Skip to main content

hiii allemaal,

Ben ik weer. 😅 Ik heb redelijk veel films, series en boeken gelezen en ik ben op zoek naar nog een paar leuke. Nou was ik benieuwd of jullie ook nog series, films of boeken hebben die jullie een aanrader vinden. Of die jullie leuk vinden of je favoriet zijn. 

groetjesss, 

Lianne 💫

Hey @Lianne_22_ .ik weet niet echt jouw smaak kwa boeken. 

Ik zelf kijk niet echt vaak films of series.(heb ook geen Netflix ofzoiets) ook al zouden veel mensen dat wel zeggen bij mij in de buurt😅 heb namelijk een beamer en genoeg geluid.😅

Maar als ik bijvoorbeeld een boek lees , vond ik het boek van Mell walles de vries het boek schuld wel wat . Of ja ik weet ook niet of je er van houd maar misschien 1 uur en 18 minuten vond ik opzich wel een interessant boek.

Licht ook aan jouw smaak. 

Groetjes gebruiker c 

ok ik heb hier mijn top 9

• Persy Jackson (boekenserie) super leuk, ik lees deze serie nu voor de 2e x. je kan op het internet kijken waarover het gaat. in ieder geval het is echt heel erg leuk
  • GONE (boekenserie) hier zijn 9 boeken van. dus het duurt wel lang voordat je het uit hebt
  • Mel Wallis de Vries boeken. is geen serie maar ik vind alle boeken van haar echt super leuk
  • Shadowhunters (netflix serie) hele leuke serie, ik kijk hem nu.
  • Stranger Things (netflix serie) denk dat je hem al gezien hebt, want het is een hele bekende serie
  • divergent (film serie) 3 films dacht ik, ik weet het niet zeker, gaat over de toekomst
  • the hobbit en the lord of the rings (film serie) in totaal 6 films, the hobbit heeft 3 films en the lord of the rings ook (lord of the rings is een vervolg) 
  • the hunger games (film serie) 4 films dacht ik, gaat ook over de toekomst
  • the unlisted (netflix serie) 1 seizoen maar er komen nog meerdere

ok ja dat was het denk ik, ik hoop dat je hier iets aan hebt

xxx ano

Hallo,

Mijn aanraders:

• The hunger games (filmreeks)
  • Grey’s anatomy (staat op videoland)
  • Locke & Key (Serie op netflix)
  • Harry Potter (Ik ga ervan uit dat je die al gezien hebt)

Wat zijn boeken die je leuk vindt/vond?

Hallo,

Mijn aanraders:

• The hunger games (filmreeks)
  • Grey’s anatomy (staat op videoland)
  • Locke & Key (Serie op netflix)
  • Harry Potter (Ik ga ervan uit dat je die al gezien hebt)

hiii @Stoutje,

yup yuppp. Ik heb de boeken en films van Harry Potter al uit, en de boeken en films van The hunger games ook gelezen en gekeken. Een stuk van Greys anotomy ook gekeken. Echt joh... ik heb geen leven ik lees en kijk echt veeel te veel. 😅😂

Groetjesss,

Lianne 💫

hiii @Erik_K,

Dat zijn er heel veel maar een paar zijn:

~ Sky in the deep van Adrienne young

~ De divergent series van Veronica Roth

~ De hunger games serie van Suzanne Collins

~ Mythos van Stephen Fry 

~ The great gatsby van F. Scott Fitzgerald 

~ To kill a mockingbird van Harper Lee

~ Life, death and immortality van Terrill G. Hayes

~ Our differences van Ariscloud

~ The upside of falling van Alex light

~ The bad boy teaches the suicidal girl van theboringwriter

~ How to punch Soren McKinin van Mignon French

~ De temeraire boekenreeks van Naomi Novik

~ Five feet apart van Rachel Lippincott

~ Sapiens van Yuval Noah Harari

~ De boekenreeks van Hendrik Groen

~The great alone van Kristin Hannah

En nog veeel meer! 😅😊

Met vriendelijke goetjes,

Lianne 💫

Hoi Lianne_22_,

Misschien vind je De Alchemist: De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel van Michael Scott wel leuk. Ik vond m wel leuk en er zijn ook vervolgen (die ikzelf niet heb gelezen). Hopelijk lijkt het je wat en kende je hem nog niet.

