Vraag

alleen op pony/paardenkamp.

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, ik ga binnen een week op paarden/ponykamp en een vriendin van mij wilt meegaan maar dat mag niet... Nu moet ik alleen op kamp en ik ken daar niemand en ik heb ook nog nooit paardgereden. Ik heb schrik om alleen te gaan want ik heb bang om nieuwe vrienden te maken... Weet iemand wat ik nu moet doen? En gaat dat dan wel leuk zijn?  Alstublieft help want ik ben echt bang


5 reacties

Nouja, de mensen die naar dat kamp gaan zijn allemaal paardenfan dus als jij dat ook bent, lijkt me wel waarom ga je anders op paardenkamp, hoef je helemaal geen moeite te doen om gezellig met anderen te zijn. Je hoeft ook geen vrienden te maken. Alleen aardig zijn is al genoeg. 

Heyy

Je hoeft daar geen vrienden voor het leven te maken. Wees gwn aardig voor de anderen, dan zullen zij ook wel aardig zijn voor jou. 

Als je niet weet waarover praten, praat dan over paarden. Zoals angovis zei, jullie zitten allemaal op paardenkamp, jullie hebben allemaal iets met paarden. Er zullen wrs nog kinderen zijn die helemaal niet kunnen paardrijden, je moet het ooit voor de eerste keer doen hé!

Groetjs

Hoi

 

Zoals Angovis en Kaas123 zeiden, hoef jij enkel je aardige zelf te zijn. De rest komt vast vanzelf. In ieder geval is de gemeenschappelijke interesse in paarden er (vermoed ik) waardoor je vrijwel met iedereen een gesprekje kan aanknopen, al is het maar over welke pony jullie het leukst vinden, bijvoorbeeld. 

 

Is het een kamp voor beginners? Zo ja, zullen vele deelnemers nog nooit op een pony gezeten hebben. Ik vermoed dan ook dat de leiders het heel rustig aan met jullie zullen doen, en stap voor stap zullen uitleggen hoe de dingen gaan en werken met de pony’s. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +2

Kenshin het is een kamp voor alle niveaus...

In dat geval zullen er vast nog beginners aanwezig zijn 🙂 Ik vermoed dan ook dat jullie zullen worden onderverdeeld qua niveau.

 

Gr. Kenshin

Reageer