Vraag

Daar is ie dan! De vragen- en keuzelijst XD

  • 10 October 2023
  • 12 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ?

  2. Wat ga je vandaag doen?

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten?

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen?

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had?

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was?

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over?

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ?

  9. Waar vind die vakantie plaats ?

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair?

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan?

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest.

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ?

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ?

  15. Diepzee duiken of parachutespringen?

  16. Koffie of warme chocolademelk?

  17. Vlieg of mug?

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen?

  19. Docent brugklas of docent groep 8?

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film?

  21. Wesp of steekvlieg?

  22. Advocaat of officier van justitie ?

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ?

  24. Basgitaar of solo gitaar?

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren?

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ?

  27. Welke is dat ?

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ?

  29. Raam los of raam open?

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt?

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ?

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ?

  33. Super streng of super soepel ?

  34. Nietjes of gaatjes ?

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ?

  36. Casual of chique ?

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ?

  38. Zou je mee willen naar Mars ?

  39. Techniek of zorg ?

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ?

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk,

Liefs Tover xxx


12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? Op zich oké, vooral heel moe.

  2. Wat ga je vandaag doen? Schrijven en chillen.

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Popcorn.

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Niemand in het bijzonder.

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Gister, toetsen maken.

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Niet dat ik me kan herinneren.

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Mezelf, hoe je sterk moet blijven etc.

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? Voor altijd.

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Altijd.

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? Ik snap hem niet?

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? Niks.

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. Orgelconcert, maar uiteindelijk heb ik er wat leuks van gemaakt.

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 11 jaar. (Ik had toen nog geen telefoon dusss.

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? Korte broek zonder legging. Er werd niet gezegd dat ik ermee naar buiten moest.

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? Parachute springen.

  16. Koffie of warme chocolademelk? Warme chocolade melk.

  17. Vlieg of mug? Vlieg.

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Zondag, op het feestje van een vriendin.

  19. Docent brugklas of docent groep 8? Docent brugklas.

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Super grappige.

  21. Wesp of steekvlieg? Geen van beide. Ik hou er niet van, klinkt miss als dierenbeul maar ik heb thuis een elektrisch racket om ze mee af te maken.

  22. Advocaat of officier van justitie ? Officier van justitie.

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? Kan allebei. Maar ik denk dat ik eerder ga voor over het algemeen.

  24. Basgitaar of solo gitaar? Solo.

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? Acteren!!!!

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? Geen idee nooit getimede.

  27. Welke is dat ? -

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? Gelijk in, gelijk aan is niet correct, ik kan er niet tegen als mensen gelijk aan zeggen.

  29. Raam los of raam open? Hoe bedoel je?

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Sarcastische opmerkingen of leuke grapjes, maar ook snelle comebacks. Of doen alsof ik iets niet begrijp. Kortom door mezelf te zijn.

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Graffiti spuiten een keer ofz lijkt me heel vet.

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? Bioscoop!

  33. Super streng of super soepel ? Ik ben richting de superstreng.

  34. Nietjes of gaatjes ? Gaatjes.

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? Vogel, dan kan je vliegen en het is mijn geboorte thema.

  36. Casual of chique ? Allebei.

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? IJsland.

  38. Zou je mee willen naar Mars ? Ja.

  39. Techniek of zorg ? Zorg, maar niet met opereren, ik kan echt niet tegen dat soort bloed en dingen.

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Nee, was een hele fijne vragen lijst al kan er soms wat meer context bij gezet worden over wat je met welke vraag bedoeld.

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, zekekr!

Liefs Tover xxx

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? Slecht, ben misselijk 

  2. Wat ga je vandaag doen? Gamen

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Biefstuk 

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Niemand

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Idk

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Idk

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Gamen

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 6 weken

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Thuis😎

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? Nee

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? Roze

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. Idk

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? Idk

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? -15

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? Diepzee

  16. Koffie of warme chocolademelk? Geen van beide

  17. Vlieg of mug? Vlieg

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Vandaag

  19. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Horror 

  20. Wesp of steekvlieg? Wesp

  21. Advocaat of officier van justitie ? Ik weet niet wat dat laatste is

  22. Is het in het algemeen of over het algemeen? Wat bedoel je

  23. Basgitaar of solo gitaar? Solo

  24. Voor een groot publiek zingen of acteren? Acteren

  25. Hoe lang houd je 1 houding vol ?10 uur

  26. Welke is dat ? Gamen

  27. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? Idk

  28. Raam los of raam open? Los? Dicht😎

  29. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Idk

  30. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Seks

  31. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? Bios

  32. Super streng of super soepel ? Soepel

  33. Nietjes of gaatjes ? Nietjes

  34. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? Vogel

  35. Casual of chique ? Casual

  36. Naar IJsland of naar Mallorca ? IJsland 

  37. Zou je mee willen naar Mars ? Nee

  38. Techniek of zorg ? Techniek

  39. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Wees iets duidelijker met je vragen

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk,

Liefs Tover xxx

(Trouwen, als de antwoorden een beetje gemeen klinken, dat is niet zo!)

