Skip to main content

Hoi, ik ga zaterdag avond met 2 vriendinnen van mij zwemmen (Ik ben een hetero jongen) maar wss gaan we skinny dippen of miss wel meer, maar wat moet ik doen kwa klaar maken enzo? Moet ik me lul scheren enzo of wat anders nog doen?

 

Alvast bedankt

Hoi, ik ga zaterdag avond met 2 vriendinnen van mij zwemmen (Ik ben een hetero jongen) maar wss gaan we skinny dippen of miss wel meer, maar wat moet ik doen kwa klaar maken enzo? Moet ik me lul scheren enzo of wat anders nog doen?

 

Alvast bedankt

Heyy

 

Als eerste wat leuk klinkt gezellig 

 

Ja zorg sowieso dat je er verzorgd uit ziet dus scheer je en als je naakt in het water zit en je een seksuele spanning voelt niet meteen er vol voor gaan maar doe een beetje voorzichtig en kijk een beetje hoe ver je kan gaan

 

Groetjesss


genieten 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2: ga respectvol met elkaar om.


Strak plan. 

Knip je oerwoud af. 

Neem condooms mee.

Speel niet de stoere macho. 

Ga niet van de veronderstelling uit dat zwemmen leid tot seks: bloot zijn betekent niet hezelfde als zin hebben in seks. 

Sukses


Hoi, ik ga zaterdag avond met 2 vriendinnen van mij zwemmen (Ik ben een hetero jongen) maar wss gaan we skinny dippen of miss wel meer, maar wat moet ik doen kwa klaar maken enzo? Moet ik me lul scheren enzo of wat anders nog doen?

 

Alvast bedankt

Heyy

 

Als eerste wat leuk klinkt gezellig 

 

Ja zorg sowieso dat je er verzorgd uit ziet dus scheer je en als je naakt in het water zit en je een seksuele spanning voelt niet meteen er vol voor gaan maar doe een beetje voorzichtig en kijk een beetje hoe ver je kan gaan

 

Groetjesss

Bedankt voor de tips, het is verplaatst naar morgen avond dus ben benieuwd. Maar moet ik m'n zaakje helemaal glad scheren of alleen bij knippen?

 


 

Bedankt voor de tips, het is verplaatst naar morgen avond dus ben benieuwd. Maar moet ik m'n zaakje helemaal glad scheren of alleen bij knippen?

 

hangt er van af hoeveel haar je daar hebt he, als het echt veel is dan zeker knippen, nogal kort zou ik zeggen. als je weinig hebt dan minstens in vorm knippen zeker aan de zijkant.  Ik denk ook dat piemel & de rest  krimpen als je in koud water zit dus hou er rekening mee dat ze dat gaan zien. En nog iets als je zou neuken en er staan stoppels boven je piemel dan gaat dat wel schuren bij je vriendin(nen) maar je hebt Hét als eens gedaan dus je hebt toch ervaring? 

 


 

Bedankt voor de tips, het is verplaatst naar morgen avond dus ben benieuwd. Maar moet ik m'n zaakje helemaal glad scheren of alleen bij knippen?

 

hangt er van af hoeveel haar je daar hebt he, als het echt veel is dan zeker knippen, nogal kort zou ik zeggen. als je weinig hebt dan minstens in vorm knippen zeker aan de zijkant.  Ik denk ook dat piemel & de rest  krimpen als je in koud water zit dus hou er rekening mee dat ze dat gaan zien. En nog iets als je zou neuken en er staan stoppels boven je piemel dan gaat dat wel schuren bij je vriendin(nen) maar je hebt Hét als eens gedaan dus je hebt toch ervaring? 

 

Hoe bedoel je dat krimpen?

 

Voor na het scheren heb ik een soort zalfje ofzo en dan komen er geen stoppels enzo.

 

Het heb ik nog nooit gedaan maar wel elkaar masturberen zegmaar


Hoe bedoel je dat krimpen?

--- ik bedoel dat ik weet dat jongens als ze in koud water gaan (zee, meer, zwembad) hun lul en balzak krimpt dus er kleiner uitziet

Voor na het scheren heb ik een soort zalfje ofzo en dan komen er geen stoppels enzo.

--- top

Het heb ik nog nooit gedaan maar wel elkaar masturberen zegmaar

--- OK ik dacht het omdat je in een ander topic 2x zei dat je meiden geneukt had 

--- Maar hoe is het nou afgelopen met het skinnydippen? 


Hoe is het gegaan?


 

Het heb ik nog nooit gedaan maar wel elkaar masturberen zegmaar

--- OK ik dacht het omdat je in een ander topic 2x zei dat je meiden geneukt had 

--- Maar hoe is het nou afgelopen met het skinnydippen? 

Er was 1 van de 2 later maar ik ging alvast met de ander maar gewoon met kleding. Toen later kwam de ander en we vroegen Waarom t zo lang duurde maar ze kon d'r bikini niet vinden. Dus toen kleed ze zich uit en zij ze wat wij dat ook moeten doen. Dus wij in het water dat doen en toen kwam zij ook en hebben we gewoon gezwommen tot we eruit gingen en tien hebben we een trio gedaan


Reageer