Vraag

zwemmen met een vriendin

  • 26 January 2024
  • 6 reacties
  • 904 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy ik heb een vraagje ik ga morgen zwemmen met me vriendin (zijn allebei meiden btw) maar ik wil graag haar aanraken op plekken en elkaar bloot zien  Is dit raar? En ik zit vaak aan haar borsten/tepels en ze zegt elkekeer dat het kietelt maar ik vindt het zo fijn dat ik altijd door ga. En ik wil haar graag zoenen op haar wang of lippen kan ik dir doen.

 

Is dit raar plss antwoord zo snel mogelijk 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk dat je gewoon kan vragen of ze het wil

Reputatie 1
Badge +3

Ja na gewoon vragen of zeggen zo van jij bent toch niet preuts en als ze dan nee zegt zeg jij kom dan met mij omkleden en dan kan je toeslaan 

Reputatie 4
Badge +3

Is niet raar hoor. Het is goed om je seksualiteit en gevoelens te ontdekken, zolang het maar met toestemming is van beide. Ik doe het met mijn bff, we hebben ook allebei een vriendje. We vinden elkaar gewoon heel geil. Dankzij haar weet ik ook dat ik bi ben.

Ik denk als je samen gaat omkleden in 1 hokje dat je er dan wel achter komt of ze het ook wil of niet, maar niet dwingen. Doe rustig aan en niet te snel.

Ik hoop dat ze het ook wil!

Badge

Je kunt vragen of ze dit wil, als ze dit wilt dan kunnen jullie dat doen. Anders zou ik dit persoonlijk niet doen aangezien dat aanranding is. 

Reputatie 1
Badge +3

Heyyy ik heb een vraagje ik ga morgen zwemmen met me vriendin (zijn allebei meiden btw) maar ik wil graag haar aanraken op plekken en elkaar bloot zien  Is dit raar? En ik zit vaak aan haar borsten/tepels en ze zegt elkekeer dat het kietelt maar ik vindt het zo fijn dat ik altijd door ga. En ik wil haar graag zoenen op haar wang of lippen kan ik dir doen.

 

Is dit raar plss antwoord zo snel mogelijk 

@meisje29378 hoe is het gegaan vandaag 

Reputatie 2
Badge +1

Hey cavier ik durfde het niet te vragen gisteren maar ik mocht wel bij haar tepels er overheen en ik gong langzaam naar beneden wel met kleren aan en we hebben de hele tijd toen we gingen zwemmen toen ging ze de hele tijd aan me hangen en dat vindt ik wel fijn we zijn ook samen ik een hokje geweest maar we gingen wel met handdoek er voor. 

 

Reageer