Vraag

afgesproken om te logeren, maar wil eigenlijk helemaal niet

  • 12 May 2022
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

HELP

Ik heb met een vriendin afgesproken te logeren, maar ik wil eigenlijk absoluut niet.  ook omdat ik soms nog in m'n broek plas en ja, is gewoon kut. Ik moet snachts ook dan wss een luier dragen omdat ja, anders gaat 't miss fout. Alleen miss merkt ze dat en ja... HELP.

ik had sowieso al geen zin maar ze bleef maar aandringen dus ja.

Pls help iemand 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Misschien moet je het gewoon vertellen? Of misschien kun je het tegen je ouders zeggen, dat  je niet wilt logeren en dan kunnen je ouders misschien een smoes bedenken? Sorry, ik heb hier niet zo veel ervaring mee.

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb het ook heel lang nooit aangedurfd om te gaan logeren. Om precies de zelfde reden, ik wou wel altijd. Uiteindelijk heb ik het gewoon verteld en dat is het beste dat ik ooit gedaan heb.

Nu kan ik zonder mij zorgen te maken over mijn probleem en of iemand het misschien ontdekt gewoon blijven slapen. Wanneer jullie goed bevriend zijn zal het je vriendin waarschijnlijk net als bij mij helemaal niets uitmaken dat we nog met een luier slapen hoor!

Maak je geen zorgen heb lef en maak er een leuke herinnering van, liefs een andere bedplasserin!

Heel erg bedankt allebei, ik ga er naar kijken. Ik had eerst gezegd dat ik niet kon toen ik met haar aan het bellen was, alleen m'n moeder zat ernaast en die zei gelijk zo van: oh, ze kan wel hoor!🙄

Reageer