Vraag

beste vriendin heel anders

  • 29 September 2021
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hi! Mijn bestie is heel erg anders geworden. Als ik eerlijk bent vind ik het best irritant. 2 maanden geleden was ze nog lief en verlegen, en ze werd voor de eerste x ongesteld. En ze durfde daar met mij alleen over te praten en ze had toen gwn nog een beetje softe kleren en een paardenstaart.  Maar nu heeft ze een nieuwe bril, en de doet nu haar haar los. (Beetje vettig aan de bovenkant en droog en klitterig aan de onderkant. En ze doet nu kroptops aan met broeken met gaten. Met sneakers. ze heeft een iets vollere buik en benen, ze is 1.72 cm lang en heeft cupmaat b ze is 11 jaar. En ze zegt echt de hele tijd "kaas" ik vind het beetje irritant. En ze is heel kortaf. Als ik het niet met haar eens ben dan gaat ze meteen helemaal kortaf doen en zeggen dat ze mag doen wat ze wil.  Ze heeft nu ook een vriend. Ze spreken iedere dag af en gaan dan praten over kinderen en "koteren" hoe ze dat noemen. Ik mag van me ouders niet vaak mee omdat ik maar 1-2 x per week mag afspreken. Ze is ook veel drukker bij die jongen en zegt echt alles tegen hem, (zelfs mijn geheimen, maar dat vind ik niet heel erg omdat ik die jongen wel vertrouw) en in de klas is ze best druk en anders. Het boeit haar niet als ze op het bord staat of als ze moet nablijven) en ze gaat met kinderen helemaal dansen in de gangen en dan schelden. Ik vind het best irritant. Als ik er met haar over wil praten. Zegt ze ok en dan zegt ze kaass. En dan doet ze daarna niks. En ze kijkt 's ochtends vaak zo: 😣, heel snel maar mijn kleren (softie stijl, met bloesjes en rokjes en jurkjes)  en ik vind het gwn wat minder leuk zo met haar. Ik twijfel soms of zij wel echt mijn bestie is.. heeft iemand advies of tips ofzo 

 

 

PS. Dit is geen privacy overtreding. Mijn bestie heeft dit ook allemaal op internet staan, en ik heb toestemming van haar dat ik aan mensen mag vertellen hoe ze eruit ziet en hoe ze is "al is het internet" zei ze. (Ook toestemming van ouders) 

 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Iemand? ❤️

Reputatie 1
Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Hey!! 

Als ze niet meer aardig doet tegen je of je negeert zou ik heel goed snappen dat je geen vrienden meer met haar wilt zijn. Maar als je weet dat ze een goed persoon is en als je haar niet meer kwijt wilt zal ik haar niet loslaten want sommige meiden gaan heel snel in de pubertijd en dan veranderen ze ook misschien krijg jij dit ook misschien wil jij ook ineens vriendjes of wil jij je ook zo aankleden. Dit is volkomen normaal. Maar als ze super onaardig is tegen je of ze negeert je dan zal ik haar los laten.

Succes schatt

 

Badge

Heyy, 

Het belangrijkste wat ik je wil meegeven is laat zulke mensen gaan en doe wat je zelf leuk vind en waar jij je goed bij voelt! Als zij dat leuk vind om te doen is haar keuze. Focus je op jezelf en trek aan wat jij leuk vind en misschien heb jij binnenkort ook wel een vriendje. En ik zou je vertellen als het met haar vriendje uitgaat komt ze wel weer terug!! Blijf er niet te lang mee zitten en let it go! 

Reputatie 2
Badge +1

Ben het helemaal eens met de reactie hier boven!

Blijf je zelf!

Liefs beartje

 

Badge

hey!

 

Jammer dat ze is veranderd en er irritaties bij jou zijn ontstaan! Ik denk dat je niet te veel aandacht aan haar moet geven, ook al is dat jammer. Kies voor jezelf en doe de dingen die jou gelukkig maken!!! Helaas is ze veranderd maar jij kan daar weinig aan doen.

XXX

Reputatie 1
Badge

Hey,

 

Jammer dat ze zo is. Ik denk dat ze nu in de puberteit zit, dat heb je altijd als je ongesteld bent. 

Ik zou gewoon tegen haar zeggen hoe je voelt bij haar. En als ze zo blijft dan zou ik de vriendschap beëindigen.

 

Groetjes

 

 

Het is niet leuk dat je beste vriend/in niet meer vrienden zijn maar als het moet zou ik het wel doen 

 

Reageer