Skip to main content
Vraag

zwanger door droogneuken

• 4 januari 2025
  • 6 reacties
  • 854 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

mijn vriend is 2 weken geleden 16 geworden hij gaf een feestje in de keet in ons dorp,

en zijn vrienden kwamen ook we dronken heel veel en ik was mors dronken en 1 van zijn vrienden ook ik ging naar de wc waar die vriend dus ook was en hij begon aan me te zitten ik vond het goed want ja ik was dronken hij kleedde me helemaal uit en hij hield zijn onderbroek aan hij begon met schuren en doen en duwde me toen tegen de koelkast aan en begon me te porren

hij kwam klaar alleen hij had zijn onderbroek nog wel aan maar hij lekte echt vreselijk maar ja dat boeide me op dat moment niks.

hij begon me te vingeren en ik ging hem pijpen waardoor hij nog een keer klaarkwam alleen nu ben ik dus niet ongesteld geworden en ben echt mega misselijk ik er een kans dat ik zwanger ben van de vriend van mijn vriend 

groetjes Carien15

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 54 reacties
  • 4 januari 2025

ja de kans is in dit geval zeer groot dat je zwanger bent ik zou voor de zekerheid even een test doen.

laat weten hoe het is gegaan

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 5 januari 2025
carien15 schreef:

mijn vriend is 2 weken geleden 16 geworden hij gaf een feestje in de keet in ons dorp,

en zijn vrienden kwamen ook we dronken heel veel en ik was mors dronken en 1 van zijn vrienden ook ik ging naar de wc waar die vriend dus ook was en hij begon aan me te zitten ik vond het goed want ja ik was dronken hij kleedde me helemaal uit en hij hield zijn onderbroek aan hij begon met schuren en doen en duwde me toen tegen de koelkast aan en begon me te porren

hij kwam klaar alleen hij had zijn onderbroek nog wel aan maar hij lekte echt vreselijk maar ja dat boeide me op dat moment niks.

hij begon me te vingeren en ik ging hem pijpen waardoor hij nog een keer klaarkwam alleen nu ben ik dus niet ongesteld geworden en ben echt mega misselijk ik er een kans dat ik zwanger ben van de vriend van mijn vriend 

groetjes Carien15

De kans is groot dat je zwanger bent en nu ben je ook nog is vreemdgegaan weet je vriendje dit ? En had je geen schuldgevoel fzo

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
  • 5 januari 2025
  • J16 of ik een schuld gevoel heb ja duh ik ben met de beste vriend van mijn vriend gegaan en nee hij weet dit niet 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4178 reacties
  • 5 januari 2025

Sorry ​@Luca79 en ​@J16 maar als hij niet direct in haar is klaargekomen is de kans op zwangerschap echt heel erg klein.  Het is niet onmogelijk waar wel onwaarschijnlijk

@carien15 Wij kunnen je niet vertellen of je zwanger bent of niet. Daarvoor zul je toch een zwangerschapstest moeten doen. En de volgende keer condooms gebruiken. Ook voor bescherming tegen soa’s.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
  • 5 januari 2025
  • tim16  bedankt voor te tip ik heb een zwangerschap test gedaan en die was gelukkig negatief en ik heb geen soa's heb me er op getest van hem weet ik het niet

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4178 reacties
  • 5 januari 2025

@carien15 Nou, mooi toch? Volgende wel wat voorzichtiger zijn

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen