Bij welk liedje... (vragenlijst)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke.. de bedoeling is simpel! Geef antwoord op de vragen

1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?

Toevoeging: Ik heb dit topic ook al geplaatst bij Sport en Vrije tijd (een uurtje terug ofzo) alleen zat ik te denken: t gaat meer over gevoel. Dus heb ik t hier nog maar een keertje neergezet!

De twee topics zijn toch weer samengevoegd door de moderator omdat er geen dubbele topics geplaatst mogen worden op verschillende plaatsen op het forum

44 reacties

1: Where I sleep van Emeli Sande, er zit een lekkere beat in!
2: heb ik niet echt..
3: Home van Michael Buble, thuis is het kut dus daar wil ik absoluut niet zijn
4: I was here van Beyonce, dat werd gedraaid op de begrafenis van een teamgenoot van me....
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
Remote Control - Kagamine Rin & Kagamine Len. Het gaat over gamen lol haha en het klinkt gewoon vrolijk, en ik hou zo erg van de kagamines omfg <33

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Boyfriend van Justin Bieber. I dunno maar ik vind het zo "wanna be" achtig er zijn al 12390581290890251309860983012 liedjes met dat soort tekst en ik irriteer me aan hem orz. 

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
So Cold van Ben Cocks - omdat mijn ex vreemd is gegaan, waardoor ik een grote angst heb gekregen voor jongens ;__;

Concrete angel - Martina McBride, omdat ik, mijn broer en zusje zijn mishandeld. En mijn vriendje wordt/werd (nog niet helemaal zeker of het nogsteeds aan de gang is) mishandeld 



4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? 

Slipping away - Avril Lavigne. Dit lied heeft impact op mij omdat ik bang was mama te verliezen en mezelf, omdat ik die tijd ernstige eetproblemen had (depressie) het lied vond ik zo mooi 

Dango Daikazoku - Chata. Dit lied klinkt kinderachtig maar de betekenis is zo mooi en het liedje maakt me rustig en doet me denken aan mijn grootste droom -> Een familie krijgen. 
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
Popular Song van Mika && Ariana Grande, het is echt vrolijk, vanaf de eerste toon (:
2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Ik wordt niet snel boos van liedjes, dus ik zou het echt niet weten..
3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
Concrete Angel van Martina McBride, het gaat over een meisje die zwaar mishandeld wordt door haar moeder en uiteindelijk sterft, en dan samen met haar 'beschermengel' voor het eerst gelukkig wordt.
4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?
Concrete Angel van Martina McBride (zelfde verhaal)
Waar ik vrolijk van word?? ik denk Hall of fame, van the script ft. will.i.am. Dit herrinerd me er aan dat ik altijd moet volhouden en dat het leven (bijna) altijd goed afloopt.
Waar ik boos van word?? Eignlijk niets
Waar ik verdrietig van word??? saviour, van BVB. Het is meer dat ik het zo'n mooi liedje vind, en dan ga ik janken.

Wat echt indruk op me maakt? Set the world on fire ook van BVB. Het geeft me het gevoel dat ik het allemaal wel aankan. Dat alle verdrietige dingen overwonnen kunnen worden. Dat het pesten heus wel ophoudt. Op een keer. Deze song geeft me power om dingen te doen die ik al lang wil doen maar die ik steeds nie durfde.

Fight for all you know
When your backs against the wall
Stand against the liars
Stronger than before
When your life becomes a war
Set the world on fire
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
Wings van Little Mix, omdat het een lekkere beat heeft & ik dan ff al mn problemen vergeet :)

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Soms Love the way you lie van Rihanna, omdat ik me heel erg herken in de tekst en ik boos ben dat ik er ben in getrapt zegmaar.. (Moeilijk uit te leggen haha)

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
Hall of fame van The Script en Will.I.Am omdat dat het liedje was van mij en mn ex, die later player bleek te zijn. Als ik Hall of fame luister, komen alle herinneringen terug en moet ik vaak huilen ;$
Wel mooi nummer overigens!

