaal opnoemen omdat we dan straks 12 bladzijdes verder zijn.
De games waar ik het allermeest naar uit kijk zijn Rachet & Clank, Demons Souls, Horizon: Forbidden West, Stray en Godfall. Sommige komen nog dit jaar uit en sommige zullen we pas zien in 2021. Voor degene die geïnteresseerd is hier vind je alle trailers van de games voor PlayStation 5.
Dus dat was mijn verhaal hierin wat vinden jullie van de PlayStation 5? Vinden jullie hem mooi, of juist lelijk? En gaan jullie hem ook aanschaffen? Of gaan jullie toch voor de Xbox Series X? Ik heb me nog niet helemaal verdiept in de XSX qua games dus weet niet precies wat ik daarvan moet verwachten. Als jullie voor de XSX gaan welke games zou je dan kopen? En het zelfde voor de PS5 welke games maken jullie echt enthousiast? En laatste vraag wat denk je dat de XSX gaat kosten? En wat gaat de PS5 kosten denk je?
Ik zelf koop denk ik beiden consoles omdat ik ze allebei wel cool vind. Ik denk dan ook dat beiden ongeveer tussen de €599 en €699 in zitten, dat lijkt me zelf wel een betaalbare prijs voor een nieuwe console.
See ya!
Spookyzx.