Skip to main content

Hey allemaal. Ik wil ff me verhaal delen. Dus ik en me zusje zijn heel close, en af en toe komt ze wel eens op me kamer slapen. We doen dit wel vaker. Als ik bij haar op de kamer slaap dan gebeurt er nooit wat, maar als ze bij mij op de kamer slaapt wel. We praten gewoon altijd, maar dan wordt mijn zusje geil en doet ze seksuele dingen met me.

Nu is me vraag, is dit normaal en hebben jullie dit soms ook met je zus/zusje? 
Me zusje is 14 en ik ben 15.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 6:

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

• Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De KIndertelefoon

Heyy,

Dit is naar mijn mening niet normaal nee en seksuele dingen doen met je zusje is incest en dat is niet goed. Jullie zijn familie van elkaar en als er ooit iemand jullie hierop betrapt kan dit wel vervelende gevolgen hebben en het zou jullie band later ook kunnen beschadigen.

Het is normaal dat jullie seksuele behoeftes hebben want dat hoort bij de pubertijd, maar het is beter om dit niet met je zusje te doen dus ik zou er zeker mee stoppen.

Groetjess, ItsJustMe :)

Ik heb het met mijn 'stief' zusje van 13 jaar  vaak  gedaan🍌...hoop dat dit niet als schockerend wordt gezien.  Ze wilde mij initiatief kwam van haar. Ze was consent zo heet dat toch ✌️Geef niet altijd de jongen de schuld dat ze altijd seks willen .Is maar  jaartje leeftijdsverschil. 🙌💪 Ze was botergeil🤤 en ze wou door mij ontmaagd worden ! Graag geen betuttelende censuur.

@Soccerboy14  Precies...meisjes knijpen in je billen ongevraagd. Zeggen op straat hey lekkertje. En zeker weten meisjes houden van sex ze zeggen het wil je me nu neuken. Op school meisjes gefixt en sommige zijn al met 13 jaar klaar voor om het te doen. De waarheid dat ze net zo hard jongens in bed praten.🤷‍♂️

@Soccerboy14 gozer rustig aan. Ten eerste niemand gelooft je en ten tweede dat is niet iets waar je mee moet opscheppen. Werkelijkwaar niemand in normaal Nederland vind het acceptabel of geil om een familie lid te neuken. 

@Grotepikjongen ook niemand geloofd dat jij wordt nagefloten 

Reageer