Vraag

zus in bad

  • 25 July 2022
  • 3 reacties
  • 4490 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben een jongen van 14 jaar en heb een zus van 10.

Ik en mijn zus gingen vroeger samen in bad ik was toen 6. En mij zus vroeg vandaag of ik met haar bad mee in bad ging maar ik zij nee, want ik had schrik dat ik een stijve kreeg. Maar nadat zij veel heeft lopen zagen zij ik ja. 

Toen gingen we naar de badkamer ik trok mijn kleren uit en mijn zus ook. En ik zat nog niet eens in bad en mijn pimel stont al recht. Dus ik ga in bad zitten en zij ook, maar zij kent echt niks van dingen zoals seks, masturberen, stijve piemel. Maar dus vroeger speelde zij altijd met mijn pimel(niet sexueel). En inees pakte ze mijn pimel vast en ze duwde der een beetje tegen maar ze trok me NIET af. Toen heb ik haar vagina moeten aanraken van haar was echt cool. Daar na heb ik me gewasen en afgedroogt. 

Ik wauw dit liever niet doen met mijn zus. Het was uitijdelijk wel fijn. Maar ik ga dit niet nog eens doen.

Nu mijn vraagen

1. Wat moet ik nu met deze situatsie 

2. Heeft iemand van julie dit ook zoal iest voor gehad met stijf bij familie

Alvast bedankt 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Als je zus het nog eens vraagt zeg gewoon heletijd nee. Als het nog steeds blijft vragen zeg dat je je ouders met iets moet helpen ofzo. Ik heb het zelfs nog gisteren gehad. Ik zal proberen nog meer tips te bedenken.

Reputatie 1
Badge

Als je zus het nog eens vraagt zeg gewoon heletijd nee. Als het nog steeds blijft vragen zeg dat je je ouders met iets moet helpen ofzo. Ik heb het zelfs nog gisteren gehad. Ik zal proberen nog meer tips te bedenken.

Heel erg bedankt voor het antwoord

Ik ga niet graag met dat soort dingen naar mijn ouders.

Maar nu probleem 2 mijn zus heeft nu dus blijkbaar door dat het niet normaal dat mijn pimel recht stont, nu stelt ze daar de hele tijd vragen over.

Wat moet ik daar nu op andwoorden?

Heeft iemaand van jullie ook situatsie met een zus of broer met naakt en zo.

Je zou haar kunnen vertellen waarom je het niet fijn vind als ze het nog een keer vraagt, al heb ik hier totaal geen ervaring mee.

Reageer