Vraag

zwembad aanrakingen

  • 2 May 2022
  • 3 reacties
  • 2654 Bekeken

Badge

Hey ik ga vaak naar een zwembad en dan moet je om kleden in de hokjes elke keer als ik dat doe dan ga ik altijd lekker lang erover doen en dan vaak als ik alleen ben zonder ouders dus dan ga ik alles uit doen en dan ga ik een beetje hurken zodat mensen als ze er onder kijken dat ze mijn kont en pik zien maar ik wil meer doen ik dacht aan als ik uit het hokje ga en ik zie een meisje van een beetje mijn leeftijd dat ik dan doe alsof ik perongeluk haar kont of haar borst of haar vagina aan raak of mag dit echt niet en mischien heeft iemand betere en spannendere dingen om te doen in zo’n hokje vaak ga ik ook aftrekken maar dan komt er alveral sperma op de grond of op me buik enzo 


3 reacties

Ff voor de duidelijkheid, vraag je nou serieus of het oké is om een meisje te betasten en aan te randen??? Wat is er mis met deze maatschappij. Tuurlijk is dat niet oké. Hoe zou jij het vinden als je daar als onschuldig meisje loopt zonder enige seksuele intenties en opeens komt er iemand ‘per ongeluk’ je kont, borst of vulva aanraken. Denk je dat wij daar op zitten te wachten!?Veel meiden voelen zich al best kwetsbaar in zwemkleding. Niet denken van ‘oh, dat vinden zijn ook vast wel spannend, grappig, lekker, opwindend of geil’, want dat is complete bullshit.

Naast dat het choquerend en ronduit smerig is, is het vanzelfsprekend ook gwn strafbaar. Hoe komt het dat je überhaupt twijfelt of dit kan???

Als jij dit ooit doet ik zeg jou eerlijk dan mag je echt opdonderen. Hoe durf jij überhaupt te vragen of dit oke is? Dit kan iemand srs trauma opleveren en voor jou de gevangenis maar eigenlijk als je daar al over nadenkt verdien je dat al 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel:  2. Ga respectvol met elkaar om.

 

Reputatie 5
Badge +3

doe het niet… dat is mijn enige advies, dit gaat te ver en hiermee doe je enkel kwaad, geen goed.

blijf lekker in je kleedhokje staan en houdt het op je fantasie, in je hoofd klinkt het heel spannend en zal het precies gaan zoals je voor ogen hebt, in de realiteit is het precies het tegenovergestelde. jij zult ook nooit willen dat iemand dat opeens bij jou doet als je er helemaal niet op zit te wachten.

Reageer