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?
Als ik er niet meer ben van IND, omdat het precies beschrijft hoe ik me voel. Eerste keer was ik heel verbaasd en moest ik bijna huilen, omdat ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? Bij de liedjes van One Direction... Dan voel ik me toch nog een beetje speciaal :o

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? Bij Want You Back - Cher Lloyd... de titel vertelt het wel... haha 🙂

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? Moments - One Direction en Over again - One Direction. Ik weet niet waarom, maar elke keer moet ik er om huilen.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? Little Things - One Direction. Moments - One Direction. Forever Young- One Direction Luister zelf maar even. misschien voel je hetzelf ook wel.
1: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
- Sting - Englishman In New York. Ik denk omdat ik er mee ben opgegroeid...

2: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
- Bij van die "Gangsterlife"-rap en weet ik het allemaal. Omdat ik het gewoon troep vind.

3: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
- Di-rect - Long Way Home. Als ik dit lied hoor denk ik terug aan een vriendin die ik plots nooit meer zag...

4: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? 
- Abel - Onderweg. Omdat dit ritme en de mooie woorden me op de een of andere manier nog wat hoop geven om door te leven.
Oke:

1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?
-------

1. Boys of fall van august burns red
2. Elk pop liedje ooit, ik haat pop echt.
3. White light van the ghost inside. Het raakt me echt, je voelt echt de emotie in de stem en zang van de zanger. Echt een aanrader.
4. Zijn er 2, white light van the ghost inside raakt me echt. Evoken met  In Solitary Ruin ook, niet omdat het zo emotioneel is maar omdat het echt goed laat zien hoe ik me voel.
1. one direction one way or another                     ik ben een fan
2. taylorswift 22                                                         het gaat over harry
3......... weet ik eigelijk niet
1. hatsune miku - yellow
2. alle muziek die op radionl wordt gedraaid vind ik niks. maar ik wordt er niet echt boos van.
3. ik zal het echt niet weten
4. disappearance of hatsune miku


(ja ik luister japanse muziek en ik versta er niets van.)
1. Will and the people - Lion in the morning. Het is een vrolijk, zomers liedje.
2. Van die housemuziek, eigenlijk alle liedjes wel
3. Weet ik eigenlijk niet zo
4. Ik vind veel verschillende liedjes mooi. Maar mijn favoriet is denk ik toch wel Gotey - Somebody that I used to know
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?

Lighters Up van Snoop Lion, gewoon het gevoel wat het liedje mij geeft is speciaal. Relax, alles gaat goedkomen en maak je niet druk :D

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?

Uhu, als je bedoelt met wat voor muziek ik haat, niet tegen kan dan is het antwoord pop muziek, stomme cormeciele muziek die niet speciaal noch goed is. Bah.

Als je bedoelt van wat voor liedje ik opgepomt wordt, boos wordt in die zin dan is dat Attack van System of a Down of heel veel metal liedjes, bijvoorbeeld Boys of fall van August burns red of At least give my dreams back, you negliglant whore! van Adept.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

White Light van The Ghost Inside. De emotie achter de stem van Vigil, omdat over zijn dode broertje gaat hoor je gewoon hoe bang en boos en vedrietig tegelijk hij is jegens alles. Echt een meesterwerk. Maargoed, heel het Get what you give album is gewoon een meesterwerk.

Soldier's Letter van Fairyland. Geweldig emotioneel geladen nummer met een onderwerp waar ik mezelf in kan vinden.

When all is lost van Symphony X. Opnieuw een geweldig nummer met een diep gaande tekst waar ik me ook weer in kan vinden.

Cry just a little van Avantasia. Doet me denken aan vroeger en iemand die ik mis. Daarnaast is het ook weer een nummer waar ik me in kan vinden, ook Farewell van deze band geeft me hetzelfde gevoel en doet me denken aan vroeger.

Peter Gabriel met My body is a cage. Dit nummer geeft ook weer hoe ik me voel, doet me denken aan vroeger en aan iets wat ik heel erg mis.

Bright eyes van Art Garfunkel, Father and Son van Cat Stevens en Brothers in arms van The Dire Straits allemaal omdat ze prachtig geschreven en gezongen zijn en mij doen denken aan vroeger.

Suicide Silence met No pity for a coward omdat dit nummer mijn hele leven omgegooit heeft :D


4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?

