Vraag

zus naakt gezien

  • 28 March 2022
  • 9 reacties
  • 3098 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb m’n zus laatst naakt gezien. Ze zei ongemakkelijk hè, ik keek direct naar dr kont en ze heeft echt een lekkere. Wat moet ik doen?


9 reacties

Ehhh niks denk ik?

Ik denk dat wel meer mensen dit hebben meegemaakt. Voor sommigen is het heel ongemakkelijk, voor sommigen heel opwindend en voor anderen een combi daarvan.

Toen ik zo oud als jij was, vond ik het ook vrij opwindend, maar het lijkt me verstandig als je het probeert te vergeten. Dat lijkt me voor jullie beiden het beste, want anders heeft het alleen maar een negatief effect op jullie relatie als broer en zus.

Tuurlijk mag je haar aantrekkelijk vinden enzo, maar daar zou ik het verder ook bij laten.

Hoe oud is je zus?

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat wel meer mensen dit hebben meegemaakt. Voor sommigen is het heel ongemakkelijk, voor sommigen heel opwindend en voor anderen een combi daarvan.

Toen ik zo oud als jij was, vond ik het ook vrij opwindend, maar het lijkt me verstandig als je het probeert te vergeten. Dat lijkt me voor jullie beiden het beste, want anders heeft het alleen maar een negatief effect op jullie relatie als broer en zus.

Tuurlijk mag je haar aantrekkelijk vinden enzo, maar daar zou ik het verder ook bij laten.

Hoe oud is je zus?

16, ik 14

16, ik 14

Ah okee, soortgelijke situatie meegemaakt dan. Heeft je zus er verder nog iets over gezegd? En wat wil je zelf? Als je ermee zit, kan je het bespreekbaar maken, maar ik denk dat dat het alleen maar ongemakkelijker maakt.

Ik denk dat het verstandig is daar niks mee te doen. Het is jouw zus dus geen match voor iets anders dan je lieve zus zijn.  Verder niks.

Sanny xxxxx

Reputatie 5
Badge +3

idd, niks mee doen en lekker laten zoals het is :)

Niks mee doen. Anders is het nog meer ongemakkelijker . Doen net alsof dat je niks gezien had . Gewoon normaal doen 

Reputatie 5
Badge +2

Ze us he zus he! Dus jullie hoeven je toch niet te schamen voor elkaar!

Reputatie 3
Badge

Het is je zus en het is ook normaal want je zit al in je puberteit en je hormonen enz.

Reageer