Skip to main content

Gister toen ik weer geil was, wilde ik weer de koppelvibrator van mn ouders pakken. Ik zag dat die niet op de plek lag waar die hoorde, ik was teleurgesteld omdat mn ouders op vakantie zijn en ik dacht dat zei die hadden meegenomen. Toen ik langs de kamer van mn zusje liep hoorde ik haar zachtjes kreunen en gezoem van die vibrator. Ik deed de deur open en ze lag helemaal naakt op bed. Ik was best wel geschrokken daarvan maar ik vond het stiekem wel geil. Ze zei toen dat ze hoopte dat dit ooit zou gebeuren en dat ze ook al lang wist dat ik foto’s van haar bh’s en strings maak. Ze zei toen dat ze me wou pijpen en ze deed mn broek uit en begon te pijpen, na een tijdje ging ik haar beffen en hebben we uiteindelijk met het seksspeeltje van mn ouders seks gehad. We hebben alle standjes gedaan en zelf ook anale seks. We willen dit vaker doen en sinds gister sturen we al de hele tijd nudes naar elkaar. We zijn 17 en 14 jaar.

moeten we hiermee stoppen terwijl we het allebei geil vinden??

Hey heel officieel is dit illegaal maar ik vind als jullie het beide leuk vinden en ook blijven vinden dat dit best moet kunnen


Reageer