Ik denk toch wel White Light van The Ghost Inside, omdat staat hierboven al geschreven.

Maar alle liedjes van punt 3 doen mij ongeveer even veel. 
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
Hard Rock Hallelujah van Lordi
geen idee waarom. is gewoon een lekker nummer

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Burn It To The Ground van Nickelback
lekker hard/gewelddadig nummer

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
nvt
ik word nooit verdrietig om een nummer

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? 
Hard Rock Hallelujah van Lordi
het doet me eraan denken dat uiteindelijk alle jongens met ''swag'' toch tot hun recht komen. het geen recht
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? Blackmill - Lucid Truth, want het is een heel relaxt liedje dan luister ik er naar met mn ogen dicht en vergeet ik alles om me heen.

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? Ik word niet boos van liedjes.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? Ik word ook niet verdrietig van liedjes.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? Yiruma - River flows in you, dit lied heeft me geinspireerd, ik heb een keyboard gekocht en kan dit lied spelen tot de helft. :)
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? Heart Attack van Demi Loavato. ik vind het een lekker ritme dus ik word er gwn blij van

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?  whats my name van Rihanna. omdat iedereen haalt mijn naam door elkaar of spreekt hem verkeerd uit

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? Love into the ligt van KE$HA. omdat ik het een verdreitig lied vindt

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?Warrior van Demi Lovato. waarom: omdat  het me doet denken dat ik het pesten en het verdriet heb overwonnen
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? perfect 2 van auburn omdat ik dan aan een persoon denkt die mij gelukkig maakt

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? weet ik niet, ik denk over een liedje dat er over gaat dat iemand heeft gelogen enzo

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? ik begin bijna altijd te huilen bij het liedje nothing like us van justin bieber ik heb echt geen idee waarom ik daar om moet huilen

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?  listen van beyonce omdat ik graag wil dat mensen luisteren naar waar ik gelukkig van word, wat ik voor me zelf wil. iedereen denkt alles voor mij te kunnen bepalen omdat ze denken te weten wat goed voor me is maar dat weten ze niet ook al zeg ik het tegen ze ze luisteren niet naar me.

xxx
[quote=xAudrey]1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
uuuhm, Sunshine Reggea hahaha xd een heel oud liedje maar ik vind hem zo leuk! Ook vind ik We Are Yound van Fun. heel erg leuk!

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Coldplay - The scientist... het gaat over terug gaan in de tijd,  dat zal ik ook willen, dan word ik boos om de fouten die ik ooit heb gemaakt.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
Yes-R uit elkaar... tja heb in die tijd een belangrijk iemand verloren... En ook frozen van Madonna.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?
Is Anybody out there! Jemig die tekst alleen al vind ik zo goed, en het verhaal er om heen. Het klopt gewoon precies![/quote

Is anybody out there is idd super leuk ik luister het nu op spotify. the cover toch? van madilyn bailey en corey gray:?
1 drop that low, oracle, unicorn zombie apocalyps, virus, tear the roof up, believer, kind van de duivel

2 Sia cheap trills, eigenlijk bijna alles.van sia, gen die muziek van haar suckt gwn super erg en is iritant om te horen, you van dee(die l3lijke trol van enzo knol) gwn de text en de muziek zuigt

3 Niet echt

4 Symphony, i'd.love to change thr world, kind vd duivel
Reputatie 4
Badge +5

Oke.. de bedoeling is simpel! Geef antwoord op de vragen

1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? Happier- Marshmello/Bastille

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? Nee

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? Skinny Love- Birdy

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? Zelfde als vraag 3 (Skinny Love- Birdy) dat doet me denken aan toen het uitging met mijn vriendin. Heb ik dagenlang geluisterd en steeds kwam het gevoel terug

Toevoeging: Ik heb dit topic ook al geplaatst bij Sport en Vrije tijd (een uurtje terug ofzo) alleen zat ik te denken: t gaat meer over gevoel. Dus heb ik t hier nog maar een keertje neergezet!

De twee topics zijn toch weer samengevoegd door de moderator omdat er geen dubbele topics geplaatst mogen worden op verschillende plaatsen op het forum

HERE YOU GO!

Liefs,

Daniël

Reageer