Vraag

Camera kopen

  • 9 June 2020
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste forummers,

Ik wil beginnen met short films en sketches te maken en wil dat niet meer met mn telefoon doen. Daarom ben ik van plan om een kleine, maar degelijke camera te kopen die mooi kan opnemen. Één probleempje: ik heb niet zo'n verstand van camera's kopen. Dus voor de experts op die forum (of mensen met een goede camera): welke camera kan ik het beste kopen en waar? Ik hoef geen grote met allemaal dikke lenzen enzo want zoveel geld heb ik niet.

Alvast bedankt!


5 reacties

Hey @Wikki .

Ik heb eerst de vraag welke telefoon heb je? 

En welke groote wil je dan hebben en wat is je maximaal bedrag?

Groetjes gebruiker c 

Badge

Hey!

Ik had precies hetzelfde en heb heel lang het internet afgezocht naar top camera’s die niet heel duur zijn! Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat een compact camera zeer geschikt voor dit soort dingen is. Als je een goede wilt voor onder de 300 euro raad ik je deze aan: Canon powershot sx730hs. Of zoek je er een in een andere prijsklasse?

 

Misschien deze camera , deze camera geeft voor zijn prijs een goede kwaliteit als je zelf niet veel te besteden hebt.

 

 

https://www.otto.nl/p/972844596/easypix-camcorder-easypix-dvc5227-a-flash-hd/#?itemId=972844613&ga_atg=nodescr&layer=1

 

Nogmaals ik weet niet wat je te besteden hebt ,maar zoals A B SS al zei is die camera ook een goede optie als je wat meer te besteden hebt.

 

 

Hey @Wikki .

Ik heb eerst de vraag welke telefoon heb je? 

En welke groote wil je dan hebben en wat is je maximaal bedrag?

Groetjes gebruiker c 

hoi @Gebruiker c ,

ik heb een wat ouder model qua mobiel, weet de naam niet precies:sweat_smile:

mijn max. bedrag is 300 euro, aangezien ik niet zoveel zakgeld krijg. Ik ben wel binnenkort jarig dus dat geeft natuurlijk wel een boost eraan. 

Hey!

 Als je een goede wilt voor onder de 300 euro raad ik je deze aan: Canon powershot sx730hs. 

 

dit soort model is inderdaad wat ik zo ongeveer zoek, @A B S S !

 

andere tips nog altijd welkom:yum:

Hey @Wikki . 

Dan zou ik persoonlijk kiezen voor de camera die @A B S S  voorstelde maar natuurlijk zijn er wel andere goede.

Groetjes gebruiker c 

Reageer