Vraag

Zus wil seks anders vertelt ze iets aan ouders

  • 21 August 2020
  • 9 reacties
  • 4042 Bekeken

Badge

Hallo mensen, ik heb snel hulp nodig

Mijn zus heeft me zonet betrapt op vingeren en kwam heel geschokt binnen.

Ze dreigt nu dat ik vanavond seks met haar moet hebben anders gaat ze het tegen me ouders vertellen.

 

Wat moet ik nu doen?


9 reacties

Ah, dit is natuurlijk niet super handig.
Je zou natuurlijk tegen jouw zus kunnen zeggen dat jij aan jouw ouders gaat vertellen dat zij jou probeert te “blackmailen”.
Ik denk namelijk niet dat jouw ouders dat OK zouden vinden.

Natuurlijk zou het niet leuk zijn als jouw ouders er achter komen, maar zouden ze jou hiervoor straffen?
Wij weten niks over jouw familie, dus is het lastig in te schatten hoe “erg” hun reactie zou kunnen zijn.
 

Heyy

Ik denk dat je haar lekker moet laten doen. 

Jezelf bevredigen is een heel normaal iets. Trouwens, wat denkt je zus dat je ouders erger zullen vinden. Dat jij jezelf bevredigd of dat je zus je chanteert om seks te hebben?

Als je zus zegt tegen je ouders dat jij aan het vingeren was zeg jij gewoon dat je zus je chanteerde voor seks.

Groetjs

Badge

Dankjewel voor je hulp, dus je zegt eigenlijk gewoon boeien dat ze het weten?

 

Badge

Ah, dit is natuurlijk niet super handig.
Je zou natuurlijk tegen jouw zus kunnen zeggen dat jij aan jouw ouders gaat vertellen dat zij jou probeert te “blackmailen”.
Ik denk namelijk niet dat jouw ouders dat OK zouden vinden.

Natuurlijk zou het niet leuk zijn als jouw ouders er achter komen, maar zouden ze jou hiervoor straffen?
Wij weten niks over jouw familie, dus is het lastig in te schatten hoe “erg” hun reactie zou kunnen zijn.
 

Denk dat de reactie zou zijn van dat ze zeggen dat het bij mijn leeftijd hoort

 

hey lijkt het je niet geil om met haar seks te hebben?

Dankjewel voor je hulp, dus je zegt eigenlijk gewoon boeien dat ze het weten?

 

Ja, daar komt het op neer. Je ouders weten wrs wel dat je vingert, dus wat is er speciaal aan dat je zus zegt dat je dat doet? 

Badge

hey lijkt het je niet geil om met haar seks te hebben?

Nee het lijkt me nirt geil, want ze is gewoon familie

Badge

Dankjewel voor je hulp, dus je zegt eigenlijk gewoon boeien dat ze het weten?

 

Ja, daar komt het op neer. Je ouders weten wrs wel dat je vingert, dus wat is er speciaal aan dat je zus zegt dat je dat doet? 

nou ze weten het nog niet want doe het pas een maand maar er is nog niets gebeurd 

 

Dankjewel voor je hulp, dus je zegt eigenlijk gewoon boeien dat ze het weten?

 

Ja, daar komt het op neer. Je ouders weten wrs wel dat je vingert, dus wat is er speciaal aan dat je zus zegt dat je dat doet? 

nou ze weten het nog niet want doe het pas een maand maar er is nog niets gebeurd 

 

Hoe oud ben je? Dan kunnen we meedenken want als jou leeftijd heel abnormaal is om te masturberen en of je ouders het heel erg zouden vinden.

Ik zou vooral ook tegen je ouders zeggen dat ze je probeert te chanteren voor seks. Dat kan namelijk echt niet.

Grtjes, gayniksmismee

Reageer