Vraag

zwanger?!

  • 5 August 2021
  • 3 reacties
  • 591 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Haii ben er weer met dit keer een groot probleem 

 

ik en mn vriend hebben afgelopen nacht 2 keer seks gehad we hebben het heel even zonder bescherming gedaan en daarna is  hij klaar gekomen op mn buik maar het zat dus ook op zn hand we zijn nu beide bang dat ik misschien zwanger ben omdat hij mij nog heeft aangeraakt per ongeluk bij mn vagina …

help me we zijn beide niet klaar voor een kind hij is 15 en ik 13 

ben ik nu misschien zwanger?


3 reacties

Heyy,

 

Tot in hoeverre Ik denk dat het beste wat je kunt doen is naar je ouders gaan, verder kun je er op eigen houtje niet veel mee doen. Bovendien als je wel zwanger blijkt en je wilt het niet baren zullen je ouders een abortus voor je moeten regelen. Daarna is the next best thing you can doen zwangerschapstest bemachtigen en die dan gebruiken op het aangegeven moment (hoelang na de seks je moet wachten weet ik niet). Verder kun je naar de huisarts (dan zal die je ouders alsnog moeten inlichten omdat je nog geen 14 bent) gaan en daar je opties mee bespreken. In ieder geval, als je niet zwanger blijkt is er niets aan de hand, maar ben je wel zwanger dan is er maar 1 manier; naar je ouders toe. Met je ouders kun je dan naar de huisarts en kun je je opties bespreken. Voor zover ik kan bedenken is dit alles

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anoniem123737 

Ik wil even wat dingen verduidelijken en verbeteren van de post hierboven ^
De kans dat je echt zwanger bent is heel klein als ik je post zie. Je hoeft het echt niet meteen met je ouders te bespreken als je dat liever niet hebt, maar ga wel dingen doen. In dit geval ga naar de huisarts zolang je alleen maar praat met hem heeft hij beroepsgeheim en mag hij niks tegen je ouders zeggen. Alleen als je bijvoorbeeld abortus nodig hebt dan wel.

Oh en een zwangerschapstest werkt pas na dat je al een tijdje zwanger bent dus dat heeft op het moment geen nut.

Het is nu 1 dag nadat dit is gebeurt de huisarts kan je een morning-afterpil voorschrijven mocht je zwanger zijn dan ben je dat daarna niet meer. Die pil moet wel binnen 2 dagen volgens mij daarna heb je abortus nodig.

Veel succes

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge

Hey @Anoniem123737 

 

Ik snap hoe je je voelt ik heb ook zo iets mee gemaakt

 

Ik ben bijna 16 en me dochtertje is morgen 1 weekje oud toen ik dacht dat ik zwanger zou zijn ben ik direct naar me ouders gegaan en hebben ik en me moeder een test gehaald daar kwam uit postief mij ouders waren niet boos maar wel in shock dat is normaal 

 

Ik Raad je aan om naar je ouders te gaan en als je dat niet wil naar je huisarts die heeft beroepsgeheim die mag niks zeggen tegen je ouders behalve als je het kindje weg wil laten halen . 

 

 

Hoop dat het je wat heeft geholpen en veel sterkte

 

Reageer