Vraag

De grote nieuwjaars vragenlijst!

  • 31 December 2022
  • 10 reacties
  • 168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi iedereen. ik heb een vragenlijst gemaakt over 2022 en 2023! het zijn best veel vragen, je hoeft ze niet allemaal te beantwoorden :)) Met deze vragenlijst kan je goed terug kijken wat dit jaar allemaal is gebeurd, en waar je naar uitkijkt in 2023. Oh ja en ik zou het ook leuk vinden als je mijn oud en nieuw berichtje op mn profiel leest <3 Veel plezier met het beantwoorden :))

 

  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022?
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023?
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022?
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom?
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent?
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt?
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023?
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest?
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan?
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan?
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten?
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit?
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022?
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je?
  15. waar zie je jezelf in 2023?
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd??
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen?
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt?
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw?
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen?
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar?
  23. Wat is je grootste blunder van 2022?
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat?
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar?
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw?
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom
  28. wat vond je het stomste in 2022?
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt?
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft?
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven?
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking?
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen??
  34. wat wil je volgend jaar anders doen?
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent?

 

happy new year!! veel plezier vanavond!! tot 2023!

 

liefs emma


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022? Verbetering, sterker, eng(oorlog enz)
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023? Zie je topic :) rustiger en sterker
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022? Mijn rare gedrag bij gym paar x. En dus geen straf. En eerder mijn klas vertellen over mezelf dat bleek super uit te pakken :D
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom? Oeff...dan toch de vakantiemaanden. Was een huge zeilkamp en heerlijk in rok lopen en veel buiten.
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent? Kleding dragen die ik zelf wil en een kind ehbo geholpen
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt? De 1e steun en aanmoedigingen hier op het forum bij mijn 1e topic
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023?  Sterker worden en hopelijk veel liefde
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest? Zeilkamp 
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan? Canada
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan? Tsjechië en Saksen met opa 
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten? Goed: mijn klas vond me cool toen ik een kilt droeg . Minder: vet veel minuten in de hoek bij gym nadat ik super vervelend deed. Ik snap de juf nu wel  
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit? XD veel metal en rock
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022? Internationaal zeilkamp
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je? Overgaan en verkering krijgen
  15. waar zie je jezelf in 2023?  Scout, zeiler en goede cijfers en lief zijn met mn ouders
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd?? Zeilkamp en vakanties en familie weekend
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen? Voor mijn klas staan en vertellen over mezelf ( topic 'hoe vertel ik' )
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt? Ja zeker
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw? Carbid knallen kijken en er komen veel mensen langs uit de streek (boerderij)
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen. Haha allemaal !
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen? Toen ik met mn buurmeisje met een bakfiets de volle beek in reed
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar? Op een bergtop staan en de wind langs je benen en voelen hoe klein je eig bent
  23. Wat is je grootste blunder van 2022? Bal in het gezicht vd gymlerares. Zie 11 xd
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat? O.a  candles van Within Temptation en ook wel Rammlied
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar? Avatar en de echte Sisi dus niet die romantische
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw? Familie buren en vrienden/innen
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom. Rapport en overgang ! 
  28. wat vond je het stomste in 2022? Poetin met zn stomme oorlog
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt? Oorlog, racisme, haat en dat de hardste schreeuwers vaak hun zin krijgen
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft? Mijn ouders sparen met me mee voor een iets groter zeilbootje <3 en alle lieve reacties hier. En meisje uit mn klas die me geruststelde toen ik dacht dat ik voorgoed een sukkel was na dat van vr 11
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven?  Rivierkreeft en ook meer vega
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking? Stuk bos kopen om te beschermen
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen??  Iedereen hier. @Eenmeisje004 , jii, Tim, Sjammetje , Wilhelmavemela etc etc
  34. wat wil je volgend jaar anders doen? Iets rustiger zijn en vaker rokken dragen als ik dat wil. Nu denk ik nog te vaak aan wat anderen gaan vinden.
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent? Kilt, multi tool, kniebroek met bergschoenen en een heuse platenspeler. 

Groetjes liefs Julian XxX en jij natuurlijk ook happy 2023 en veel plezier!

