Hoi allemaal! Ik heb een vraagje. We doen dus ff alsof ik Tom heet ( niet echte naam ) en me zusje Roos ( ook niet echte naam ) Ik en me zusje slapen niet op dezelfde kamer, maar af en toe komt ze ff voor de gezelligheid bij mij liggen op de kamer. We praten dan gewoon over normale dingen, maar een beetje eind in de avond heb ik het gevoel dat ze dan geil word. Ze gaat dan zonder dat we er echt over praten dichterbij me liggen, en uiteindelijk doet ze dan een spelletje dat we bevoorbeeld docter zijn. Dan probeert ze me op me buik te laten liggen en gaat ze ( met broek aan ) heen en weer op me bewegen. We praten dan gewoon normaal door maar dan beweegt ze de hele tijd en na een tijdje gaat ze weer van me af en praten we gewoon verder. We hebben het hier nooit over, maar het gebeurt zo af en toe om de 2/3 weken een x. Me zusje is 13 jaar. Ik wist al eerder dat ze in de puberteit kwam, omdat ze dan ( met broek aan ) op zo’n soort randje van een stoel ging staan ( half been eromheen dus met haar ertussen ) en ook heen en weer bewegen. We vinden het allebei niet erg maar ik vroeg me dus af is me zusje soms geil of niet?
Dankje voor het reageren alvast !