1 april grappen

  • 30 March 2021
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Badge +3

Hey allemaal, het is bijna 1 april dus ik dacht waarom maak ik er geen topic voor aan. Zet hieronder je leukste grappen of dingen die je hebt meegemaakt of uitgehaald op 1 april. Of wat je van plan bent dit jaar te doen!!

Groetjes!


4 reacties

Heey,

Voor dit jaar heb ik niet echt plannen om iets speciaals te doen op 1 april. Het is trouwens wel een mooie datum 01-04-2021.

Ik heb op de basisschool weleens gedaan alsof er iets met mijn arm was. Dus mijn hele arm ingepakt met verband. Om het echt te laten lijken ook niet meegedaan met gym en zelfs meerdere dagen verband om gehad.

Er waren echter nog een paar mensen die dat deden en volgens mij vond de juf het niet heel geloofwaardig, haha😅

Heb jij nog plannen of eerder leuke grappen uitgehaald of meegemaakt?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +3

ik werd vorig jaar op 1 april voor de gek gehouden door mij zus. mij zus heeft door haar grap ervoor gezorgd dat ik zeep heb ingeslikt en dat was de stomste grap ooit :rage: . de zeep dat ik inslikten zat op de tandenborstel en hierdoor trapte ik in de stomen grap dat ook nog eens slecht voor je is.

Reputatie 1
Badge

ik stuur iemand dan een apje of smsje met de tekst:

Yoo, doe je deur ‘s open!

Ik sta bij je op de stoep en heb m’n handen vol met leuke verrassingen, kan drm nie aanbellen, dus. doe je ff open?

Kan je gelijk helpen dragen...”

Reputatie 1
Badge

Of:

“Wie gaat er nog boodschappen doen: kan je doosje paasbitterballen meenemen?
Lekker voor zondag paasbrunch
(hier was alles op denk ik, kon niets meer vinden...)”

 

( afbeelding verwijderd door de Kindertelefoon vanwege regel 8a: reclame maken is niet toegestaan )

 

Reageer