Vraag

anime

  • 1 May 2020
  • 9 reacties
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen

Ik ben begonnen met anime te kijken want ja je moet iets in deze tijden heej😂. Ik ben begonnen met de serie 'school days'.

Ik wil ook graag 'death note' kijken, alleen ik kan geen safe sites vinden daarvan. Als ik op zo'n site kom krijg ik allemaal meldingen van mn eset dat het niet veilig is o.i.d. 

Kan iemand n linkje van n veilige site opsturen en weten jullie leuke anime series voor starters met iets waar yandere (is dat horror/thriller??)  in voorkomt? Alvast bedankt als je reageert 😊


9 reacties

Enige anime die ik ooit gezien heb is death note, echt een aanrader. Gewoon op youtube heb je een playlist staan.

Enige anime die ik ooit gezien heb is death note, echt een aanrader. Gewoon op youtube heb je een playlist staan.

Ja alleen die video's zijn engels gesproken en ik heb liever engelse ondertiteling 😅 beetje kieskeurig maar toch😅😅

Reputatie 4
Badge +3

 

EDIT: IK LEES NU PAS DAT JE HORROR ANIME WIL KIJKEN

higarashi, happy sugar life, future diary en madoka Magica zijn allemaal wel redelijk duister.

veel kijkplezier!

-koekiemonster

 -onnodige quote verwijderd-

Ik ga binnenkort beginnen met happy sugar lige en future diary,  bedankt @Koekiemonster ! 

( Nieuwe tips altijd welkom ofc)

Reputatie 1
Badge +2

Ik weet niet of het echt onder horror valt, ik denk meer onder psychologie/Shoujo maar “Beastars” is zeker een aanrader! 

Reputatie 1
Badge

animekisa.tv

Hallo mensen

Ik ben begonnen met anime te kijken want ja je moet iets in deze tijden heej😂. Ik ben begonnen met de serie 'school days'.

Ik wil ook graag 'death note' kijken, alleen ik kan geen safe sites vinden daarvan. Als ik op zo'n site kom krijg ik allemaal meldingen van mn eset dat het niet veilig is o.i.d. 

Kan iemand n linkje van n veilige site opsturen en weten jullie leuke anime series voor starters met iets waar yandere (is dat horror/thriller??)  in voorkomt? Alvast bedankt als je reageert 😊

yandere betekent niet horror/thriller. een yandere is een bepaald type meisje in een anime net als bijv: tsundere en kuudere. dit zijn meisjes met een bepaald karatertype. een yandere is een meisje wat op het eerste oog heel onschuldig schattig en aardig lijkt. maar eigenlijk een heel extreem psychotische vaak gewelddadige aggressieve obsessie heeft met een potentiele partner. dit is het beste hoe ik het kan verwoorden hahaha… 

ik ben zelf niet zon fan van horror anime maar dit kon ik je wel vertellen. :))

oh ja. Ik kijk altijd anime op www.gogoanime.so of www.gogoanime.pro als dit ook niet veilig is kun je altijd gewoon chrunchyroll proberen maar ik denk niet dat daar veel op staat tbh

death not is trouwens echt nice ik heb m gekeken als een van mijn eerste anime ooit echt een aanrader idd 

succes :))

 

 

Badge

Ik vind zelf de anime angels of death wel leuk! Ik kijk dat op 4anime :)

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo mensen

Ik ben begonnen met anime te kijken want ja je moet iets in deze tijden heej😂. Ik ben begonnen met de serie 'school days'.

Ik wil ook graag 'death note' kijken, alleen ik kan geen safe sites vinden daarvan. Als ik op zo'n site kom krijg ik allemaal meldingen van mn eset dat het niet veilig is o.i.d. 

Kan iemand n linkje van n veilige site opsturen en weten jullie leuke anime series voor starters met iets waar yandere (is dat horror/thriller??)  in voorkomt? Alvast bedankt als je reageert 😊

dit is waar ik het altijd op kijkt misschien heb je er wat aan ( https://animekisa.tv/ )!!!

Reageer