#verwijder de check

 

Reputatie 7

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? goed!

  2. Wat ga je vandaag doen? niet zoveel meer, ik had net een corveestraf op school en ben naar huis gefietst dus mss nog wat huiswerk

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? spaghttieis (zoek maar op is iets typisch duits)

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? mijn favo persoon in de wereld (die ben k al tegengekomen maar ja)

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? net nog ik moest naar huis fietsen

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? ja de corveestraf

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? over dat mijn favo persoon zo geweldig is en dat ze echt fk veel voor me doet 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 1 week

  9. Waar vind die vakantie plaats ?  Duitsland!

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? uh dan ben je een minmiljonair denk ik

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? een croptop

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. aardrijkskunde les

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 1 week

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? korte broek bij -15

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? paracutespringen

  16. Koffie of warme chocolademelk? warme chocomelk

  17. Vlieg of mug? vlieg

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? toen de zus van mijn vriendje mn duits docent (mn favo docent) een “over de duinen gewaaide kwal” noemde

  19. Docent brugklas of docent groep 8? brugklas!

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? super grappige film

  21. Wesp of steekvlieg? wesp

  22. Advocaat of officier van justitie ? allebei niet, maar als ik moest kiezen dan zou ik advocaat kiezen

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? in het algemeen

  24. Basgitaar of solo gitaar? solo

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? zingen

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? ligt eraan welke, maar ik heb een houding die ik heel lang vol kan houden (30 minuten)

  27. Welke is dat ?  op dezelfde manier staan en lopen zoals mevrouw D. (mn favo docent dus)

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? gelijk in

  29. Raam los of raam open? raam open

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? domme dingen doen :)

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Duits docenten stalken

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? 24 uur concert (wel van helene fischer dan he)

  33. Super streng of super soepel ? super soepel

  34. Nietjes of gaatjes ? nietjes

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? vogel

  36. Casual of chique ? casual!

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? ijsland

  38. Zou je mee willen naar Mars ? nee

  39. Techniek of zorg ? zorg

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? nee deze is heel leuk!

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk,

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +11

Yay! Leuk @Tover01, fijn dat je eruit bent gekomen :)

  1. Hoe gaat het met je? (Heb je deze gestolen van mijn vragenlijsten? 😉)Wel goed, net 2 toetsen gehad, en ik denk dat ik ze wel gehaald heb, ik ben gisteren met de fiets gevallen, en daar heb ik nog een beetje last van, maar niet ernstig ofzo 

  2. Wat ga je vandaag doen? Ik ga zo naar huis fietsen, eten en mijn huiswerk maken, daarna misschien nog even tekenen

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Een fruitsalade, geen idee hoe ik daar opeens op kom

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Ik ben iedereen al tegengekomen die ik wilde tegenkomen, mijn vriendinnen en vrienden, en ook mijn oma!

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Vannochtend, naar school gaan/opstaan, ik ben meer een avondmens 🙃

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Naja, denk het niet

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Erhmmm, ik denk dat ik het podium afspring….

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 2 weken op 1 plek of 3-4 weken rondreizen

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Terschelling of rondreizen in Europa

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? Ik ga voor minusmiljonair

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? Erhmmm, ik laat me niet omkopen, maar laten we zeggen, make-up op doen

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. Frans les, god, ik kan gewoon in slaap vallen

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 2 weken, ik had een telefoonloze week, en daarna ging ik op scoutingkamp, zonder mobiel. Maar je kan ook zeggen vanaf mijn geboorte tot aan mijn 10e

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? in bed blijven liggen, ik kan deze keuze niet aan >-<

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? Diepzee duiken, ik heb hoogtevrees, en ik kan al een beetje duiken

