Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen en ik ben 15 jaar oud.

Een goede vriendin van mij waar ik close mee ben heeft een zusje van 12 en zij gedraagt zich altijd erg raar als ik alleen met haar ben. Ik ben goed bekend bij de vriendin haar familie en ken die mensen goed. Ik zou me ook nooit in mijn hoofd halen om iets seksueels te doen met het zusje van die vriendin. Dat is simpelweg fout en kan niet. Maar toch raak ik vaak opgewonden als ze zich op bepaalde manieren gedraagt als we alleen zijn.

Laatst bijvoorbeeld toen ik bij hun was toen was die vriendin even weg en toen ging haar zusje op schoot bij mij en ze zit ook vaker aan mijn kruis. Ook maakt ze opmerkingen bijvoorbeeld over haar makeup en dat ze zichzelf daarmee pleziert. Ze is zelfs een keer toen ik bij hun onder de douche stond bloot binnen komen lopen en is ook onder de douche gaan staan. 

Als deze dingen gebeuren probeer ik altijd afstand te nemen en haar te vermijden maar ik word er wel heel erg geil van. Is dit raar? 

idk man. goodluck in ieder geval!


Ik vind het niet raar dat je er geil van word, daar kan je zelf niet veel aandoen


Je kan der geil van worden en dat is niet abnormaal, en het lijkt ook haar bedoeling te zijn om je op te geilen.    

Maar het is een kind en dus daar blijf je af, en goed dat je da weet en dus niks gaat doen, dus: 

  1. ervoor zorgen dat je niet alleen bent met haar (is ook al raar hoezo laten ze je jullie alleen en hoezo ga je daar douchen) 
  2. misschien moet je het gewoon ook zo tegen haar zeggen: dat het niet kan dat ze aan je kruis zit te prutsen en ongevraagd bij je onder de douche komt en als je echt wilt   dat ze ermee ophoud alvoor er dingen gebeuren die je eigelijk niet wil of mag doen, dan kan je het eventuel ook tegen haar zuster zeggen. 

 

 


Reageer