Hallooo heb jij ook wel eens van die een beetje domme dingen? (Ik wel 🥲🥹🥳) in deze topic kun je je bloopers delen. Of ze nou klein zijn of groot maakt niet uit (:
Hoi!
- we hadden in gr 8 een ouderwetse dure landkaart in het klaslokaal als een soort souvenir. En ik pakte een lineaal en ging lollig staan doen en met een pietje bell accent plaatsen aanwijzen op die kaart. En bij het IJsselmeer tikte ik te hard en scheurde de kaart....net op dat moment kwam de juf binnen. En ik zeg: ohoo het ijsselmeer loopt leeg. Oeps! Rest van de dag op de gang regels schrijven xd
- als Piet met een Sint en nog een Piet op huisbezoek en heel enthousiaste kindjes dus ik strooi met volle kracht een heleboel snoep de kamer in en ik hoor "ting!" En gerinkel. In 1 worp een drijfkaars én een lampje op tafel kaduuk. Die snoepjes waren nogal hard...het bezoek bracht geen geld op zul je snappen ;)
- vorig jaar bij gym met een vriend veel te uitbundig een zelfbedacht apenkooitje doen terwijl we eigenlijk gingen volleyballen. Juf riep 3 keer 4 keer maar wij luisterden nergens naar en de deur van het materiaalhok hoorde ook bij ons spel dus met de voeten die deur open klimmen zeg maar (we klommen overal op) en die vloog hard open en tegen 2 bokken aan, en die vielen om en namen de rest van de spullen ook mee. 1 grote bende en alles lag ondersteboven. Er waren in die sporthal nòg 2 andere klassen dus er was een boel opwinding daar oefff.......Wij met rood hoofd zoveel mogelijk alles weer opruimen, lerares hèèl erg boos en wij als kleutertjes handjes op de rugin de hoek staan de rest van de les . Iets met eigen schuld? ;)
- op kamp gaan en alles meenemen behalve een lange broek en een regenbroek. Toen maar het hele kamp in korte broek en na regen drogen je benen sneller op dan een broek dus was het niet zo erg.
- een usb lader in een school laptop stoppen. Out!
Groetjes liefs Julian X
Hey Julian, Hihi grappig en gênant!!!! . Dankje voor het delen!!! Doei liefs Tai
Mijn blooper van vandaag: Ik ging m’n fiets pakken en ik was m’n fietssleutel kwijt. Helemaal zoeken en zelfs nog bij conciërges langs om te vragen. Had ik hem gewoon al de hele tijd vast 🫣
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.