  16. Koffie of warme chocolademelk? Chocolademelk!!!! Ik lust absoluut geen koffie

  17. Vlieg of mug? Vlieg, die is makkelijker te doden als hij al irritant is, muggen prikken (al ben ik imuun voor de jeuk, en ik krijg zelden muggenbulten)

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? In de pauze, ik ga altijd stuk om de hopeloosheid van mijn vriendinnen (inc. mijzelf)

  19. Docent brugklas of docent groep 8? Docent groep 8, die zijn altijd fantastisch

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Grappige film, de helft van ons heeft een fobie voor bloed of iets dergelijks

  21. Wesp of steekvlieg? Geen van beide?

  22. Advocaat of officier van justitie ? Weet ik veel? Kinderen aan de macht ofzo

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? Kan beide vind ik

  24. Basgitaar of solo gitaar? geen idee

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? Acteren, ik kan niet zingen >-<

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? Kweenie, ligt aan de houding?

  27. Welke is dat ? geen idee, nooit getest

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? Gelijk in

  29. Raam los of raam open? Kan beide, ik hoor overal achterhoeks om me heen

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? De laatste pauze, met mijn vrienden

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Mijn vrienden

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? bios, ik hou van muziek, maar het is zo uitputtend, en in de bios heb je tenminste eten

  33. Super streng of super soepel ? Ligt eraan

  34. Nietjes of gaatjes ? Gaatjes? Ik snap deze niet helemaal

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? Vis, ik heb hoogtevrees

  36. Casual of chique ? Casual, ik ben niet van chique gedoe

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? Geen van beide, slecht voor het milieu

  38. Zou je mee willen naar Mars ? Nee, laat mij maar op aarde

  39. Techniek of zorg ? Beide belangrijk, maar ik denk zorg, (mijn vader werkte voor de zorg als technische hulp)

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Ga gewoon zo door!

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? Wel goed. Hoe gaat het met jou?

  2. Wat ga je vandaag doen? Huiswerk maken. Moet nog een boekverslag voor Engels afmaken en leren voor het wiskunde proefwerk van morgen. Wiskunde A is echt donders makkelijk dus dat gaat wel goed komen. Daarna ga ik een film kijken.

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Groentesoep

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Mijn kat 

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Gisteren. Ik had gym en heb nooit zin in gym. We moesten voetballen. 

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Vast wel. 

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Ik denk dat er geen woord uit mijn mond komt. 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? ​​Max. twee weken 

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Frankrijk

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair?  Hmm interessante vraag. Misschien ben je dan een Minjonair? 

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? Een konijnenpak 

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. De kerkdienst in een bejaardentehuis. De preek ging over Hel en Verdoemenis. Erg leuk *kuch kuch*

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? Één week 

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ?  Overal bij 30 graden. Dat ben ik wel gewend, want ik werk bij mijn vader op de boerderij

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? Parachutespringen lijkt mij zo gaaf 

  16. Koffie of warme chocolademelk?  Warme chocolademelk 

  17. Vlieg of mug? Vliegen. Die zijn niet zo irritant

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Vorige week dinsdag, toen een vriendin helemaal stuk ging omdat onze biologie docent het woord “zuigen” benoemde. 

  19. Docent brugklas of docent groep 8? Docent groep 8

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Naar een horror film kijken 

  21. Wesp of steekvlieg? Steekvlieg 

  22. Advocaat of officier van justitie ? Officier van Justitie 

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ?  Strikvraag. Het kan allebei 

  24. Basgitaar of solo gitaar? Basgitaar. Ik gok dat je elektrische gitaar bedoelt?

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? Acteren 

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? Een paar uur denk ik 

  27. Welke is dat ? Stilstaan 

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ?   Je hebt ergens gelijk in. 

  29. Raam los of raam open? Kan allebei??

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Gisteren nog. Ik struikelde over de voetbal tijdens gym. ​ 

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Stalken 

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? 24 uur concert. Ik kan echt geen 24 uur stilzitten 

  33. Super streng of super soepel ? Super soepel

  34. Nietjes of gaatjes ? Ik vind gaatjes fijner 

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? 1 dag een vogel zijn. 

  36. Casual of chique ? Casual 

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? Naar IJsland

  38. Zou je mee willen naar Mars ?  Neh, blijf liever op aarde 

  39. Techniek of zorg ? Zorg 

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Ga zo door. :) 

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, Zeker weten! 

