Vraag

1 aprill

  • 31 March 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy, 

even niet zo serieus maar heeft iemand leuke 1 april grappen? Hahahhaa


3 reacties

Scheetkussens (kan jezelf ook maken) of emmer vol met water boven de deur leggen

 

Emma

Ik ga zelf niks doen bij 1 april

Reputatie 5
Badge +2

Een cake meenemen naar school en zeggen jongens ik trakteer vandaag op pratende cake! 

Als ze dan zeggen dat de grap niet leuk is dan zeg je maar het is echt zo ik heb hem gebakken met voice mail (voice meel)

1e grap: De wc humor voert hier wel de boventoon. Maar vieze 1 april grappen zijn nu eenmaal hilarisch. Hoe deze prank gaat? Je spant transparante huishoudfolie over de wc-pot. Dan doe je de bril weer naar beneden. En als iemand erop gaat zitten om te plassen, ontstaat er een plas poeltje onder je billen. Jakkes!

2e grap: Naai met een steekje de sokken van je vrienden, familie, collega's of klasgenoten dicht….lastig aantrekken zo! Je kunt zeggen dat je onderzoekt doen naar de geur en kleur van sokken van iedereen. Dan ga je naar een apart hokje. Naai je ze allemaal dicht. Kom je terug naar de ruimte (klas, woonkamer, kantoor) en geef je de sokken aan iedereen en zeg je maar: 'doe ze maar aan dan kunnen we verder met ... (-> les, werken, vertellen).' En niemand krijg de sokken aan en moeten ze allemaal op blote voeten naar huis haha.

Reageer