Skip to main content

Hoi,

Zoals de titel het al zecht gebruikt mijn zusje denk ik onze elektrische tandenbortsel als vibrator want hij stast in de avond als ze op bed licht niet op de plek waar die normaal staat en als haar deur ope staat zie ik hem liggen,

Hoe moet ik met haar het gesprek aan gaan om te vrage waar ze die voor gebruikt ik weet het antwoord al maar ben benieuwd wat ze zecht

Hebben jullie daar tips voor??

En mijn andere vraag is hor gebruik je zn ding als vibrator want dat is toch groot en die borsteltjes zijn toch niet fijn daar voor??

Volgens mij gebruikt ze de achterkant van de borstel. Het moet er ook niet in, je kunt het ook gewoon aan je clitoris houden.

@Onbekent1234 

Hey jongen, 

Die borsteltjes kun je eraf halen of weer erop klikken.  Ik neem aan zonder borstel kun je bv tegen de clitoris duwen. Die wordt dan hard en de vagina gaat nat worden . Ze zou dan ook de dikke lange achterkant waar je dus de tandenborstel vasthouden in de totale lengte in haar kut in en uit duwen. 16 cm erin moet gemakkelijk haalbaar zijn voor een meisje of vrouw.

Ga je haar dat vragen serieus waarvoor? 

Laat je zuster gerust. Die dingen zijn privee. 

Ik heb het ook wel eens gedaan, is heerlijk. Nu heb ik een viberator dus hoeft niet meer. Laat je zusje lekker haar ding doen. Verder niks mee doen, het is prive

Volgens mij gebruikt ze de achterkant van de borstel. Het moet er ook niet in, je kunt het ook gewoon aan je clitoris houden.

Okee

@Condoomxlboy  Okee 

Ja meer als op merking of ze weet wat dat gezoem is in de avond

@Kim1 Okee

@GewoonIkke Dat vind ik moeilijk 

@Onbekent1234 

Ha ha jongen dat gezoem verraadt alles he..zeker als die elektrische tandenborstel niet in de badkamer ligt.🤭

Mijn stief  zus gebruikt gewoon een vibrator hebt haar best vaak ook betrapt met zo'n ding in haar kut. Dat zoemt hard idd . Ik was sneaky aan het gluren is natuurlijk niet netjes ze had een orgasme 🫣..want haar body was zo aan het shaken en ze was aan het kreunen. Geloof me ik had van opwinding  een stijve penis en voorvocht druppels 🤭😂

@Condoomxlboy 

Ja prc 

Zag ze jouw ook??

Hahahahah

Reageer