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe gaat het met je ? Goed hoor, met jou ? ;)

  2. Wat ga je vandaag doen? school en de dieren voeren, karate training gehad en nu huiswerk en forum xd

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? zoute drop 😋

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Laat ik van morgen uitgaan, mijn besties !

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Vanmorgen opstaan. Normaal gaat dat prima maar vanmorgen had ik geen zin.

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Ja velgen verven van een trekker en een maaier. Ik mocht de kleuren kiezen.Toen het klaar was was het toch wel cool.

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Milieu en naastenliefde

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 3 weken denk ik

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Luxemburg en Tsjechië

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? haha ja denk ik, Ik vind de minjonair van @Eenmeisje004  zeer origineel bedacht!

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan?  een tutu met spitzen

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest.  Een vogeltelling waar vrijwel geen vogel te zien was haha

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? een week bij scouting

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? korte broek heb ik altijd ! XD

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? diepzee, lijkt me heel interessant

  16. Koffie of warme chocolademelk? hmmm….. 's morgens lust ik wel koffie en 's middags choco. Maar als ik echt moet kiezen chocomelk

  17. Vlieg of mug? mug. die zijn makkelijker te pakken te krijgen.

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Echt vlak van het lachen, afgelopen weekend bij de scouts toen iemand feilloos een koe nadeed en antwoord kreeg vanuit de verte.

  19. Docent brugklas of docent groep 8? groep 8, dan heb je je klas constant en bvereik je denk meer.

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Enge horror! Licht uit, krakende zak nootjes en uit blikjes slurpen en griezelen.

  21. Wesp of steekvlieg? wesp

  22. Advocaat of officier van justitie ?  advocaat dan toch maar

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? i.h.a.  ;)

  24. Basgitaar of solo gitaar? ik neurie altijd de bas mee met muziek, dus basgitaar.

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? acteren.

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ?  in ieder geval anderhalf uur

  27. Welke is dat ? handen op de rug , voeten iets uit elkaar. Niet voor straf xd maar bij het erewacht staan tijdens de 4 mei.

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? je hebt ergens gelijk in en iets is gelijk aan vlhgs mij

  29. Raam los of raam open? haha het raam staat open en hangt los.

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? streken en bloosgezichten als ik dan de les krijg geleerd 😊en met imitaties van mensen en dieren

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? klimaat acties en anti-discrminatie actie.

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? concert, wat zal ik doodop zijn maar toch vet

  33. Super streng of super soepel ? oei, moeilijk. Voor mezelf is streng beter.

  34. Nietjes of gaatjes ? haha gaatjes zijn mooier in een map

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? vogel. lijkt me vet om te vliegen. in het water kun je al duiken.

  36. Casual of chique ? casual. Hoewel chique ook mooi is.

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? IJsland zonder meer.

  38. Zou je mee willen naar Mars ? als ik terug kan keren wel.

  39. Techniek of zorg ? Nou, ik denk soms aan technische geneeskunde aan de Uni Twente. Dus dat is beide.

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? je doet het goed hoor ! Leuk bedacht @Tover !!

Groetjes liefs Tartan X

 

Reputatie 7
Badge +17

1. Hoe gaat het met je ?  Redelijk goed, maar het kan altijd beter.

2. Wat ga je vandaag doen? Nog wat aan school werken en dan een film of serie kijken. En dan slapen natuurlijk.

3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Nacho’s

4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Ik hoopte m’n vriendje tegen te komen maar we hadden het allebei druk dus afspreken ging vandaag niet lukken helaas.

5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Vanochtend. Opstaan 😂

6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Niet dat ik me kan herinneren.

7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Dat hangt van de situatie af natuurlijk. Maar ik zou wel willen praten over iets wat ik heel leuk vind. Muziek bijv.

8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 3 weken vind ik lang genoeg

9. Waar vind die vakantie plaats ? Dat maakt me niet zo veel uit. Als het er maar lekker weer is. Spanje of Zuid-Frankrijk zijn wel nice.

10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? Een negatieve miljonair misschien. 😂

11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? idk, klederdracht of zo.

12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. Een kerkdienst.

13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 24 uur denk ik. Mobiel was toen weg ter reparatie.

14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? Korte broek bij -15

15. Diepzee duiken of parachutespringen? Diepzeeduiken

16. Koffie of warme chocolademelk? Koffie

17. Vlieg of mug? Vlieg. Muggenbulten zijn echt irritant

18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Zaterdag. Ik was met mn vriendje afleveringen van Friends aan het kijken. (Ja, wij vinden dat leuk, sorry😂)

19. Docent brugklas of docent groep 8? Docent brugklas

20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Horror

21. Wesp of steekvlieg? Wesp

22. Advocaat of officier van justitie ? Advocaat

23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? Kan allebei.