Reputatie 7
Badge +17

hoi iedereen. ik heb een vragenlijst gemaakt over 2022 en 2023! het zijn best veel vragen, je hoeft ze niet allemaal te beantwoorden :)) Met deze vragenlijst kan je goed terug kijken wat dit jaar allemaal is gebeurd, en waar je naar uitkijkt in 2023. Oh ja en ik zou het ook leuk vinden als je mijn oud en nieuw berichtje op mn profiel leest ❤ Veel plezier met het beantwoorden :))

 

  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022? breakup, warm, teleurstellend
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023? vaker naar de gym. Meer boeken lezen
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022? De breakup met mn vriendin
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom? Augustus, want vakantie
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent? Cijfers school verbeterd en goede stappen gemaakt in dealen met mn depressie
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt? Zomervakantie
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023? Nog niet echt naar iets eerlijk gezegd
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest? Gran Canaria
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan? VS
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan? Vakantie naar Spanje
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten? zie vraag 3
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit? Veel metal en kpop
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022? Heb niet echt een hoogtepunt gehad
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je? Zou wel heel graag weer een vriend of vriendin willen (als in relatie)
  15. waar zie je jezelf in 2023? Geen idee. Hoop wel dat het net zo goed blijft gaan als dat het nu doet.
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd?? Zomervakantie
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen? idk
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt? nee
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw? Ga naar mn opa en oma. Beetje tv kijken, oliebollen eten en zo.
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen Vind ze allebei lekker
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen? Was op school maar weet niet meer precies waaom 😄
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar? Aan het strand liggen in Spanje
  23. Wat is je grootste blunder van 2022? idk
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat?  That That van Psy en Suga 🙈
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar? House of the Dragon
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw? Familie
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom Geen enkele
  28. wat vond je het stomste in 2022? Oorlog in Oekraïne
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt? zie vraag 28
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft? Mn fiets ging kapot en ik mocht van een vriend voor niks een oude fiets van m overnemen
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven? Koreaanse BBQ
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking? Mooi huis kopen voor mn ouders
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen?? Tom Holland
  34. wat wil je volgend jaar anders doen? Niet zo snel een oordel hebben over mensen
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent? PS5

 

happy new year!! veel plezier vanavond!! tot 2023! Jij ook

 

liefs emma

 

hoi iedereen. ik heb een vragenlijst gemaakt over 2022 en 2023! het zijn best veel vragen, je hoeft ze niet allemaal te beantwoorden :)) Met deze vragenlijst kan je goed terug kijken wat dit jaar allemaal is gebeurd, en waar je naar uitkijkt in 2023. Oh ja en ik zou het ook leuk vinden als je mijn oud en nieuw berichtje op mn profiel leest ❤ Veel plezier met het beantwoorden :))

 

