Vraag

Zwanger door vingeren?

  • 7 January 2022
  • 5 reacties
  • 778 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Op Nieuwjaarsavond ben ik gevingerd door een jongen. Daarna heb ik hem afgetrokken en is klaargekomen. Maar toen begon hij me weer te vingeren. Ik weet niet of hij zn handen heeft afgedaan en ik ben dus bang dat er sperma in mn vagina is gekomen.

De afgelopen dagen heb ik ook last gehad van buikkrampen en over 3 tot 4 dagen moet ik ongesteld worden. Maar ik ben nu bang dat dat misschien niet gaat gebeuren.

Ik ben echt bang om het mn moeder of vriendinnen te vertellen. Ik wacht nu dus nog even af of ik wel ongesteld word of niet.

Wat kan ik nu het beste doen in deze situatie?

Xx

 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk niet dat je zomaar zwanger kan worden door sperma op handen. Behalve als hij het er met kracht in heeft geduwd misschien

Weet niet super veel ervan, maar zal even een testje halen. Werkt volgens mij het best in een bepaalde periode, weet alleen niet wanneer, dus handig om dan even naar te kijkn

Reputatie 1
Badge +2

weet je hoe ver hij is gegaan? als het gwn een paar cm is dan kan het geen kwaad denk ik 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemenhebstress ,

 

fijn dat er mensen met je meedenken! Voor de duidelijkheid wil ik je even de juiste informatie geven:

een zwangerschap kan alleen ontstaan als er sperma in jouw vagina komt. Wanneer hij met zijn vingers in jouw vagina is gegaan, en er zat nog sperma op zijn vingers, dan is er een kleine kans dat je zwanger kan zijn. Zoals hierboven al gezegd zou je een zwangerschapstest kunnen doen, dat kan vanaf de dag dat je normaalgesproken ongesteld zou moeten worden.

Groetjes,

 

Marieke / De Kindertelefoon

Als je ongesteld bent geworden is alles oké! Zo niet, wacht nog een paar weekjes misschien is het ietsje later. Wacht je dan al langer dan een maand ofzo, ga anders een test halen! Dan weet je het 100% zeker! 

Reageer