24. Basgitaar of solo gitaar? Gitaar speel ik al. Ik zou ook wel bas willen leren.

25. Voor een groot publiek zingen of acteren? Acteren. Ik kan echt totaal niet zingen.

26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? 8 uur minstens.
27. Welke is dat ? Liggen (in bed) 😂

28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? Gelijk in

29. Raam los of raam open? Is allebei correct Nederlands. Wel oppassen als je het raam los doet. Dan kan hij eruit vallen.

30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Teveel om op te noemen. Heb genoeg domme dingen gedaan.

31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Familie of vrienden verdedigen.

32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? Concert. Maar ik zou bij allebei halverwege wel in slaap vallen denk ik.

33. Super streng of super soepel ? Dan maar super soepel.

34. Nietjes of gaatjes ? idk, nietjes dan maar? 🤷🏼‍♂️ Snap het verband tussen de twee niet helemaal.

35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? Een vogel. Kunnen vliegen lijkt me echt nice.

36. Casual of chique ? Casual

37. Naar IJsland of naar Mallorca ? Mallorca. IJsland is te koud.

38. Zou je mee willen naar Mars ? Nee. Ik ken wel wat mensen die ik een enkeltje Mars zou gunnen

39. Techniek of zorg ? Zorg

40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje? Heb zo geen tips. Het was wel een leuke lijst. Ga zo door.

Reputatie 7
Badge +9
  1. Hoe gaat het met je ?
    Goed, leuke dag gehad :) Gesport en goed gepresteerd op een toets 

  2. Wat ga je vandaag doen?
    Zometeen nog wat huiswerk afronden voor morgen 

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten?
    Zo veel chocolade als ik maar kan haha maar dat kan niet ivm met mn puisten, ben op dieet. 

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen?
    Morgen hoop ik een meisje uit mn klas tegen te komen, vind haar leuk lol. 

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had?
    Vandaag tijdens school, sommige vakken haat ik gewoon 

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was?
    Uhh ik heb met mijn broertje youtube gekeken lol. Hij keek minecraft high school haha kan echt niet dat keek ik vroeger ook 

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over?
    Mijn speech zou gaan over hoe onze generatie nogal raar is 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ?
    Eigenlijk verlang ik niet naar vakantie, maar het zou fijn zijn als ik zelf kon kiezen wanneer ik kon niksen

  9. Waar vind die vakantie plaats ?
    Het liefste had ik dan dat mijn huis in een grote stad stond, dan kon ik naar buiten gaan en allerlei winkels bezoeken en lekker eten en gewoon met vrienden uitgaan haha 

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair?
    Ja 😎

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan?
    Skinny jeans maar echt van die hele strakke, die eruit zien als yoga broeken lol

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest.
    De les 

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ?
    Kan me niet herinneren haha 

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ?
    Korte broek zonder legging bij -15, vind koud eig wel lekker haha 

  15. Diepzee duiken of parachutespringen?
    Parachutespringen, meer adrealine en minder eng dan diepzee duiken. 

  16. Koffie of warme chocolademelk?
    Warme chocomelk, drink geen koffie lol

  17. Vlieg of mug?
    Vliegen want die steken niet 

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen?
    Vandaag in de les, ik had te weinig geslapen en wanneer ik te weinig slaap vind ik alles grappig zonder reden 

  19. Docent brugklas of docent groep 8?
    Als in zijn of? Als ik eentje moest zijn, zou ik het liefste brugklas docent zijn want dat lijkt me heel  grappig. Dan kon ik mensen die elkeaar helemaal niet kennen aan elkaar koppelen. Maar als je bedoelt welke ik leuker vond, vond ik mijn groep 8 docente wel de beter dan mijn mentor in de brugklas. 

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film?
    Horror film want met de besties wordt dat ook heel grappig, waarschijnlijk grappiger dan een super grappige film 

  21. Wesp of steekvlieg?
    Wesp, ik haat steekvliegen 

  22. Advocaat of officier van justitie ?
    Officier van justitie, ik kan me echt niet voorstellen dat ik criminelen verdedig. Maar als het van die kleine zaken zijn als boetes en andere dingen, misschien wel advocaat. Ik wil zegmaar wel het goede doen. 

