Vraag

Alle reacties van MCES



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

47 reacties

Reputatie 7
Badge +14

FF vraagje hebben jullie nu contact met @DatGroeneBlad ?

nee helaas niet 

Reputatie 7
Badge +3

FF vraagje hebben jullie nu contact met @DatGroeneBlad ?

Ik niet. Zag er ook heel verdacht uit dat hij plotseling na geen enkele reactie om contact vraagt.

FF vraagje hebben jullie nu contact met @DatGroeneBlad ?

Wie is dat?

Reputatie 7
Badge +19

Duim voor me. Dat het mag

Reputatie 7
Badge +19

Dus @Eenmeisje004 En @Wereld Gaan jullie het zeggen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou even wat minder "chatten".  anders wordt dit ook gesloten als een "chat".

Reputatie 7
Badge +3

Dus @Eenmeisje004 En @Wereld Gaan jullie het zeggen?

Ja natuurlijk 

Reputatie 5
Badge +2

wacht hoe krijg je dan zijn reactie?

wacht hoe krijg je dan zijn reactie?

We hebben hem op snapchat

Weer een check 

Hoi vraagje als het mag. Is hij 1 van de mensen die voor straf geband is ? En het meisje die soulmate is van Julian ?  En Julian had zelf ook een strafwaarschuwing ( zo'n aardige jongen? 🤔) hoe kan dat ? Of mag ik dat niet vragen. Dan sorry !

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +14

@Sanny Ja MCES is net zoals Wilhelmavemela (crush van Julian) geband en Julian12 had een keer waarschuwing gekregen maar volgens mij was die alweer ingetrokken maar dat weet ik niet zeker. 

@ThatGalacticRobot Ik heb contact met hem via Y_xxxxxx die haar gebruikersnaam had laten zien en die nu (opzich wel terecht) geband is daarom. :)

Reputatie 7
Badge +17

@Sanny  ik zelf kreeg een officiële waarschuwing omdat ik ging chatten. Dus ik ben nu heel voorzichtig. Ik mag wel antwoord geven maar  geen gesprek maken. Ik heb daar toen over gemaild en mw Carolien antwoordde terug en met wat uitleg over waar ik op moet letten dus dat doe ik.  Vandaar dat ik vaak klavertje geef als steun. Dan weet ik zeker dat het mag.  Daarom ben ik dus voorzichtig 🙂 en ja de anderen hadden blijkbaar ook fouten gemaakt en zijn nu weg 😞 een jaar. Best erg veel. Maar daar zal ik niet verder op ingaan. Sorry. Maar daarom had ik dus de waarschuwing.

Groetjes liefs Julian X

@Eenmeisje004  @Julian12   dankjewel ik begrijp het. En ook dat je nu heel voorzichtig bent . Zal er niet op doorvragen want ik wil je niet in de problemen brengen.  Het is een duidelijk verhaal dank jullie en Julian goed dat je oppast om geen straf te krijgen. Zal ik ook doen.

Sanny xxxx

Waarom bestaat geen kans dat 

@wilhelmavemela 

@TheMightySlayer 

@MCES 

@Wereld 

Terugkomen

Waarom komt 

@Ellen

@sankonijn

Niet terug ???

Ik wil ze graag ontmoeten 

 

Emma

@Emmalove  van 1tje weet ik dat ze vast wel een keer terug komt ;)  voorlopig nog niet. Maar ik kan wel groeten doen enzo.

Sanny xxxx

@Ellen zeker hé . Wacht neeeee ik mis bij mij lijstje Zelle. Ik ben echt dom.

Doe dan groeten aan Ellen en zeg dat ik haar graag wil ontmoeten 

Reputatie 7
Badge +9

Waarom bestaat geen kans dat 

@wilhelmavemela

@TheMightySlayer

@MCES

@Wereld

Terugkomen

Waarom komt 

@Ellen

@sankonijn

Niet terug ???

Ik wil ze graag ontmoeten 

 

Emma

Ik weet dat de eerste 4 sowieso terug willen komen, maar we weten niet of de kans bestaat, omdat zij zijn geband. Ik hoop op het beste. 

Ik denk dat Ellen wel een keertje terug zal komen, ze was echt aardig en het forum voor altijd verlaten lijkt me niet echt iets voor haar. 

Sankonijn kende ik niet zo goed dus idk, hij was ook erg kort op het forum toen hij verliet.
Zelle komt waarschijnlijk ook niet meer terug, omdat ze al een paar keer een nieuw account heeft gemaakt en weer verwijderd.
 

@Emmalove  en @Sano07  gedaan!  Groetjes terug ! 

xxxxx Sanny

Waarom bestaat geen kans dat 

@wilhelmavemela

@TheMightySlayer

@MCES

@Wereld

Terugkomen

Waarom komt 

@Ellen

@sankonijn

Niet terug ???

Ik wil ze graag ontmoeten 

 

Emma

Ik weet dat de eerste 4 sowieso terug willen komen, maar we weten niet of de kans bestaat, omdat zij zijn geband. Ik hoop op het beste. 

Ik denk dat Ellen wel een keertje terug zal komen, ze was echt aardig en het forum voor altijd verlaten lijkt me niet echt iets voor haar. 

Sankonijn kende ik niet zo goed dus idk, hij was ook erg kort op het forum toen hij verliet.
Zelle komt waarschijnlijk ook niet meer terug, omdat ze al een paar keer een nieuw account heeft gemaakt en weer verwijderd.
 

Was sankonijn een hij (Dus een jongen ????) ???? Dat wist ik niet

 

Emma

Sorry dat ik nu off topic

Reputatie 7
Badge +6

Hallo Allemaal,

Het forum is een plek waar jongeren anoniem ervaringen kunnen uitwisselen met leeftijdsgenoten, door informatie, advies of ondersteuning te vragen op een veilige plek. Deze veilige plek kunnen wij alleen bieden door het forum te modereren. Gebruikers ontvangen een waarschuwing wanneer zij de regels van het forum, die zijn opgesteld om deze veiligheid te waarborgen, overtreden. Bij de derde waarschuwing worden gebruikers geblokkeerd.  Hier kunnen gebruikers zelf bezwaar tegen maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl. Het forum is hier niet voor bedoeld.

Om het forum overzichtelijk te houden en te gebruiken waarvoor het bedoeld is, hebben we dit topic gesloten.  Het is niet de bedoeling dat gebruikers, waarvan het account is geblokkeerd, nog (indirect) actief zijn op het forum. Wanneer we een bezwaar ontvangen, zullen we de geblokkeerde gebruiker een reactie geven via de mail. Alleen na een positief besluit, zal die gebruiker weer kunnen berichten op het forum. 

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)