Heyy allemaal!
In dit topic schrijf ik alle reacties van MCES op jullie reacties. Als je een reactie hebt voor MCES kan je die in dit topic vermelden.
Dit is GEEN chat en is ook niet bedoeld om te chatten.
xx Eenmeisje004
Heyy allemaal!
In dit topic schrijf ik alle reacties van MCES op jullie reacties. Als je een reactie hebt voor MCES kan je die in dit topic vermelden.
Dit is GEEN chat en is ook niet bedoeld om te chatten.
xx Eenmeisje004
Hoe gaat het met hem? Wat heeft hij de afgelopen weken beleeft? Graag uitgebreid uitleg
Van mij voor hem (van het andere topic):
"Hey MCES. Ik mis jou ontzettend op het forum. De moderators hebben jouw onterecht verbannen. Jij was altijd een fantastisch persoon. En ik snap niet dat de mensen bij jou op school dat niet zien. Zij zien niet hoe waardevol jij bent. Het zijn gewoon mensen die zelf mislukken in het leven. Je moet echt geen zelfmoord plegen want ik zou jou nog meer missen dan!!! -TheMightySlayer <33333"
Lief
Zeg tegen haar dat ze nog steeds mijn cutie is.
- MCES
xx Eenmeisje004
Liefff
- MCES
xx Eenmeisje004
Lief
Zeg tegen haar dat ze nog steeds mijn cutie is.
- MCES
xx Eenmeisje004
Hij is nog steeds mijn cutie en bestie
Hoi wat leuk bedacht zo :) groetjes van mij aan hem ! ik mis hem ook best erg.
Groetjes en liefs Julian X
Zeg maar dat ik heel erg mijn best doe om met hem en de rest in contact te komen
Zeg tegen ze, wat een forumhelden
- MCES
xx Eenmeisje004
Hij ook hij is elke dag wel ergens genoemd zo kunnen we hem echt niet vergeten en ik ga mijn best voor hem doen
Zeg tegen haar, veel love naar jou.
- MCES
xx Eenmeisje004
En terug maar wat heeft hij allemaal beleeft de afgelopen dagen graag uitgebreid verhaal
Hey,
Het forum is aan het veranderen sinds jij er niet meer bent. De sfeer is anders en er zijn steeds protesten en zo. Kom snel terug met een ander account! We missen je allemaal!
Ikke13
Maar
Hey,
Het forum is aan het veranderen sinds jij er niet meer bent. De sfeer is anders en er zijn steeds protesten en zo. Kom snel terug met een ander account! We missen je allemaal!
Ikke13
Maar
Ik raad hem daarnaast aan om VPN te gebruiken. ProtonVPN is gratis. Daardoor is je IP anoniem waardoor ze niet het IP kunnen checken van het alt-account en het main account
Wil je tegen MCES zeggen dat hij echt een topper is??
Dit is van Y_xxxxxxxxxxx:
Ehmmm hij heeft me niet toegevoegd
Gek…
kan je vragen of hij me weer opnieuw toevoegd?
xx Eenmeisje004
Dit is van Y_xxxxxxxxxxx:
Ehmmm hij heeft me niet toegevoegd
Gek…
kan je vragen of hij me weer opnieuw toevoegd?
xx Eenmeisje004
Ga ik doen…
Ik dacht toch echt dat ik gisterenavond de goede username had gezien...
Dat is Y_xxxxx niet. :(
xx Eenmeisje004
Reactie van MCES:
Forumhelden
zeg dat tegen ze, allemaal. :)
xx Eenmeisje004
Reactie van MCES:
Forumhelden
zeg dat tegen ze, allemaal. :)
xx Eenmeisje004
nee, hij is een forumheld
Wacht.
Kan ik over zo iets zeggen?
xx Eenmeisje004
Kan je via plaatjes ook mensen opzoeken op sn?
xx Eenmeisje004
Hoe gaat het met hem? Wat heeft hij de afgelopen weken beleeft? Graag uitgebreid uitleg
Kan je hier nog antwoord opgeven?
FF vraagje hebben jullie nu contact met
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.