Vraag

alternatief/indie muziek tips

  • 29 January 2021
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Badge +1

Haihai,

Mijn muziek genre is Alternative/Indie, maar ik kan geen leuke artiesten en liedjes meer vinden.. Ik ben helemaal fan van Machine Gun Kelly ennog een paar artiesten. Heeft iemand nog andere ideeën want ik blijf een beetje steken.

-Mare


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Ik heb geen idee wat dat voor muziek is. Maar heb je al op youtube en Spotify gekeken? Daar staan vast verschillende afspeellijsten van dat genre.

Hey

Vervelend dat je niets meer kan vinden! Zoals @jaivy al zei, er zijn genoeg afspeellijsten te beluisteren waar je misschien weer wat tegenkomt. Verder is het natuurlijk aan te raden om, als je echt niets meer kan vinden van wat je al leuk vindt, ook andere muziekgenres en artiesten een kans te geven en te beluisteren. 

Badge +1

Heev,

Thankss, ik heb al meerdere afspeellijsten geluisterd maar kon niet echt wat vinden , waavan ik dacht ja dit is het. Natuurlijk luister ik ook andere genres ahhaa, ik ben niet voor niks verslaafd aan muziek volgens mijn ouders hahaha. Ik luister rock, rustigere American rap en reggae, vgm alle 3 heel verschillend..

Reageer