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ?
    In het algemeen

  24. Basgitaar of solo gitaar?
    Ik heb geen idee speel geen gitaar. 

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren?
    Acteren, zit in een theaterclubbie 

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ?
    Geen idee wat je bedoelt maar ik kan heel lang blijven zitten, soms wel 6 uur gewoon 

  27. Welke is dat ?
    Zitten

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ?
    gelijk in !! 

  29. Raam los of raam open?
    Raam open 

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt?
    Mijn eigen lach want blijkbaar is die aanstekelijk en ik hou van grapjes maken 

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ?
    Te veel negatieve grappen over andere mensen maken lol

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ?
    Concert, ik ben niet zo van de films 

  33. Super streng of super soepel ?
    Soepel

  34. Nietjes of gaatjes ?
    Nietjes 

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ?
    Vogel, ik wil vliegen 

  36. Casual of chique ?
    Casual, zit fijner 

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ?
    Ijsland, ik hou niet zo van warm 

  38. Zou je mee willen naar Mars ?
    Nee denk het niet haha

  39. Techniek of zorg ?
    Techniek, ik wil later denk ik architect worden

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ?
    Noppes was heel leuk :) 

Reputatie 5
Badge +3
  1. Hoe gaat het met je ?   wel goed ig 

  2. Wat ga je vandaag doen?  slapen 

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten?  noodles 

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen?  mijn bsf

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had?  gister

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? nope 

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over?  pesten

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ?  eeuwig

  9. Waar vind die vakantie plaats ?    idk bro 

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? yap 100%

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? skinny jeans 

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. geen ide 

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? idk 

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ????

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? duiken 

  16. Koffie of warme chocolademelk? koffie

  17. Vlieg of mug? vlieg

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? een week geleden

  19. Docent brugklas of docent groep 8? docent brugklas

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? grappige film

  21. Wesp of steekvlieg? wesp

  22. Advocaat of officier van justitie ? advocaat

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? over

  24. Basgitaar of solo gitaar? solo 

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? ACTEREN (het is letterlijk mijn leven lol)

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol? idk 

  27. Welke is dat ?idk 

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ?

  29. Raam los of raam open? los

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? met mijn domme depressiefe opmerkingen 

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? iemand redden 

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? bios

  33. Super streng of super soepel ? soepel

  34. Nietjes of gaatjes ? nietjes

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ?vogel

  36. Casual of chique ? casual

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? idk 

  38. Zou je mee willen naar Mars ? nty 

  39. Techniek of zorg ? zorg 

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? nee sry                             <3 anonimia 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Tover01,

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? prima

  2. Wat ga je vandaag doen? naar school escaperoom bouwen :), heb actiefweek

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? broodje chocopasta voor ontbijt 

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? geen idee

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? vorige week,  huiswerk 

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? -

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? ik durf niet eens te praten 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 6 weken 

  9. Waar vind die vakantie plaats ? lekker in Nederland 

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? een minjonair

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? te veel dingen 

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. -

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 3 dagen, had ik namelijk brugklas kamp (was vorig jaar)

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? korte broek-15, je zegt niet dat je binnen met een kachel mag zitten ;)

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? parachutespringen (doodeng maar alsnog)

  16. Koffie of warme chocolademelk? Warme chocolademelk 

  17. Vlieg of mug? vlieg, ik haat muggen!!!

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? oh, heb ik niet vaak

  19. Docent brugklas of docent groep 8? brugklas 

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? grappige,  maar waarschijnlijk willen de anderen dan horror :(

  21. Wesp of steekvlieg? wesp

  22. Advocaat of officier van justitie ? -

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? kan allebij

  24. Basgitaar of solo gitaar? solo gitaar 

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? bijde niet, sorry

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? ​​​​​​ 8 / 9 uur

  27. Welke is dat ? slapen  ;)

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? gelijk in

  29. Raam los of raam open? kan allebei

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? -

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? -

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? bioscoop,  ik kan niet 24 uur stilzitten!

  33. Super streng of super soepel ? soepel? Waar gaat het over?

  34. Nietjes of gaatjes ? gaatjes

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? vogels,  ik wil vliegen!

  36. Casual of chique ? casual

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? Mallorca denk ik 

  38. Zou je mee willen naar Mars ? ja hoor :)

  39. Techniek of zorg ? ​​​​​​dan toch techniek,  maar eigenlijk bijde niet

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? nee hoor, ik vind die keuzes heel leuk :)

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk,

Liefs Tover xxx

groetjes, @Monkeyboy08

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

Hoi@Tover01 ,

Sorry dat ik 'm zo laat invul! 

