Skip to main content

Hallo ik ben een jongen en ben wel benieuwd naar iets wie van jullie doen veel aan zwemmen misschien de sport ofzo 

welke zwembroek heb je dan aan zo’n speedo een jammer badpak wetsuit want ik vind dat op een of andere manier best wel lekker omdat je gewoon zo alles kan zien en heb je dan wel eens wat meegemaakt kwa aftrekken ofzo of een gênante stijve

Heyy @Anonames!

Ik zit op zwemmen als sport om mijn nekspieren beter te trainen vanwege hoofdpijn dus heb al wel wat ervaringen met zwemmen!

welke zwembroek heb je dan aan zo’n speedo een jammer badpak wetsuit want ik vind dat op een of andere manier best wel lekker omdat je gewoon zo alles kan zien

Ik draag een strakke zwemboxer als ik ga trainen dat zit prettiger, zwemt fijner en het is ook verplicht om strakke zwemkleding te dragen voor de veiligheid en hygiëne dus iedereen draagt het en eigenlijk draagt iedere jongen bij mij een zwemboxer.. Tja je ziet dan wat meer zitten idd daar beneden dan bij een wijde zwembroek maar iedereen draagt strakke zwemkleding dus daar let niemand op en dat is ook gewoon normaal om te dragen als je op zwemmen gaat. 

en heb je dan wel eens wat meegemaakt kwa aftrekken ofzo of een gênante stijve

Nee dat is gelukkig niet iets wat bij mij gebeurt op zwemmen en ik denk dat dat eigenlijk bijna nooit gebeurt want je bent er om te zwemmen en niet om seksuele dingen te doen. Ik zou dat ook echt niet chill vinden als dat zou gebeuren. We mogen op mijn zwemclub gelukkig ook kiezen tussen indivueel of in een groep omkleden en ik doe het altijd gewoon individueel in een eigen hokje dat vind ik net wat fijner.

Groetjess van ItsJustMe <3


Ik heb geen idee wat voor merk, maar het is wel een strakke zwembroek. 

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

 


Hey, ik heb meestal een zwem boxer aan en soms als ik wil trainen een speedo. Ik heb nooit last van erecties dan want je spant je dan in en dan heb ik dat iig nooit. En anders gewoon snel het koudste bad in springen xP

Liefs Tover xxx 


 Hoi @Anonames,

 

ik zit niet meer op zwemmen, maar ik heb meestal een Speedo aan en soms ook wel een zwemshort zonder onderbroek.

 

In een Speedo zie je mijn piemel wel goed, soort van, maar als ik een zwemshort aan heb dan valt ie zelfs nog meer op.

 

Mijn slappe is best lang en in een Speedo blijft ie op z'n plekje en in een losse zwemshort gaat ie alle kanten op..

 

Als het mag dan heb ik liever helemaal niks aan. Dan kun je 'm ook zien, maar ergens heb ik het idee dat de mensen die ik daar dan zie er sws minder opletten. Ze zijn dan allemaal bloot, meestal dan toch….

Ik heb nog geen jongens zich zien aftrekken op mij op het strand of in het zwembad. Misschien wachten ze daar mee als ze de stiekem gemaakte foto's thuis op hun slaapkamer liggen te bekijken, idk en idc.

 

Als ik een spontane stijve krijg dan spring ik wel achter @Tover01  aan in het zwembad, maar het kan ook zijn dat ik dan kies voor het dichtstbijzijndste (wat is er fout aan de spelling?) zwembadje en niet per se voor het ‘koudste’.

Ik houd natuurlijk wel gepaste afstand van @Tover01, zodat hij niet per ongeluk in aanraking komt met mijn toverstokje 😅

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 


🤣 @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  dan spring ik mee. Alhoewel ik het ook vrijwel nooit heb in het zwembad. Wel heel zelden maar dat kan ik wel camoufleren door me om te draaien of  te gaan zitten 😁

Groetjes liefs Tartan X 


Hallo, ik zwem twee keer per week en als ik je één advies mag geven, is het gewoon om ervoor te gaan 🙂 Doe je eerste sessies zoals je wilt, met een badmuts om je hoofd te beschermen en een zwemboxer. Als je het leuk vindt en ermee door wilt gaan, aarzel dan niet om je verder in dit gebied te verdiepen!


En dan spring ik achter @Tartan14 aan :)

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , het moet dichtsbijzijnde zijn :)

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi @Anoniemxv ,

 

…..het moet dichtsbijzijnde zijn :)

dankjewel, ik zat er een beetje mee te kl*ten en wilden mijn rea posten en heb ff snel van alles geprobeerd om die rode kringeltjes onder dat woord weg te krijgen en dat lukte niet echt 😂

Btw, ik zie nu bij jouw oplossing er ook allemaal rode kringeltjes onder staan 🤔, maar ik ben er wel blij mee hoor, maar ik heb het toch nog even nagekeken enne….er mist nog een t bij jou en het moet ‘dichtstbijzijnde’ zijn 🙃😄😉

 

 

Hoi @Tover01 , @Tartan14  en @Anoniemxv ,

 

als jullie dan toch samen met mij in het water willen springen, dan ga ik ons maar opgeven voor een aflevering van Bommetje https://npo.nl/start/serie/bommetje/seizoen-1/bommetje_66 😁

Ik zal wel even in de spelregels nalezen of je zonder stijve ook mee mag doen of niet en anders is er dus maar één oplossing guys 🍆😅

 

Fijne dag weer 😋

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , dan klopt autocorrectie niet haha

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer