Chill kleding

  • 8 June 2020
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Hey 

 

Wat Is jullie chill kleding?

 

Mijne is absolute mijn pyjama ik draag hem elke zondag

 

Ciao


7 reacties

Hey Tisjeboy

 

Mijn ‘chill kleding’ bestaat uit een donkergroene pyjamabroek met bijpassend shirt. Deze zijn gemaakt uit een zijdezachte stof, en zitten losjes rond mijn lichaam. Heel fijn is dat om een ontspannende zondag in door te brengen.  

 

Gr. Kenshin

Hey Tisjeboy 

 

Bij mij is het verschillend, licht bij mij ook aan mijn mood. De ene keer is het een pyama die lekker los zit die zwart is , en de andere keer weer een joggingbroek met een soort van een ruim zittende trui. 

En de andere is een beetje raar dat weet ik. Het is een soort smoking , je kan het vergelijken met een pak wat mensen dragen als ze naar een gala gaan. Ofzo. Ja het is raar. Maar soms is het best wel Chil als ik van de hele dag heb gewerkt en dan die avond weer weg moet naar een afspraak. Dan kan ik dit ook aan. Haha.

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +1

heyoo! meestal draag ik gwn trainingsbroek en een hoodie en van die dikke oma sokken  

Sportlegging en hoodie

Meestal gwn trainingsbroek of kort pyjamabroekje en ruime hoodie of T-shirt. En vergeet de sloffen/pantoffels niet.

Reputatie 3
Badge +4

Ansoluut pyjamas vooral van zachte teddy stof draag ze ook vaak op zondag de hele dag.

En verder draag ik alleen maar onesies die zijn ook super daar woon ik gewoon in heb ze voor de zomer met korte pijpen en mouwen en lekkere dikke voor de winter.

Andere kleding dan dit komt er bij mij niet aan te pas dat vindt ik maar niets

Reputatie 1
Badge +1

Ik draag thuis vaak gewoon mijn pyjama en verder niks want ik kleed me dan gewoon niet om

Reageer