  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022?  Oeeee lastig maar het worden er eigenlijk ietsje meer dan 3 hè hè: had het best lastig op school om te vinden en met mezelf omdat ik mijn ‘meisjes’ lichaam haat want ik ben een jongen. Ik heb ook goeie dingen gekregen: de minimale leeftijd voor testosteron (mannelijke hormonen) is vervroegd! Nog maar een jaar en dan krijg ik de baard in de keel! Ik heb nieuwe hobby’s ontdekt en ik ben meer mezelf geworden. Op school is het ook deels wat beter 🤩sorry heel verhaal…
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023? Eerlijk zijn, niet te verlegen, meer mezelf zijn en mezelf proberen ietsje meer te accepteren 
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022?  Weet ik niet zo goed 
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom? Niet het leukst maar wel leuk: m’n verjaardags maan d want ja jarig Hèhè en dan is zomervakantie en december want ik hou van surprises maken en cadeaus geven en krijgen 
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent? Ietsje meer mezelf geworden en ontdekt dat als ik iets wil kunnen en ik er hard voor werk het me lukt 
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt? Een feest van m’n oude school. Ik zag al m’n lievelingsleraren en leraressen en nog hele kleine schattige kindjes met wie ik vroeger altijd speelde en het was net alsof ik nooit weg was geweest 
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023? Nieuw begin ennnn nieuwe films die uitkomen en waar ik naar uit heb gekeken sinds echt 2 jaar ofz 
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest? Oeee die vind ik erg lastig dat zijn er echt te veel 🤪😆.
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan? Italië of Frankrijk 😍
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan? Walibi
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten? Feest op m’n oude school ennn dat ik te horen kreeg dat testosteron wordt vervroegd 
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit? Harry styles en Queen 
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022?  Ik denk wel een beetje: vraag 11, 10 
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je? Een goeie leuke gezellige verkering met m’n crush die niet ongemakkelijk is maar alleen maar leuk
  15. waar zie je jezelf in 2023? 
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd?? Dat ik meer m’n weg heb gevonden in m’n klas
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen? School 🫣🥴
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt? Nee 😔 niet op school alleen een soort van half op m’n sport maar ik weet niet of we echt vrienden zijn maar soort van
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw? Opblijven, appelflap eten, film kijken 
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen liever appelflappen
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen? In de pauze met iemand foto’s van elkaar maken die echt super raar zijn en dan aan random mensen laten zien die het dan echt uitproesten 😂 
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar? Walibi, eerste keer vliegen, schoolgala (kerst) 
  23. Wat is je grootste blunder van 2022?  Oeee lastig het niet echt een grote ofz maar meer veel kleintjes 
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat? Sry weet niet zo goed wat dag betekent maar als het betekent welk liedje ik het meest heb gedraaid dan is het denk ik : con calma van daddy yankee 
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar? Heartstopper en weddnesday 
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw? Familie 
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom kerstgala was wel echt dood eng maar ga echt nooit meer vergeten en ik kon even goed naar m’n crush kijken hè hè 
  28. wat vond je het stomste in 2022? Stomme mensen op school die vervelende vragen stellen over m’n bi zijn en trans ): 
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt? Oorlog van  Rusland en Oekraïne 
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft? Voor me opnemen toen er vervelende jongens kwamen die me wel vaker moeten hebben 
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven? Ha leuke vraag bapao (: 
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking? Ik zou het niet weten 
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen?? M’n crush 
  34. wat wil je volgend jaar anders doen? Meer mezelf proberen te zijn en wat zelfverzekerder zijn 
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent? Een super mooie tryi van Adidas met een mooi shirt er bij van vans ben echt nog steeds super blij mee ennn een elektrisch drumstel ook zo blij mee!

 

happy new year!! veel plezier vanavond!! tot 2023!

Dankje jij ook!!! Echt leuke vragen en goeie! 

liefs emma

 

Wil jij hem ook invullen? Hoeft niet hoor alleen ik ben wel benieuwd (: 

Reputatie 4
Badge +1
  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022? Te veel ziekenhuis
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023? Uhmm heb ik niet
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022? Ex dumpen
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom? Geen :)
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent? Starten met fotografie 
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt? Het moment dat ik erachter kwam dat mijn moeder niet dood ging
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023? Weer naar buiten mogen. Ik heb covid :)
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest? Uhmm bergen aan zee
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan? Ijsland
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan? Naar bergen met mn ma, hond en jammer genoeg mijn ex haha
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten? Het moment dat ik uhm ja geen idee
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit? Te veel Halocene (rock/metal)
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022? Uhm idk
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je? Een leuke meid ontmoeten
  15. waar zie je jezelf in 2023? Hopelijk iest met fotos
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd?? Bevalling van mijn poes
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen? Mezelf open opstellen voor iedereen 
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt? Jazeked
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw? Doodziek zijn van corona rn masked singer kijkem
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen Ik haat oliebollen 
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen?waarschijnlijk mn hond die van de bank af viel (ze is oke)
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar? 
  23. Wat is je grootste blunder van 2022? Weet ik niet
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat? Repent/unholy Halocene
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar? Orange is the new black
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw? Mn ma en broer
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom nope
  28. wat vond je het stomste in 2022? Dat ik een diagnose kreeg van een ziekte 
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt? Leraren meer loon. Was wel lekker voor mijn aankomende beroep hahha
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft? Mn ma heeft voor me gekookt dat is erg lief
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven? Allesss
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking? Alles aan mn ma geven
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen?? Bah nee
  34. wat wil je volgend jaar anders doen? Meer op mezelf vertrouwen
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent? Mondkapje voor mn ma als kerst cado.. 2 dagen later hadden we corona hahha