groetjes, Erik_K

hi @Erik_K,

Oh jaaa De Alchemist! Die staat ook op m'n lijstje van de boeken die ik nog wil gaan lezen. Hij lijkt me echt super cool en interessant! Wat cool dat jij hem ook leuk vind! Dus ik zal hem zeker uitchecken! 😊

Groetjes,

Lianne 💫

Ik ben een fan van horror, maar ik weet niet of jullie daar fan van zijn. Ik zet hieronder gewoon een aantal films die ik mooi vond. 

Orphan (2009) 16+]

Saw 1-7 (2004-2010) 16+]*

The Purge (2013) 16+]*

Titanic (1997)

A Royal Affair Deense film] (2012)

The Hunt Deense film] (2012) 

Look Away (2018) )16+]

A Cure For Wellness (2016)

Harry Potter Filmserie

Crush (1993) 

Danish Girl (2015)

Fantastic Beasts And Where To Find Them Filmserie

The Princess Bride (1987)

Indiscretion (2016)

De films hieronder zijn heftige horror. Volgens mij zijn die ook allemaal geclassificeerd als Top ... Meest Disturbing Films. Kijk deze op eigen risico

Martyrs (2008) 816+]*

The Skin I Live In (2011) 116+]

Human Centipede First Sequence (2009) 916+]*

*Bevat extreem geweld/bloederige scenario's.

Ik ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van het kijken van deze films. Kijk ze op welke manier dan ook (legaal of illegaal) maar ik ben er niet verantwoordelijk voor als films niet in de smaak vallen.

Heyy

Zelf lees ik heel uitlopende dingen. 

De weeffout in de sterren (verfilmd als the fault in our stars) een huilboek.

Bodyguard serie (6 boeken) van Chris Bradford vertaald in Nederlands. Jongen die getrainde word als bodyguard. Goeie serie!

Maze runner(boeken vind ik beter dan films) van James dashner. Jongeren in een doolhof die willen ontsnappen.

Nog een goeie serie: Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. Echt heel goeie serie 6seizoenen, 7 komt op dit moment online.

Hoop dat je er wat aan heb!

hi @LeighW,

Die horrorfilms moet ik echt niet gaan kijken. Haha dan ga ik dood... 😅🤦🏼‍ Voor decrest vind ik elk genre cool hoor! Maar ik schrik super duper snel en ga niet goed kunnen slapen omdat ik zo ontzettend bang wordt. 😅 dom hè? I knowww

Maar de rest zijn wel leuke films! 

Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,

Lianne 💫

hiii @Kaas123,

Jaaa de maze runner, the fault in our stars heb ik al gelezen en gekeken. Toffe films! Tomb raider en Vikings kan ik trouwens ook aanraden die vind ik ook heel leuk. Er is ook een serie op Netflix die de bodyguard heet dat ging over een man ganaamd David Budd. Die vond ik ook cool, maar die serie  klinkt leuk! Ik ga hem zeker checken! En marvel is natuurlijk ook nooit verkeerd! 😁 Dat blijft altijd leuk.

Ooohja en nog 3 interessante films zijn: The Shawshank Redemption en Unbroken & 1917. 

En qua fantasy zoals @anoniempjex13  al zei  vind ik de hobbit en lord of the rings ook super tof.

Groetjes,

Lianne 💫

Het is helemaal niet dom om schrik te hebben van horror. De een vindt het geweldig en de ander vindt het niks aan. Mijn moeder kan er bijvoorbeel noet tegen terwijl mijn vader het net als mij echt van kan genieten. 

Reageer