Als een droom van je uit mag komen,welke zou het dan zijn

  • 4 September 2013
  • 63 reacties
  • 2407 Bekeken


Toon eerste bericht

63 reacties

Ik zou graag een van de beste tekenaars worden en naar een ander land emigreren
Australie hoor van mensen dat het lastig is om daar te wonen,weet het niet zeker... maar nice 🙂
Mijn droom is om naarAustralië te emigreren, op een boerderij wonen met de jongen waar ik nu verliefd op ben twee kids krijgen en dierenarts worden. Ik hoop dat het gaat lukken ik werk hard aan m'n Engels en mag als ik klaarben met school op vakantie naar Australië!

xxx me
Een lieve jongen vinden en daar gelukkig mee zijn <3

xx
Ik zou een lieve man met twee kinderen er bij op een rustige plek wasr mijn verhalen. Gedichten en tekeningen kan maken in de zon in de natuur bij de dieren
Daar kan je heen als je problemen thuis hebt.
Zij kunnen helpen door bijvoorbeeld met de ouders te praten,
of als het kind het wil, uit huis gezet worden.
Hopelijk is het nu iets duidelijker (:
waarschijnlijk een rare vraag maar wat is jeugd zorg precies? 
Goed dat je zo positief vooruit denkt ;d
Kunnen we wel grbuiken hier 😳
Ik wil in de jeugdzorg gaan werken en later trouwen met het vriendje dat ik nu heb en 2 kinderen, liefst meisjes, maar het maakt niet veel uit want ik zal toch wel van ze houden 🙂 en in een groot huis aan de kust wonen 🙂
leuk joep ik doe zelf al iets van 4 jaar game design progamma's en in die 4 jaar heb ik ook mijn eigen wereld gemaakt zodat als ik mijn game design diploma heb gehaaldgelijk kan beginnen 😃
Ik zou graag een ontzettend lieve man willen krijgen, daar heerlijk mee aan het strand gaan wonen. Als het mag lukken om kinderen te krijgen, twee kids. Maak niet echt uit jongen/meisje als ze maar gezond en gelukkig zijn. Ik zou graag wat willen doen in het ziekenhuis, momenteel doe ik de verpleegkundige opleiding. Misschien ooit in de toekomst zou ik willen doorleren tot verloskundige. Chantalieee
Ik wil graag later of gamedesigner of hardware ingenieur of schrijver worden, dat zijn dingen waar ik me mee bezighou en leuk vind om te doen.
ik maak zelf nog geen games maar ik ga een computer kopen die ik zelf verder ga uitbereiden.
dat ik 100 miljoen miljard win dan zou ik een nieuwe telefoon kopen

Reageer