zwemmen en plassen

  • 18 October 2023
  • 23 reacties
  • 2819 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

hoi, ik ben een jongen 14 jaar en ga deze week een keer zwemmen, maar het lijkt me wel geil om in een zwembadhokje te plassen, hebben jullie dit ook een keer al gedaan of in het zwembad geplast?


23 reacties

Reputatie 1
Badge

1x gedaan en was echt lekker om te doen

 

Reputatie 7
Badge +7

Heb ik nog nooit gedaan, lijkt me wel geil.

Het is alleen niet zo hygienisch dus zou ik het niet doen..

Reputatie 3
Badge +3

1x gedaan en was echt lekker om te doen

 

Deed je dat dan voordat je ging zwemmen of erna 

Reputatie 1
Badge

Doe het eigenlijk elke keer, echt lekker. Ook wel boven aan de trap bij de glijbaan gedaan, of in een stoomcabine. Wel altijd met zwembroek aan. Dan valt het niet zo op. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik reageer als meisje, maar doe het aub gewoon op de wc, anders moeten alle andere mensen in je plas staan of zwemmen en dat is echt goor

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @anoniem0811,

Ga gewoon naar de wc. Jij vind het misschien wel geil maar andere mensen staan dan waar jij hebt geplast. Gewoon niet doen. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +5

Nee nooit gedaan vindt het ook niet geil ofzo 

Reputatie 1
Badge

Deed je dat dan voordat je ging zwemmen of erna 

Na het zwemmen in het hokje in m’n broek geplast, was echt geil om te doen. Wil ook graag op andere plekken plassen. Heb je het eigenlijk nog gedaan toen je ging zwemmen?

Ja hoor wel is gedaan. Ook in een grote kleedkamer in het putje.  Wat je ook dan doen is in de glijbaan plassen tijdens het wachten. Moet er wel niemand achter je staan. Is echt leuk!

Reputatie 3
Badge +3

Na het zwemmen in het hokje in m’n broek geplast, was echt geil om te doen. Wil ook graag op andere plekken plassen. Heb je het eigenlijk nog gedaan toen je ging zwemmen?

ja ik heb in het kleedhokje geplast na het zwemmen, en vraagje heb je in je broek geplast of alleen je onderbroek want anders zien de mensen met wie je bent het toch.

Reputatie 3
Badge +3

Ja hoor wel is gedaan. Ook in een grote kleedkamer in het putje.  Wat je ook dan doen is in de glijbaan plassen tijdens het wachten. Moet er wel niemand achter je staan. Is echt leuk!

ja ik doe het soms wel een in de glijbaan zelf

Reputatie 1
Badge

Ja ik heb het wel eens gedaan, is wel geil

Zelfs 1x gepoept wel in een prullenbak.

Reputatie 1

dit is waarom ik zwembaden haat

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik heb het wel eens gedaan, is wel geil

Zelfs 1x gepoept wel in een prullenbak.

ik heb zelf niks met poep, maar ieder zijn ding he 

REALLL 

Reputatie 1
Badge

@Anoniem15 , @anoniem0811 

Ik had in m’n zwembroek geplast en daarna gewoon omgekleed dus niemand kon het zien

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +5

Wat zou je denken als de persoon voor jouw dat ook zou doen?

Reputatie 1
Badge

Wat zou je denken als de persoon voor jouw dat ook zou doen?

Zou het wel lekker vinden als iemand dat al in het hokje gedaan heeft voor ik er in ga

Badge

Hoi

 

ik plas tijdens het zwemmen altijd in mijn broek 

heb ooit een x op de trap van de glijbaan geplast en de plas liep langs mijn benen

Reputatie 2
Badge +1

Hi het is niet raar vind ik, ik had x andere vraag hier gezien en die deed het ook en toen werd ik benieuwd dus ik ga het ook x doen

 

XXX

Reputatie 1
Badge

Ik was een keer bij het zwembad en toen was het HEEEEEEEL druk echt bijna iedereen zat tegen elkaar aangeplakt in het zwembad. En ik moest plassen dus ik haalde gewoon mijn piemel eruit en heb geplast tegen wat meisjes aan en ze hadden het niet eens door. Dat was echt heel geil.

Reputatie 5
Badge +3

Kijk harstikke leuk dat jullie dit gwil vinden enzo maar kap daar gwn mee. Het is absoluut niet de bedoeling om te plassen in een zwembad/zwembadhokje. AL HELEMAAL NIET TEGEN ANDEREN WANNEER DEZE HET NIET DOOR HEBBEN! 

Doe dit gwn in de wc a.u.b.

Badge

lijkt mij een beetje raar en het is vies

Reageer