Skip to main content
Vraag

zusje vingeren?

• June 12, 2026
  • 7 reacties
  • 655 Bekeken

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4

hoe kan je merken of je zusje vingert? want nu is ze er gwn niet mee bezig want als ze zich omkleed raakt ze haat vagina niet eens aan

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 12, 2026

Waarom ben je zo bezig met je zusje? Ga alsjeblieft iets anders dan denken over of je zusje vingert, of seks met je wilt. Want dat wil ze niet. Waarom moet jij weten of ze dat doet? Wat boeit het nou? 

Ik vind dit gewoon echt niet kunnen. Laat je zusje haar gang gewoon gaan ... 

Doei doei

Forum|alt.badge.img

Hoezo wil je dit weten 

Forum|alt.badge.img

Ik zou er niet teveel opletten btw, maar ik weet niet hoe oud ze is maar als ze rond de 12 is ofzo dan kan het best zijn dat ze daar nog niet mee bezig is. En als ik omkleed dan ben ik daar ook niet mee bezig hóór…

Liefs -

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 12, 2026

Je kunt dat nergens aan merken, tenzij je haar bezig ziet.  Waarom wil je dat trouwens weten?

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 12, 2026

maar waarom wil je weten of je zusje zich vingert. jij speelt toch denk ik ook niet elke keer als je bloot bent met je piemel. misschien is je zusje nog niet zover, weet ook niet hoe oud ze is. maar ben jij er elke keer bij dan als zij bloot is?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 12, 2026

Waarom waarom 

Wat maakt dat uit wanneer je zusje zich vingert laat haar gewoon doen als ze zin heeft dat is iets privés van haar dus daar ga je niet achter komen.

Dus gewoon vergeten en niks mee doen het heeft geen meerwaarde op je .

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 13, 2026

Hey, laat het mooi aan haar over en jij zelf hoeft dan weer niks aan haar of je ouders te vertellen over of je wel of niet iets met je eigen lijf doet. Dat is mooi privé en gaat verder niemand iets aan 😉👍

Liefs Tover xxx