Vraag

Avonturen beleven

  • 8 March 2020
  • 5 reacties
  • 220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo! 
 

Ik ben een jongen, 14 jaar, En Ik heb een vraag.  Soms zie ik films of series waarin andere kinderen avonturen beleven, ze hebben een hechte vriendschap en ze maken samen leuke/spannende dingen mee. Altijd als ik dit zie denk ik van; waarom heb ik het zo saai: ik heb geen  goede vrienden en er gebeurd nooit iets spannends ofzo. Het is  altijd zo saai, en alles lijkt om school en social media te gaan. Ben ik de enige die zo denkt of niet? En wat kan ik eventueel doen? Of ben ik gewoon zo anders dan de rest? 
 

alvast bedankt! 


5 reacties

Ook ga je een vriend vinden die je echt begrijpt. die hetzelfde denk als jij, waarmee je een echte band kan hechten. Volgens statistieken ontmoent een gemiddeld mens 80,000 mensen in zijn of haar leven. Daar is er vast wel een tussen waarmee je goede vrienden word. Die mensen op sociale media lijken het altijd gelukkig te hebben, maar ik wed dat zij zich in het echt eenzaam voelen. 

Ik hoop dat je snel een goede vriend tegen komt!

 

Hoi

 

Als je op zoek bent naar hechte vriendschappen en avontuur, zou je kunnen nagaan of je in de buurt bij de jeugdbeweging of sportclub kan. Daar vind je vast een hoop leeftijdsgenoten met een positieve ingesteldheid als het op vriendschap aankomt. 

 

Zoals ItzzJustme zei, schijnen mensen op sociale media vaak een boeiender leven te hebben dan dat dat in de werkelijkheid het geval is. Maak je geen zorgen; zelden zijn er die zich op elk moment gelukkig en middenin avontuur bevinden. 

 

Gr. Kenshin

Heyy, je kan nieuwe mensen op je school leren kennen om vrienden te maken. Ik zie ook welleens dingen in films die ik graag wil. Dat een groep vrienden een geheime hut heeft ofzo. In films kan altijd alles!:sweat_smile:

Heb je broers of zussen? Misschien willen die wel leuke dingen met je doen. Ik doe dat ook vaak met mijn broertjes! 

Hopelijk heb je hier wat aan! Liefs, Naira193 :heart:

Hey,

Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.

Ken je die uitdrukking? Het betekent dat alleen jij iets van je leven kan maken.

Als je je leven nu als saai ervaart, dan zou ik nagaan wat je kan veranderen. Hierboven zijn daar al goede opties voor genoemd.

Daarnaast snap ik wat je bedoelt. In films, boeken, series en op social media lijkt iedereens leven leuker. Daar zijn die dingen op gemaakt. Zie het als een inspiratie, laat het een duwtje in je rug zijn om iets te ondernemen. Alleen jij hebt de controle over je leven en wat je ermee doet.

Gr. Pin

Reputatie 5
Badge +4

Hai, 

ik denk dat veel mensen dit hebben hoor, waaronder ik. Vaak denk ik: ik doe eigenlijk helemaal niks met mijn leven. Alleen naar school hw voetbal, enzovoort. Niet iedereen heeft dit natuurlijk maar volgens mij zijn er wel meer dan je denkt.

Reageer