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Reputatie 1
Badge
  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022? nog steeds virgin
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023? ik hou me nooit aan mn voornemens lol dus ik heb er geen
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022? ik had geen ja moeten zeggen tegen dingen die ik niet wilde
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom? ik denk december, ik hebeen heel leuk iemand ontmet :)
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent? ik ben zonder onvoldoendes overgegaan!
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt?
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023? de zomer want dan is het weer lekker warm en ga ik op een kamp :D
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest? ik ben niet echt naar het buitenland geweest. althans dat is niet waravik ben naar parijs geweest dus parijs
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan? mijn afkomst is aziatisch maar ik ben er zelf nooit geweest dus daar :)
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan? naar een kamp deze vakantie of parijss
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten? ik zat met mijn vormalig vriendje in een park tegen een boom
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit? 60.000 luister minuten lol ik kijk het heke jaar uit naar spotify wrapped
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022? een van mijn familie leden is genzen van kanker
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je? ik vind een meisje van mijn school heel mooi en ik weet dat ze ook bi is dus ik hoop dat ik ooi met haar ga praten. (ik weet dit klinkt heel sneu laat me)
  15. waar zie je jezelf in 2023? idk
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd?? ik heb veel neiuwe mensne ontmoet
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen?-
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt?jaaa
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw? ik heb de hele avond boven op mijn laptop gezeten lol
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen geen van alle eigenlijk ik vind champagne billen lekkerder
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen? geen idee
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar? vlieland!
  23. Wat is je grootste blunder van 2022? ik viel in de metro over een onbekende man heel lmao
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat? mijn spotify wrapped zegt eleven van ive
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar? ik kijk nooit echt series maar ik heb kakeguri dit jaar afgekeken
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw? mezelf met een laptop in een donker hol
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom. de laatste want zomervakantie is veel leuker dan school
  28. wat vond je het stomste in 2022? toen ik over die man in de metro viel
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt? de oorlog van oekranine denk ik
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft?ik kan me nu niet echt iets herrineren
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven? pollock roe! (vissen eieren) of hotpot
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking? bewaren en er ooit een huis van kopen
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen?? de leuke jogen die ik heb ontmoet :))
  34. wat wil je volgend jaar anders doen? socializen en meer leuke mensne ontmoeten!
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent? uhm ik spaar nooit ik geef alles meteen uit maar ik denk een plushie van grizzly (van we bare bears[als je hem ook wil ze verkopen hem bij miniso])

 

  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022? pubereteit, onzeker, snel
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023? zekerder zijn, meervan mezelf leren kennen, opener, een vriendje krijgen
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022?  denk meer mezelf laten zien, niet zo meebuigen met anderen
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom? december, feestdagen. en ook de zomer wel, kamp en leuke jongens zien en aanraken
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent? baby gered van op steenblokken vallen aan de waterkant
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt?  jongen die mij complimentjes gaf
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023?  meer liefde en ik hoop een ietsje betere wereld, maarja
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest? kamp in Ommen, en Oostenrijk
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan? Oostenrijk weer en Zwitserland
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan? kamp in Ommen
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten? Lol maken en leuke aardige jongens die heel lief en voorzichtig met mij stoeiden, en hun aanraken...
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit?  heb ik niet, soms luister ik via ons account van thuis
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022? Leuke jongen die mij ( te kort) zoende en een heel gezellige familiedag
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je? Verkering met een lieve jongen
  15. waar zie je jezelf in 2023?  overgaan naar de 2e en meedoen met een grote mudrun
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd??   zie 11  en 6
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen?  voordacht voor school
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt?  ja, bij de scouts en hier
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw? we hebben thuis lol gemaakt, spelletjes en leuke films kijken
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen?  appelflappen
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen?  verschillende dingen, o.a. onze kat die gekke stuntjes doet
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar?  jongens en kampvuurliedjes, en met familie wandelen in de bergen
  23. Wat is je grootste blunder van 2022?  een 1 krijgen vanwege een spiekblaadje en er uit gestuurd door een lachbui
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat? Queen Killer Queen
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar? Wednesday
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw?  familie, ouders en als het kon mijn 5 bff's
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom? de laatste ;)
  28. wat vond je het stomste in 2022? oorlog in Oekraine
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt? zie 28
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft? snoepje gekregen toen ik op de gang stond van een jongen en mijn papa die mijn hele kamer heeft opgeknapt
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven? sushi
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking?  zelfde als Julian12. helemaal mee eens.
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen?? Met jou, je lijkt me super aardig en lief
  34. wat wil je volgend jaar anders doen? niet zoveel, gewoon mezelf blijven maar wel wat zelfzekerder
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent? ja een zwart camo rokje met veel zakken, stoer ding zit lekker

