Vraag

zwemmen met klas

  • 10 June 2020
  • 6 reacties
  • 2757 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een paar vraagjes,

Ik ging dus een tijdje geleden zwemmen met de klas en ik kon het maar niet weerstaan om naar het lichaam van meisjes te kijken. Ik werd zo extreem geil van die grote tieten en mooie billen. Het was zo erg dat ik gewoon bang was dat anderen het zagen, is het heel raar dat ik mijn ogen maar niet af kon houden van mn klasgenoten.

Soms wordt ik ook heel geil van mn zus en trek ik af op haar. Ik wordt vaak helemaal opgewonden als ik haar in haar bh en onderbroek zie lopen. Is het vreemd als je erg geil word van je zus? Hebben Julie hier misschien ervaring mee of ben ik de enige die zich aftrekt op zn zus?


6 reacties

Ik heb geleerd: Borsten en billen zijn als de zon.   Je mag er wel een blik naar werpen maar je moet er niet naar staren.

 

Hoi

 

Op zich lijkt het me niet vreemd om opgewonden te worden van knappe leeftijdsgenoten. Dat hoort bij je leeftijd, en hoewel het soms op een wat onhandig moment kan gebeuren, is het heel normaal. Probeer er echter voor te zorgen dat je niemand een vervelend gevoel bezorgt; ga bijvoorbeeld niet staren, en al zeker niet wanneer een klasgenoot van je doorheeft dat je naar haar staart. Da’s namelijk niet prettig voor haar. 

 

Cajongen formuleert het heel mooi. Een blik toewerpen kan geen kwaad, maar een staarwedstrijd moet je er niet van maken. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Het is normaal dat je geil van word maar kan best arkward zijn als iemand het ziet

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb dat ook maar de meiden uit mijn klas zagen dat ik een stijve had.

Toen namen ze me mee naar de kleedkamers.

Ik moest mijn zwembroek uit doen en mijn stijve lul laten zien.

Toen moest ik me aftrekken tot ik klaar kwam terwijl ze stonden te kijken.

Badge

Ik heb geleerd: Borsten en billen zijn als de zon.   Je mag er wel een blik naar werpen maar je moet er niet naar staren.

 

dikke maat

so true #relatable RoFl

@Paul Lijkt me niet echt leuk als je je moet aftrekken terwijl meiden staan te kijken.

Hebben ze je gepijpt en/of afgetrokken?

Geef goed aan wat je wel/niet wil, tenzij je heel geil bent!

Liefs,

AjaxFan2021

Reageer