Dansen: Hiphop

  • 21 June 2015
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal!
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik zou heel graag op hiphop gaan! Het lijkt me zó leuk 😃 Alleen het probleem is dat ik vorig jaar een x een proefles hiphop heb gedaan maar ik kon er echt niets van! Het ging zó slecht! Nu ben ik bang dat als ik op hiphop ga ik het niet volhoud of dat ik de slechtste van iedereen wordt. Ik heb al op veel sporten gezeten, maar die hield ik niet lang vol. Ik ben ook bang dat mijn ouders gaan zeggen dat ik er niet op mag omdat ze me dat type niet vinden of dat ik het toch niet volhoud!

Wat moet ik nou doen?:(

-xx-

4 reacties

Hey, als je hiphop tof vind moet je het zeker gaan doen! Je moet gewoon beginnen in een lagere groep zodat je zo natuurlijk veel beter kan leren want ineens op een grote groep zitten is niet zo handig. Als je begint met de makkelijkst groep kan je zo langzaam bijleren en zeggen ze hoe en wat je moet doen. Zo groei je in de dans en wordt je beter en beter en wie weet kom je uiteindelijk wel in het wedstrijd team.
En als je ouders zeggen dat je niet mag moet je gewoon een goed argument geven zoals: Als ik ga dansen dan heb ik ook meer beweging en werk ik ook aan mijn fitheid.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt xxx
Ik vind hiphop zelf echt niks.
Meestal is het ook niet zo fijn als je op latere leeftijd nog een nieuwe sport begint, niet dat dat meteen voor iedereen geld.
Badge

hoii! Zelf heb ik 8 jaar op dansen gezeten en toen ik begon had ik precies hetzelfde gevoel. Als je aan iets nieuws begint kun je het vaak ook niet zomaar. Door te blijven oefenen en oefenen word je er vanzelf beter in en natuurlijk moet je niet vergeten dat je op dansles zit om te leren! De gene die les geeft is er om jou te helpen, dus als een keertje iets niet zo goed gaat kun je altijd om hulp vragen. Natuurlijk is het in het begin even wennen, maar dat is bij veel zo. Andere zitten er misschien al langer op, dus die hebben ook al veel meer geleerd, maar jij kunt ook steeds beter worden door gewoon door te zetten en dan zul je zien dat je vanzelf beter word en later misschien wel de BESTE bent van die hele groep! 

Ik hoop dat je hier wat aan had en als je op hiphop mag! Zowel wens ik veel succes en natuurlijk veel plezier en vergeet niet dat je er bent om te oefenen!

groetjesss xx 

Gewoon proberen ik heb op cheerleading gezeten en ik bakte er in het begin ook niks van maar heb het toch geschopt tot team aanvoerder op het laatst. Helaas nu gestopt met cheerleading omdat ik ben verhuisd naar Bonaire maar ook daar heb ik nieuwe sporten ontdekt zoals windsurfen en duiken daar bak ik op dit moment ook nog bar weinig van maar ik oefen gewoon iedere dag door tot het lukt.

Reageer