 

Lieve @emmaa je lijkt me een lieve meid dus jij ook een heel fijn en gelukkig nieuwjaar meis !

Sjammetje xxxx

 

hoi allemaal!! wow wat heb ik veel lieve en leuke reacties gehad! :) super bedankt voor het invullen. En sorry voor mn late reactie btw!

@Sjammetje wat goed dat je een baby hebt gered!! en wat leuk dat je een kat hebt!! Ik hoop dat je snel een vriendje krijgt, want ik denk namelijk dat je ook super lief bent :))

@natto wow wat knap dat je zonder onvoldoendes bent overgegaan, ik ben trots op je :) en super fijn dat een van je familie leden is genezen!!

@Julian12 wat gaaf dat je kleding draagt die je zelf wilt, ik vind dat super stoer, gewoon jezelf blijven hoor :)) en leuk dat je ook een platenspeler hebt! ik heb er ook een , paar dagen geleden gratis op marktplaats opgehaald, ik ben er ook heel blij mee haha! Ook tof dat je op zeilkamp bent geweest!

@Ash_notmyrealname ow wat erg dat je corona hebt! veel beterschap!! wat leuk dat je met fotografie bent gestart! en super gaaf dat je leraar later wilt worden :))

@tim16 wat leuk dat je naar spanje bent geweest! en ik hoop ook dat je dit jaar een leuke vriend of vriendin krijgt dit jaar!! :))

@Tai6565 wat fijn om te lezen dat je meer jezelf bent geworden, je bent een topper!! :) en omg je luistert ook naar Harry styles?! Aaah dat vind ik zo leuk, ik ben echt obssesed met harry, ik zweer mn kamer zit vol posters haha! en wat leuk dat je ook van hearstopper houd, ik ook!! en ik ga ook de vragenlijst invullen vandaag :D

 

 

liefs emma

hii @Tai6565 , ik heb de lijst ook ingevuld :))

 

 

