Vraag

Bioscoop

  • 19 April 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

 

Ik ga straks naar de bioscoop en ik wil wel weten wat jullie van de bioscoop vinden. Ik vind het heel leuk! Ik heb bij pathé al vaak werkzaamheden gedaan. Dus bijvoorbeeld iets gerepareerd of popcorn gemaakt. Dat is omdat iemand die ik ken daar werkt. Maar in ieder geval ik ga straks naar pathé. Dus hier een klein vragenlijstje!

 

  1. Vind je de bioscoop leuk?
  2. Welke bioscoop vind je het leukst?
  3. Welk soort films vind je het leukst om te kijken in de bioscoop?
  4. Neem je vaak een snack? (zoals popcorn, cola, chips etc.)
  5. Ga je alleen of met iemand anders?
  6. Hoevaak ga je?
  7. Neem je zelf snacks mee?
  8. Ga je altijd zitten op de plek die je hebt gekregen?
  9. Vind je 2D, 3D of 4D het leukst?
  10. Hou je van grote zalen of kleine zalen?

 

-Boaz12

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey allemaal,

 

Ik ga straks naar de bioscoop en ik wil wel weten wat jullie van de bioscoop vinden. Ik vind het heel leuk! Ik heb bij pathé al vaak werkzaamheden gedaan. Dus bijvoorbeeld iets gerepareerd of popcorn gemaakt. Dat is omdat iemand die ik ken daar werkt. Maar in ieder geval ik ga straks naar pathé. Dus hier een klein vragenlijstje!

 

  1. Vind je de bioscoop leuk? Ja!
  2. Welke bioscoop vind je het leukst? Ehh maakt niet uit.
  3. Welk soort films vind je het leukst om te kijken in de bioscoop? Fantasy zoals Harry Potter
  4. Neem je vaak een snack? (zoals popcorn, cola, chips etc.) ja popcorn
  5. Ga je alleen of met iemand anders? Met iemand anders
  6. Hoevaak ga je? Eh weinig verschilt per keer. 1 keer per maand?
  7. Neem je zelf snacks mee? Soms.
  8. Ga je altijd zitten op de plek die je hebt gekregen? Ja maar als het al donker is niet omdat ik het dan niet meer kan zien.
  9. Vind je 2D, 3D of 4D het leukst? 3D
  10. Hou je van grote zalen of kleine zalen? Allebei.

 

-Boaz12

 

 

Maak er meer!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17
  1. Vind je de bioscoop leuk? ja zeker !
  2. Welke bioscoop vind je het leukst? 1 waar je iets kan bestellen op je stoel
  3. Welk soort films vind je het leukst om te kijken in de bioscoop? avonturen, fantasy, griezel
  4. Neem je vaak een snack? (zoals popcorn, cola, chips etc.)  popcorn wel ja en fris idd
  5. Ga je alleen of met iemand anders? liefst met iemand anders ( begint met een W)   ;)
  6. Hoevaak ga je? elke maand wel 1 x
  7. Neem je zelf snacks mee? nee dat mag ook niet, ja drop ofzo
  8. Ga je altijd zitten op de plek die je hebt gekregen? ja
  9. Vind je 2D, 3D of 4D het leukst? 4 is natuurlijk het vetst maar 3D ook
  10. Hou je van grote zalen of kleine zalen? dat maakt me niet uit

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal,

 

Ik ga straks naar de bioscoop en ik wil wel weten wat jullie van de bioscoop vinden. Ik vind het heel leuk! Ik heb bij pathé al vaak werkzaamheden gedaan. Dus bijvoorbeeld iets gerepareerd of popcorn gemaakt. Dat is omdat iemand die ik ken daar werkt. Maar in ieder geval ik ga straks naar pathé. Dus hier een klein vragenlijstje!

 

  1. Vind je de bioscoop leuk? ja 
  2. Welke bioscoop vind je het leukst? maakt mij niet uit, als er maar een goede film draait
  3. Welk soort films vind je het leukst om te kijken in de bioscoop? actie/fantasie films en films die 3d zijn. 
  4. Neem je vaak een snack? (zoals popcorn, cola, chips etc.) ja meestal een kleine popcorn  en fris of we smokkelen chips en drinken 
  5. Ga je alleen of met iemand anders? met vrienden en m’n moeder/familie meestal 
  6. Hoevaak ga je? ongeveer 1 of 2keer per jaar 
  7. Neem je zelf snacks mee? soms 
  8. Ga je altijd zitten op de plek die je hebt gekregen? ja 
  9. Vind je 2D, 3D of 4D het leukst? 4D lijkt me ook wel gaaf, alleen dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik vind tot nu toe 3D het leukst 
  10. Hou je van grote zalen of kleine zalen? kleine zalen 

 

-Boaz12

 

 

xx Eenmeisje004 

Reageer