Skip to main content

Hoi! Ik ben een jongen, en zoals ik in mijn andere topic heb aangegeven heb ik het idee dat me zusje soms geil is. Me zusje loopt heel vaak naakt door ons huis, dan heeft ze alleen een tshirt aan maar geen onderbroek ofzo. Wij zijn het gewent, ( dusja ik zie vaak haar 🐱 ) Nu laatst heb ik haar betrapt. Ik liep gewoon naar boven maar ik vond het grappig om haar te laten schrikken. Me zusje was in haar kamer en ik liep dus zachtjes naar haar deur en duwde hem open. Toen zag ik me zusje ( wel met deken over haar heen ) met 1 hand onder de deken bewegen. Ze was ook een beetje rood. Maar haar boeide het volgensmij niet want ze zei gewoon hoi en ging gewoon verder met * bewegen * onder de dekens. Ze zit soms ook als ik het zie aan haar 🐱, want dan zit haar hand gewoon in haar onderbroek terwijl ze op haar telefoon op de bank zit. Nu vind ik het wel geil, alleen het is natuurlijk nogsteeds me zusje. Wat moet ik doen? Want ik zie haar veel ermee spelen en waarschijnlijk vingeren maar ik word daar soms best wel geil van. Iemand tips?

UPDATE! 

Ik ben 15 en me zusje 13

ik zou vragen als ze verder wilt gaan met jou en eerst een beetje praten over als ze vingert enzo en dan zeggen ja mag ik ook eens proberen zoiets, en hoe oud zijn jullie?


Hoe oud is je zusje?

 


Ik ben 15 en me zusje is 13


I k vind het zo grappig dat je vraagt 'wat moet ik nu doen'.  

Je moet natuurlijk helemaal niks.


Doe maar beter niets met je zusje.  Dat weet je zelf ook wel.


Reageer