De PlayStation 5 is aangekondigd!

  • 21 June 2020
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey allemaal,

Bijna 1,5 week geleden is eindelijk na lang wachten de PlayStation aangekondigd en zoals verwacht is hij WIT! Ik dacht er zal vast wel een topic hier rond gaan, maar helaas.

Voor de mensen die echt geen idee hebben van hé? Heb ik hier de trailer.

En zeg nou zelf die ziet er best vet uit toch! Niet zo vet als de XSX want dat ding is echt dik. Typ ik nou in groen? Ja. Dit is dus exact de reden waarom ik nooit me laptop gebruik voor topics. Volgens het ding is dit zwart. nou ja oke. En nee ik heb deze kleur niet gekozen omdat Xbox ook groen is:nerd::sunglasses: .

Ja de Xbox lijkt echt op een koelkast of op zo'n asbak haha. En de PlayStation lijkt weer op een wifi router of zo'n ventilator. Maar ik vind hoe die er nu uitziet beter dan het zwarte U achtige ding die we voor lange tijd zagen rond vliegen. 

Dus eerst hadden we dit aparte console achtige ding en nu hebben we dus deze reusachtige wifi router!

En zeg nou zelf wit is best cool toch? En een Discord vriend zei van maar ze hebben ook de zwarte versie! Nee dat hebben ze niet!

Er staat ook letterlijk er onder dat het gemaakt is door een fan. Maar deze versie is ook niet echt en gemaakt door een Reddit user en ziet er best cool uit!

Oke nu is het afgelopen met de plaatjes. 

Wat vinden jullie nou eigenlijk van de PlayStation 5? En voor welke zouden jullie uiteindelijk gaan? De PS5 of de XSX? Of zijn jullie eindelijk blij om nu dan na 6 jaar de PS4 of XBONE aan te schaffen?

Laten we het hebben over de nieuwe games die uitkomen voor de PS5.

Ik ga ze niet allemaal opnoemen omdat we dan straks 12 bladzijdes verder zijn. 

De games waar ik het allermeest naar uit kijk zijn Rachet & Clank, Demons Souls, Horizon: Forbidden West, Stray en Godfall. Sommige komen nog dit jaar uit en sommige zullen we pas zien in 2021. Voor degene die geïnteresseerd is hier vind je alle trailers van de games voor PlayStation 5.

Dus dat was mijn verhaal hierin wat vinden jullie van de PlayStation 5? Vinden jullie hem mooi, of juist lelijk? En gaan jullie hem ook aanschaffen? Of gaan jullie toch voor de Xbox Series X? Ik heb me nog niet helemaal verdiept in de XSX qua games dus weet niet precies wat ik daarvan moet verwachten. Als jullie voor de XSX gaan welke games zou je dan kopen? En het zelfde voor de PS5 welke games maken jullie echt enthousiast? En laatste vraag wat denk je dat de XSX gaat kosten? En wat gaat de PS5 kosten denk je?

Ik zelf koop denk ik beiden consoles omdat ik ze allebei wel cool vind. Ik denk dan ook dat beiden ongeveer tussen de €599 en €699 in zitten, dat lijkt me zelf wel een betaalbare prijs voor een nieuwe console. 

See ya!

Spookyzx.


4 reacties

Heey allemaal,

Bijna 1,5 week geleden is eindelijk na lang wachten de PlayStation aangekondigd en zoals verwacht is hij WIT! Ik dacht er zal vast wel een topic hier rond gaan, maar helaas.zo lang geleden alweer. Haha .

Voor de mensen die echt geen idee hebben van hé? Heb ik hier de trailer.is ook nice

En zeg nou zelf die ziet er best vet uit toch!ja hoor. Niet zo vet als de XSX want dat ding is echt dik. Typ ik nou in groen? Ja. Dit is dus exact de reden waarom ik nooit me laptop gebruik voor topics. Volgens het ding is dit zwart. nou ja oke. En nee ik heb deze kleur niet gekozen omdat Xbox ook groen is:nerd::sunglasses: .haha, zou je wel denken. Maar het is dat je zegt dat het groen is. Anders had ik het helemaal niet eens gemerkt. (Kleurenblind een beetje😋)

Ja de Xbox lijkt echt op een koelkast of op zo'n asbak haha. En de PlayStation lijkt weer op een wifi router of zo'n ventilator. Maar ik vind hoe die er nu uitziet beter dan het zwarte U achtige ding die we voor lange tijd zagen rond vliegen. ziet er wel goed uit!

Dus eerst hadden we dit aparte console achtige ding en nu hebben we dus deze reusachtige wifi router!ja ,haha dat wel ja.

En zeg nou zelf wit is best cool toch? En een Discord vriend zei van maar ze hebben ook de zwarte versie! Nee dat hebben ze niet!hij is inderdaad wel nice! En die wit zwart combi past ook goed bij mijn setup😄😋

Er staat ook letterlijk er onder dat het gemaakt is door een fan. Maar deze versie is ook niet echt en gemaakt door een Reddit user en ziet er best cool uit!hij is inderdaad ook best cool ja.

