Vraag

Andere sport?


Reputatie 2
Badge +3

Haiiii,

 

Ik heb besloten om van turnen af te gaan mijn trainsters hebben het op mij gemunt en ik mag ze niet! (ze hebben me zelfs een x van turnen afgehaald:scream::angry:

Ik zoek een andere sport alleen ik weet niet wat… 

Ik vraag me af hebben jullie ideeen? Ook mijn ouders denken mee

Hier een paar dingen over mij:

  • Ik ben klein (1,51)
  • Ik ben lenig (ik kan beide benen in mn nek leggen)
  • Zoekt iets nieuws haha.. Niet te duur en iets wat niet (veel) lijkt op turnen
  • Het moet te doen zijn met de tijden van school (geen gehaast)
  • Dit hoeft niet maar het liefst iets waar geen tot weinig blessures kan krijgen

Dit was het wel zo`n beetje kom gerust met al je ideeen!

Ben benieuwd:sweat_smile:

 

Suc6:four_leaf_clover:


10 reacties

Badge +1

Ik zit zelf op breakdance, dat is wel leuk. Het klinkt misschien gevaarlijk maar dat is het totaal niet. In de twee jaar dat ik het doe heb ik nog nooit een blessure gehad. Misschien heb je er wat aan.

Reputatie 3
Badge +2

Cross fit

Dansen 

Hockey

Voetbal

Zwemmen 

Synchroonzwemmen

Rhytmisch gymnastic (lijkt wel beetje op turnen)

 

Ik weet dat de blessures nog gewoon kunnen bij deze sport alleen anders weet ik niks

 

Xx mij

zoals de rest al zei zijn goede dat goede voorbeelden. Dus heb niet veel toe te voegen 

Reputatie 3
Badge +2

Haiiii,

 

Ik heb besloten om van turnen af te gaan mijn trainsters hebben het op mij gemunt en ik mag ze niet! (ze hebben me zelfs een x van turnen afgehaald:scream::angry:

Ik zoek een andere sport alleen ik weet niet wat… 

Ik vraag me af hebben jullie ideeen? Ook mijn ouders denken mee

Hier een paar dingen over mij:

  • Ik ben klein (1,51)
  • Ik ben lenig (ik kan beide benen in mn nek leggen)
  • Zoekt iets nieuws haha.. Niet te duur en iets wat niet (veel) lijkt op turnen
  • Het moet te doen zijn met de tijden van school (geen gehaast)
  • Dit hoeft niet maar het liefst iets waar geen tot weinig blessures kan krijgen

Dit was het wel zo`n beetje kom gerust met al je ideeen!

Ben benieuwd:sweat_smile:

 

Suc6:four_leaf_clover:

Ik reageer nog een keer want ik wil nog wat heel belangrijks zeggen. Ik weet niet welke divisie jij turn. Maar Ik heb ook geturnt in de topsport. Ik ben gevallen en heb te horen gekregen dat ik nooit meer zou kunnen turnen. Ik mis het elke dag. Dus denk er echt goed over naar of je er wel zonder kan. Nu we het toch over turnen hebben ben ik wel benieuwd naar je divisie.

Cross fit

Dansen 

Hockey

Voetbal

Zwemmen 

Synchroonzwemmen

Rhytmisch gymnastic (lijkt wel beetje op turnen)

 

Ik weet dat de blessures nog gewoon kunnen bij deze sport alleen anders weet ik niks

 

Xx mij

-cross fit +fitness

Reputatie 2
Badge +3

Haiiii,

 

Ik heb besloten om van turnen af te gaan mijn trainsters hebben het op mij gemunt en ik mag ze niet! (ze hebben me zelfs een x van turnen afgehaald:scream::angry:

Ik zoek een andere sport alleen ik weet niet wat… 

Ik vraag me af hebben jullie ideeen? Ook mijn ouders denken mee

Hier een paar dingen over mij:

  • Ik ben klein (1,51)
  • Ik ben lenig (ik kan beide benen in mn nek leggen)
  • Zoekt iets nieuws haha.. Niet te duur en iets wat niet (veel) lijkt op turnen
  • Het moet te doen zijn met de tijden van school (geen gehaast)
  • Dit hoeft niet maar het liefst iets waar geen tot weinig blessures kan krijgen

Dit was het wel zo`n beetje kom gerust met al je ideeen!

Ben benieuwd:sweat_smile:

 

Suc6:four_leaf_clover:

Ik reageer nog een keer want ik wil nog wat heel belangrijks zeggen. Ik weet niet welke divisie jij turn. Maar Ik heb ook geturnt in de topsport. Ik ben gevallen en heb te horen gekregen dat ik nooit meer zou kunnen turnen. Ik mis het elke dag. Dus denk er echt goed over naar of je er wel zonder kan. Nu we het toch over turnen hebben ben ik wel benieuwd naar je divisie.

Haiii,

 

Ik zit in jeugd 1 D2 vgm:joy:

Maar omdat ik niet bijkwam met de rest ben ik een niveau lager gegaan (ik moest nog steeds hetzelfde doen als de rest maar goed) Ik weet niet welk niveau dat is..

 

Xxxx

Karate is een heel coole sport om uit te proberen. je kan wedstrijden gaan doen maar ook gewoon voor de lol trainen. je kan hier heel sterk van worden en ook een beter persoon.

 

Korfbal

Reputatie 3
Badge +1

heyy

ik speel zelf rugby, het lijkt niet op turnen maar het is enorm leuk.

je kan het altijd eens proberen, het namelijk ook gewoon leuk voor meisjes.

xxx-mij

Reputatie 1
Badge

Ik reageer nog een keer want ik wil nog wat heel belangrijks zeggen. Ik weet niet welke divisie jij turn. Maar Ik heb ook geturnt in de topsport. Ik ben gevallen en heb te horen gekregen dat ik nooit meer zou kunnen turnen. Ik mis het elke dag. Dus denk er echt goed over naar of je er wel zonder kan. Nu we het toch over turnen hebben ben ik wel benieuwd naar je divisie.

Oei dat Is heftig ik hou ook van turnen geen topsport maar divisie 3

Reageer