Skip to main content
Vraag

zwemmen

• April 22, 2026
  • 5 reacties
  • 580 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje van 15 jaar elke keer dat ik moet gaan zwemmen met mijn klas de meeste jongens zwemmen achter mij en ik heb het gevoel dat ze proberen naar mijn vagina te kijken en als we uit het water gaan proberen ze naar mijn borsten te kijken ik heb Wel grote borsten maat C heeft iemand tips om dit te vermijden 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 23, 2026

hey,

ja eigenlijk kan je niet voorkomen ik ben ook een jongen en ja op deze leeftijd intereseer je je daar in maar ik kijk dan ok niet zo overdreven als hun doen 1x dan klaar, maar als hun te veel door gaan zeg er wat van ik denk dat ze zich dan zo erg schamen dat ze het niet meer doen :)

groetjes kaasss :)

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 24, 2026

Hey 

Ik begrijp je wel  bij mij staren ze ook naar mijn borsten ik een cup DD 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 24, 2026

@Merel12345 
Ja het licht wel ook gwn aan de hormonen dat merk ik wel bij mezelf dat ja daar meer geïnteresseerd in woord maar staren vind ik wel een beetje raar!

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 25, 2026

Hey 

Het is soms vervelend als ze staren naar mijn borsten zekker als mooi bikini  draag zo  bikini triangel draag  ik ben blij met grote van mijn borsten maar nu is mijn vraag is wat kan wel dragen dat mijn borsten niet te zien zijn jongens

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 25, 2026

Hey, echt super onbeschoft dat mensen gaan staren. Hoort echt niet. Durf je er iets van te zeggen? Waarschijnlijk durven zij niet meer te kijken. Of als je niks durft te zeggen even snel een boze blik😠

☆Yusa☆