Oke nu is het afgelopen met de plaatjes.oke. 

Wat vinden jullie nou eigenlijk van de PlayStation 5? ik vind het een mooi ding, maar voor mij weer aan de dure kant , omdat ik niet heel veel speel met mijn ps4 van nu. En ja om daar nu zoveel geld aan uit te geven vind ik ook weer iets. En ja ik had mijn ps4 gekocht toen hij gelijk uitkwam en heb toen echt de hoofdprijs betaald. Had ik toch niet moeten doen maar ja. Telaat zeg ik maar. Maar de ps5 vind ik een mooi ding , maar ik wacht even met kopen als ik hem wil kopen.

En voor welke zouden jullie uiteindelijk gaan? De PS5 of de XSX? Of zijn jullie eindelijk blij om nu dan na 6 jaar de PS4 of XBONE aan te schaffen?ik weet het eigenlijk niet echt. Mij maakt het ook niet echt uit. Er kan altijd iets bij, als het betaalbaar is. De ps5 past mooi in mijn pc thema, en dat geld ook voor de XSX maar ik houd het nu bij mijn veel te dure dvd speler😅(ja ik bedoel de ps4)

Laten we het hebben over de nieuwe games die uitkomen voor de PS5.oke, ik ben er zelf niet echt in thuis.maar oke

Ik ga ze niet allemaal opnoemen omdat we dan straks 12 bladzijdes verder zijn. ooh mooi.  Dan weet ik dat het er dus erg veel  zijn.

De games waar ik het allermeest naar uit kijk zijn Rachet & Clank, Demons Souls, Horizon: Forbidden West, Stray en Godfall. Sommige komen nog dit jaar uit en sommige zullen we pas zien in 2021. Voor degene die geïnteresseerd is hier vind je alle trailers van de games voor PlayStation 5.

Dus dat was mijn verhaal hierin wat vinden jullie van de PlayStation 5?mooi ding, maar voor mij is hij te duur voor de tijd die ik ermee game. Vinden jullie hem mooi, of juist lelijk?ik vind hem  iet lelijk nee, maar natuurlijk is er wel wat dingen wat ik nou niet mooi vind. gaan jullie hem ook aanschaffen? ik denk het niet nee, de rede weet je al.Of gaan jullie toch voor de Xbox Series X?​​​​idk Ik heb me nog niet helemaal verdiept in de XSX qua games dus weet niet precies wat ik daarvan moet verwachten. Als jullie voor de XSX gaan welke games zou je dan kopen? nvt En het zelfde voor de PS5 welke games maken jullie echt enthousiast? als ik hem koop,  denk het niet maar als. Dan is mijn eerste voorkeur gaat En laatste vraag wat denk je dat de XSX gaat kosten? ik denk iers van€580En wat gaat de PS5 kosten denk je?ik denk_€600 ofzo

Ik zelf koop denk ik beiden consoles omdat ik ze allebei wel cool vind. Ik denk dan ook dat beiden ongeveer tussen de €599 en €699 in zitten, dat lijkt me zelf wel een betaalbare prijs voor een nieuwe console. 

See ya!

Spookyzx.

groetjes Gebruiker c 

Wat dacht je van een PC? Veel goedkoper en sterkere onderdelen+multifunctioneel

Hey Spookyzx en gamers

 

Wat een cool ding! Verder weet ik nauwelijks wat ‘ie doet, maar veel plezier d’ermee, allemaal. Ik vind ‘m er alvast elegant uitzien. 

 

Gr. Kenshin

Wat dacht je van een PC? Veel goedkoper en sterkere onderdelen+multifunctioneel

Dit is een erg leuke reactie.
Deze uitgevers hebben het geluk van schaalvoordelen en kunnen hun consoles ook met verlies verkopen, zonder zich daarover zorgen toe hoeven maken.
Het klopt dat een PC multifunctioneel is, maar wat dat betreft is een goedkope laptop ook voldoende voor al het schoolwerk.
Voor 500 à 600 euro kun je geen computer krijgen die 4K 120Hz als output heeft met de rest van de specs. (XBXS/PS5)
Sowieso is het voor de gewone consument een stuk makkelijker:
Je koopt het apparaat gewoon en sluit het aan, zonder dat je moet werken wat allerhande onderdelen en bedrading.
 

 

Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de nieuwste consoles.
Beide consoles zullen backwards compatible zijn, hoewel Microsoft het iets beter doet dan Sony in dat geval.
Men loopt weer tegen hetzelfde probleem met de Series X als bij de vorige console, omdat ze weer problemen hebben met het leveren van first party exclusives.  Sony heeft iets meer in-house titels, dus dat is op zich een goed punt.
Mijn grootste “probleem” is dat er niet echt iets meer is, wat de consoles van elkaar onderscheidt.
Ze zijn nu toch min of meer hetzelfde behalve de exclusives.
Als je al een PS4 hebt, dan is het het meest aantrekkelijke om een PS5 te nemen en hetzelfde geldt voor de XBOX.

Reageer