Vraag

Zwanger?

  • 20 December 2020
  • 4 reacties
  • 441 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hej

Ik heb mijn vriend geslapen en we hebben elkaar afgetrokken en met de hand waarmee ik heb afgetrokken heb ik mijzelf daarna gevingerd maar ik ben precies een dag daarna ongesteld geworden maar kan het zijn dat ik ongesteld werd doordat ik zwanger ben want ik werd het vgm wel vroeger dan normaal, ik weet het niet want hou het niet echt bij maar ik ben nu weer aan de pil dus zou binnenkort niet ongesteld worden maar in iedergeval ik werd een dag daarna ongesteld. Moet ik voor de zekerheid een test doen? Ik denk haast niet dat ik zwanger ben want we hebben niet echt geslachtsgemeenschap gehad en ik ben niet echt met vinger erin gegaan maar wat denken jullie? 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je aan de pil zit is er 0,00000001% kans dat je zwanger bent, en je vingers kunnen volgens mij niet tot de baarmoeder komen, en je hebt ook geen seks gehad, dus ur al safe

 

flopflop13

Badge

Hey, weinig kans dat je zwanger bent. Ik had precies dit ook een keer gehad, haha. Maar je zit aan de pil dus is de kans al echt heel klein. Als je het fijn vind het zeker te weten kan je een test halen. Maar don't worry  xx 

Ik hoef geen onjuiste statistieken over de pil op te lezen, omdat dat gelukkig al voor mij is gedaan.
 

Ongesteldheid sluit in ieder geval zwangerschap uit en jij geeft aan de dag na deze gebeurtenis ongesteld te zijn geworden.
Dat alleen al betekent dat je niet zwanger zou kunnen zijn geworden, ook al zou je meerdere keren vaginale seks hebben gehad.
De eicel is dan al vergaan en het baarmoederslijmvlies laat dan los, dus er zou niets zijn voor een bevruchte eicel om in te nestelen, laat staan een eicel om te bevruchten.

Het kan in ieder geval geen kwaad om de pil te blijven slikken.
Als je die combineert met de juiste condooms, dan kun je met een gerust hart zo veel seks hebben als jullie willen.

@MensPersoon@JqidaH lovex@Flopflop13 

Thanks voor jullie antwoorden, ik ben wat vergeten te zeggen dat ik net ben begonnen met de pil dus toen was ik nog niet aan de pil, maar had ergens gelezen dat als je wat vroeger ongesteld wordt je dan zwanger zou kunnen zijn maar ik ga er maar vanuit wat @MensPersoon zegt klopt. Heel erg bedankt nogmaals en ik ben gerust gesteld door jullie.

Fijne avond gewenst :)

Reageer