chat

  • 9 April 2022
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik zie op veel topics dat iemand die bij de kindertelefoon werkt daaronder heeft gezet dat we moeten opletten dat het geen chat word, dus dacht ik: dat maak ik toch een topic waarbij je gewoon gezellig kunt chatten:) het maakt niet uit waarover je chat als het maar niet tegen de forumregels ingaat:) ik chat zelf ook mee;) maar let er wel op dat iedereen op het forum je berichten kan zien! 

Ik weet niet of je zo'n topic kan starten dus als het tegen de regels ingaat kan de kindertelefoon hem sluiten.

- Annoniem_meisje 


Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Dit topic hebben we inderdaad gesloten.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Het forum is een plek waar je vragen en verhalen kan delen met andere mensen. Om die verhalen en vragen terug te kunnen vinden moeten ze een duidelijk onderwerp hebben.

Een chat is een plek waar je online lekker kunt kletsen over van alles en nog wat, vaak met één persoon of een klein groepje en dat is dus niet de bedoeling van het forum van de kindertelefoon.

Veel plezier op het Forum

Ab W