  1. met welke 3 woorden beschrijf je 2022? stres, huilen, blij
  2. wat zijn je goede voornemens voor 2023? oeh… ik denk dat ik meer voor mezelf moet opkomen omdat ik in mn klas een beetje gepest werd. en ik voel me nog steeds niet fijn in mijn klas. en als kinderen iets gemeens tegen me zeggen dan weet ik niet zo goed wat ik moet antwoorden.
  3. als je de tijd kon terug draaien, wat zou je dan veranderen van 2022? ik denk dat ik meer van de laatste weekjes op de basischool zou willen genieten. ik dacht toen nog dat alles op de middelbare juist leuker zou zijn enz.. en nu mis ik mn oude klasgenoten etc!
  4. Welke maand van dit jaar vond je t leukst? waarom? ik denk december! ik ben echt een kerst / oud en nieuw persoon. de vibes vind ik altijd zo leuk haha! ik mis december eigenlijk al!
  5. wat heb je dit jaar gedaan waar je heel trots op bent? Ik denk dat ik niet heb opgegeven en door ben gegaan. ik had namelijk vaak onvoldoendes, en toen mocht ik het herkansen en toen had ik ineens een voldoende! :))
  6. van welk moment in 2022 word je blij als je eraan terug denkt? ik denk het moment dat ik kaartjes voor harry styles kreeg. ik ga namelijk naar zn concert dit jaar! toen ik de kaartjes kreeg was ik zo blij en moest ik huilen
  7. waar kijk je erg naar uit in 2023? harrys concert haha
  8. wat is de leukste plek waar je in 2022 bent geweest? ik denk mallorca in spanje! :)) dat is een eiland, en het is daar zo mooi!
  9. naar welk land zou je graag volgend jaar heen willen gaan? nog een keer naar mallorca haha!
  10. wat was het leukste uitje/vakantie wat je dit jaar hebt gedaan? mallorca :))
  11. welk moment van 2022 ga je nooit vergeten? geen idee eigenlijk haha!
  12. hoe zag jouw spotify wrapped van dit jaar eruit? harry styles, taylor swift, one direction :))
  13. Wat was het hoogtepunt van 2022? geen idee lol
  14. welke droom komt volgend jaar uit, hoop je? dat als ik bij harrys concert ben, dat hij me gaat zien en naar me gaat zwaaien ofz! (ik zit helemaal achterin maar wie weet ziet hij heet HAHAH)
  15. waar zie je jezelf in 2023? ik hoop dat ik overga naar de 2e klas :)
  16. wat is het mooiste dat dit jaar is gebeurd?? idk
  17. wat vond je dit jaar echt spannend om te doen? ik denk om mezelf voor te stellen in de klas bij drama. 
  18. heb je dit jaar nieuwe vrienden gemaakt? jazeker!! een meisje van een andere klas!
  19. wat ga je vanavond /vannacht doen met oud en nieuw? we hadden vuurwerk afgestoken, oliebollen gegeten en spelletjes gedaan :)
  20. houd je van oliebollen / krentenbollen? of meer van appelflappen? oeh ik denk oliebollen
  21. waar heb je dit jaar het hardst om gelachen? ik denk toen ik en mn basisschool vriendinnen van de juf op het digibord het ´krissed´ filmpje mochten opzetten en toen hadden we de hele klas gekrissed haha! (dat is iets van tiktok)
  22. Wat is een leuke herinnering aan de zomervakantie van dit jaar? ik denk toen ik geen suppen in kroatie, dat was zo gaaf! ik had ook met mn duikbril onderwater gekeken en ik zag allemaal vissen! dat was erg speciaal
  23. Wat is je grootste blunder van 2022? ik blunder heel vaak, maar op dit moment weet ik het niet zo goed haha
  24. welk liedje had je dit jaar op repeat? ik denk as it was van harry en bigger than me van louis tomlinson
  25. wat is je fav film of serie van dit jaar? film: enola holmes 2. serie: heartstopper en gilmore girls
  26. met wie vier je het liefst oud en nieuw? met familie
  27. welke schooldag was het leukste dit jaar? en waarom? de eindmusical dag :))
  28. wat vond je het stomste in 2022? toen ik gepest werd (eigenlijk nu nog steeds n beetje)
  29. welk nieuws op het journaal heeft veel indruk op je gemaakt? de oorlogen in de wereld 
  30. wat is het liefste dat iemand dit jaar voor jouw gedaan heeft? toen kinderen van n andere klas me hadden geholpen toen ik gepest werd
  31. welk eten zou je in het nieuwe jaar willen proeven? niets 😅
  32. wat zou je doen als je 1 miljoen wilt met de oudejaarstrekking? ik zou geld doneren, leuke dingen doen met vrienden & familie, en nog kaartjes kopen voor harrys andere concerten die hij in NL geeft , en dan de eerste rij :))
  33. met wie zou je een oliebol willen eten, als je iedereen mocht kiezen?? met iedereen op dit forum!:) iedereen is zo lief hier
  34. wat wil je volgend jaar anders doen? meer voor mezelf opkomen, en niet teveel met anderen bemoeien. want ik word vaak bij ruzies betrokken waar ik niks mee te maken heb
  35. wat is iets in dit jaar wat je hebt gekocht en waar je heel erg blij mee bent? een platenspeler die ik gratis op marktplaats heb opgehaald, plaat die ik heb gekocht en cds :D

liefs emma

 

Haiii ik heb nog even een toevoeging voor mezelf bij vraag 33: M’n crush en jullie allemaal want ik ben het helemaal eens met @Sjammetje en jou @emmaa !!! Echt iedereen is zo aardig! Liefs Tai

ooooja ben het ook eens met @tim16 aaaa Tom Holland hotttt 

Haha moest nog even zeggen byeee

Reageer