Skip to main content

Hi ik ben Noi  en ben 13 jaar 

ik heb een goede vriend waarmee ik wat mee heb gehad(friends with benefits) de eerste keer heb ik hem gepijpt en de 2e keer hebben we seks gehad(hij heeft me ontmaagd) alleen ik ik ben bang dat ik zwanger ben omdat ik alleen een condoom heb gebruikt en niet aan de pil zat. Nou ben ik naar me moeder gegaan en eerlijk verteld en ik heb een test gedaan, doe zegt dat ik niet zwanger ben. Maar toch weet ik het niet zo goed,mijn buik beweegt meer dan normaal en ik heb elke ochtend buikpijn en voel me misselijk. Ik eet ijsblokjes wat ook kan zijn vanwege zwangerschap, en ik ben dikker geworden. Het is nou al 2 maanden geleden en toch ben ik nog steeds bang. Misschien komt het wel omdat ik te weinig eet maar dan nog ben ik super bang 

 

kan iemand me aub advies geven

Hey,

Eerlijk gezegd vind ik dit een onduidelijk verhaal. (niet de conclusie trekken dat ik het niet geloof.)

omdat ik alleen een condoom heb gebruikt

Je vriend moet een condoom gebruiken. Dus dit klopt al niet.

en ik ben dikker geworden. Het is nou al 2 maanden geleden en toch ben ik nog steeds bang. Misschien komt het wel omdat ik te weinig eet

Hoe kan dit matchen?

en ik heb een test gedaan, doe zegt dat ik niet zwanger ben

Dan ben je het waarschijnlijk ook niet.

mijn buik beweegt meer dan normaal en ik heb elke ochtend buikpijn en voel me misselijk

Volgens mij voel je dat niet zo snel (dat je buik meer beweeg). En buikpijn en misselijkheid, kunnen ook komen door je angst.

 

Maar goed, mijn commentaar achterwegen latend: Je kan altijd langst de huisarts gaan als je meer zekerheid wilt (en langs je moeder).

Ajuus!


Reageer