  1. Hoe gaat het met je ? Slecht

  2. Wat ga je vandaag doen? Niks, morgen ook niet . Volgende week hoop ik wel weer even te kunnen fietsen,  maar op dit moment voel ik me te slecht.

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Op dit moment niks

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? -

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin i had? Geen idee

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Volgens mij niet

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Geen idee 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 2 weken

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Ameland 

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair?nope 

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan?niks 

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest.bruiloft 

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 10 jaar

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? -15

  15. Diepzee duiken of parachutespringen?  Parachutespringen 

  16. Koffie of warme chocolademelk? Beide vind ik echt niet lekker eerlijk gezegd! Maar als ik moet kiezen... Warme chocolademelk 

  17. Vlieg of mug? Vlieg

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Geen idee

  19. Docent brugklas of docent groep 8? Docent brugklas 

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Super grappige film 

  21. Wesp of steekvlieg?steekvlieg 

  22. Advocaat of officier van justitie ?officier van justitie 

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ?in het algemeen 

  24. Basgitaar of solo gitaar?bas

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren?acteren 

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ?geen idee 

  27. Welke is dat ?

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ?gelijk in 

  29. Raam los of raam open?raam open 

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? 

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ?

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? Bioscoop 

  33. Super streng of super soepel ? Soepel

  34. Nietjes of gaatjes ? Gaatjes 

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? Vogel

  36. Casual of chique ? Casual 

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? IJsland 

  38. Zou je mee willen naar Mars ? Nee.

  39. Techniek of zorg ? Techniek 

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Nee, deze vragenlijst is prima!

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk,

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 6
Badge +3

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? niet goed zit in een depressie

  2. Wat ga je vandaag doen? Weet ik niet ik ga zo slapen(als dat lukt)

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Eten wat jammer genoeg vergeten ben ik vond het vroeger heerlijk.

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen?  Vriend van basisschool (enige persoon die ik nu vertrouw)

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had?  3 uur geleden.

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Nee

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Over niks want er komt geen woord uit mij door mij social anxiety.

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 7 weken en dan een paar van 3weken.

  9. Waar vind die vakantie plaats ? In mijn buurt 6 jaar geleden voordat het heel slecht me mij ging,

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? Je bent altijd miljonair maar je weet vaak niet met wat.

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? Een rok.

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest.  Een 3 uur lezing over sporen van paddestoelen de eerste 10 minuten waren wel interessant.

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ?  Een paar dagen of maan den geleden 46 uur en daarna had ik 2 uur geslapen. (Overdag wel mobiel)

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ?  Bij -15

  15. Diepzee duiken of parachutespringen?  Diepzee duiken lijkt mij mooier maar de adrenaline van parachutesprigen lijkt mij ook leuk om te ervaren.

  16. Koffie of warme chocolademelk? Verschild in situatie als ik koud ben van buiten dan warme chocolademelk en anders koffi.

  17. Vlieg of mug? Vlieg die bijten niet.

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? weet ik niet voor corona denk ik.

  19. Docent brugklas of docent groep 8? Docent groep 8 💯

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film?  Enge horror kijken.

  21. Wesp of steekvlieg?  Wesp die doen minder vaak iets.

  22. Advocaat of officier van justitie ?  Weet ik niet

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen?  Weet ik niet.

  24. Basgitaar of solo gitaar?  solo gitaar

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren?  Acteren alleen en zingen achter in een grote groep

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ?

  27. Welke is dat ?

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? Gelijk in verbaal en gelijk aan non verbaal denk ik.

  29. Raam los of raam open?  Raam open 

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Met een van de redenen van mijn depressie.

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Om een dag weer gelukkig te voelen.

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? 24 uur bioscoop.

  33. Super streng of super soepel ? super soepel.

  34. Nietjes of gaatjes ? gaatjes

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? 1 dag als zwaan.

  36. Casual of chique ? Casual 

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? Ijsland

  38. Zou je mee willen naar Mars ? Verschilt aand de situatie.

  39. Techniek of zorg ? Techniek.

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje? Heb ik niet sorry 

Het was een leuke lijst dankjewel en@Tover01  Kun jij de lijst ook invullen?

Groetjes ik...

 

Reageer