Skip to main content

Avatar: the Last Airbender (wat vragen over de serie 🙂)

• July 7, 2026
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+4

Hey, ik ben dus helemaal Avatar fan omdat mijn zus zei dat ik de serie MOEST kijken en ik dacht eerst dat ik het stom zou vinden, maar ik vind het de leukste ooit 😁

Ik weet dat ik hier op het forum iemand heb gevonden die avatar ook leuk vindt😉 en er zijn vast nog anderen die de serie hebben gekeken:) 

Heb dus wat vraagjes en je mag altijd meer vertellen of mij vragen stellen🙃

1 . Wie is je favoriete karakter en waarom? 

2 . Wat vind je de grappigste scène en waarom? 

3 . Wat vind je de leukste/ mooiste/ spannendste scène en waarom? 

4 . Hoe ver gaat je liefde voor de serie haha?🤣 als in, heb je er spullen van of maak je fanart? Etc.  

En ik vind het gewoon wel leuk om er over te kletsen 😄 dus zeg wat je wil zeggen zou ik zeggen 🤣

ps : SPOILER ALERT  voor wie de serie nog niet heeft gekeken❗️

Liefs 🤗

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2026

Hey, iemand die het heeft gekeken? Bijvoorbeeld ​@The blue spirit 😉

Liefs 🤗

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 9, 2026

Avatar is legendarisch dus ik doe mijn best om deze vragenlijst goed in te vullen voor iemand zo legendarisch als Yusa 😉.

1 Ik denk katara, ik kan me gewoon inleven in haar, ze is serieus maar toch ook grappig. Anders denk ik Appa ik weet dat dit niet echt een karakter is maar kom op, het is Appa.

2 Ik vond de scene dat ze in basingse in die karrektjes reden wel legendarisch.

3 Ik vond die scene waar al die kinderen in de vuur natie school deden dat ze allemaal ang waren zodat ang kon ontsnappen ook wel mooi. 

4 Ik heb een keer gedacht om toen ik nog een buzzcut had een blauwe pijl op mijn hoofd te zetten dit zegt denk ik wel genoeg

(ik heb het al heel lang niet meer gekeken dus corrigeer me als ik het verkeerd heb)

Vriendelijke groet,

35 bomen

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2026

Hey ​@35 Bomen dankjewel voor het invullen! Appa is ook gewoon leuk hoor, dat vind ik ook;) 

Ik denk dat je met die karretjes in Ba Sing Se die in Omashu bedoelde maar meer ook niet:) 

Haha dat van het haar is ook wel geniaal⬇️🧒 ik zie het toch al helemaal voor me 😁 

Ik vul hem later in, 

Liefs🤗

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 10, 2026

Oh ja waarschijnlijk bedoelde ik dan Omashu, zoals ik al heb gezegd ik heb het al best lang niet gekeken.

The blue spirit
Forum|alt.badge.img

Hey ​@Yusa 

Ik zie je topic nu pas, maar wat een leuke vragenlijst. Ik zal me best doen om hem in te vullen

1. Mijn favoriete karakter is Zuko. Wat ik leuk vindt aan Zuko is dat die van een geobsedeerde kroonprins die zoekt naar acceptatie van zijn vader, naar een wijs leider verandert die weet dat je je eigen lot kan bepalen.
  2. Ik vind het moeilijk te bepalen wat de grappigste scene, ik denk of de scene dat Toph zegt: There it is. Ondertussen dat toph dat helemaal niet kan zien of het daar is, omdat zij blind is. 
  3. Bij de leukste scene sluit ik me denk ik helemaal bij ​@35 Bomen. De mooiste scene dat Uncle Iroh in the tale of Iroh onder een boom zijn zoon zit te herdenken. En de spannendste de Agni Kai tussen Zuko en Azula in de laatste of de een naar laatste aflevering.
  4.  Ik ben zelf niet echt van het tekenen, en heb ook niet echt spullen wat te maken heeft met de avatar. Ik heb wel lange tijd in een fangroep van de avatar gezeten op discord.

Dat was hem volgensmij.

Liefs The Blue Spirit

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 13, 2026

Hey ​@The blue spirit dankjewel voor het invullen 👍 ik vind het wel leuk om te lezen wat anderen van de serie vinden :)

Ik vul hem nu ook in;)) 

1. Ook Zuko bij mij. Eigenlijk wel om de redenen die jij al geeft. Dat hij uiteindelijk toch goed wordt en zich aansluit bij Aang. 

2. Ik vond het echt grappig in seizoen 1 "the waterbending scroll" de volgende scene: https://m.youtube.com/watch?v=PNSZ0lF-JY0 en ook in seizoen 3 waar Zuko zich wil aansluiten bij Aang, Sokka, Katara en Toph en zijn begin is: Hello, Zuko here🖐

3. De leukste, weet ik eigenlijk niet helemaal. Ik vond de aflevering Tales from Ba Sing Se sowieso wel leuk, maar die van Iroh was best zielig en idd ook mooi. 

De mooiste vind ik de Agni Kai van Zuko en Azula, komt voornamelijk door de muziek en dat blauwe en oranje vuur. Echt mooi gedaan. 

En de spannendste eigenlijk ook wel die Agni Kai en de ontsnapping van the blue spirit;) en Aang.

4. Ik maak tekeningen, ik kan ze later wel plaatsen.

Liefs🤗